1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destroy

    Destroy Guest

    Hahah ja je weet wel hoe je met dames om moet gaan *)
     
  2. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat ik zoveel afspraakjes moest hebben voordat ze me leuk begon te vinden... :+
    Antwoord op de vraag: je moet gewoon met de auto in de rode cilinder gaan staan...
     
  3. the xbox boss

    the xbox boss THE XBOX BOSS

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een missie gehad, waarin ik moest inbreken. Nu wil ik dit voor geld gaan doen, MAAR ik snap er geen ene f*ck van. dit snap ik zoal niet:
    ->ik weet dat ik een busje moet halen, maar ik weet niet precies welk/wat voor busje en waar ik die kan vinden.
    ->ook weet ik noet hoe ik verder moet als ik een busje heb.

    dus please help me!!! want ik heb geld nodig!!!!!
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Staat tegenover Smoke, maar dit is al 10x gevraagd, ik zal als ik jou was ff terugbladeren door de vroige pagina's, staat het vast wel in.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Het voertuig die je nodig hebt is de Black Boxville. Deze staat tegenover de gym in Los Santos.
    Als je de inbrekersmissies wil starten (22.00u-6.00u) moet je op de right thumbstick button drukken.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  6. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben nu op de missie Cesar Vialpando, in Los Santos, waarbij ik moet lowriden en kan ik hem naar de Mod Shop brengen, bij unity station had hij het over, maar daar vind ik niks., Waar moet ik nu heen voor de mod shop?
     
  7. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon waar het icoontje van een schroevendraaier op je map staat, of bedoel je iets anders. die gozer had het over 'esses' die je kon vinden bij het unity station.
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    je weet die brug bij je hood? als je daarop staat, ga je richting die snackbar, dan de tweede afslag links, (of de derde) en dan met de weg mee, zodra je een bocht ziet, de volgende afslag rechts nemen, daar aan het einde, zit een garage.

    (is het normaal dat ik dit uit mijn hoofd weet?? :p )
     
  9. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is volgens mij niet normaal. ik raak al verdwaald al ga ik naar de gym 2 straten verder :+
     
  10. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    De Gym weet ik ook precies uit mijn hoofd. Daar ben ik veel te vinden :D. Ik heb de garage wel gevonden, was gewoon op dezelfde plek als waar ik de lowrider ophaalde.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt ziekelijk goed in dat spel. ik weet precies waar ik heen moet in zowel Los Santos en San Fierro.. Las Venturas ben ik nog niet zo lang, dus daar moet ik het nog even uitzoeken..

    Denk ik, ik ga naar me meissie, daar en daar de hoek om blabla :p
    mja, back ontopic ;)
     
  12. Ruud

    Ruud Guest

    :'-(
     
  13. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet ik me dan ook maar zorgen gaan maken. Ik ken de weg in elk deel van de staat :eek:
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig :+ ik d8 al dak de enige was :p
     
  15. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand nog tips voor het halen van je vliegtuig license..
    Ik heb er een paar gehad, maar ik ben nu bij eentje waar je ''bochten'' moet leren..
    je moet dan door die rode cirkeltjes heen..
    Ik heb het 10-15 keer geprobeerd, maar nog steeds niet gelukt..
    1 x het einde gehaald, maar dat duurde weer te lang, dus geen medaille..
    En hoeveel moet ik er nog hierna..? Want ik vind het niet leuk meeerrr..
     
  16. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ja shorty, daar heb ik ook last van... het sturen lukt op een of andere manier maar niet.... iemand nog enige tips?
     
  17. Ruud

    Ruud Guest

    Ik weet toevallig dat je de zwarte en de witte knop ook kunt gebruiken (ben nog niet zo ver ;) ), hebben jullie dat al gedaan?
     
  18. shorty_

    shorty_ [B][u][F][u]

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa.. die heb ik ook al gebruikt.. maar nog steeds lukte het mij niet..
    Soms als ik een beetje naar links ga.. Raakt die vliegtuig helemaal uit balans.. Dus dan kan ik nooit door dat rode cirkeltje...
     
  19. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    op PS2 was die missie ook kut, maar je moet wennen aan de controls. ik weet niet hoe het bij de xbox versie is, maar gewoon een btj de juiste knop indrukken, en dan btj bijsturen was bij PS2 versie de juiste manier.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik ben nu bij een missie voor Woozie maar ik heb meer Lung capacity nodig. Hoeveel heb je nodig om die missie te kunnen doen?

    Heb nog nooit echt zitten duiken dus ik heb nog maar een heel klein beetje lung capacity
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina