1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt volgens mij ongeveer iets meer als 1/4 van het balkje nodig, om die missie te kunnen doen. Ik had de balk voor de helft vol. (voor de zekerheid)

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk kan je het ook gewoon doen zonder enige lungcapacity.. gewoon bovenkomen en dan niet bewegen, dan red je het ook wel.

3. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0

Maar als je niet genoeg lungcapacity hebt dan kun je de missie toch niet 'triggeren'? Dan geeft het spel toch aan dat je te weinig lungcapacity hebt en dan sta je weer op straat, zonder dat je de missie kan doen.

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, je kunt de missie niet doen zonder te weinig lungcapacity. Je moet dan eerst meer zien te krijgen als je em wilt doen.

5. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0

misschien helpt het als je door de bocht moet gaan met het vliegtuigje dat je dan alleen de zwarte of de witte knop gebruikt en geen gas geeft dat blijft je vliegtuigje ook makkelijker in balans

6. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wit en zwart bolletje moet je enkel gebruiken als je geland hebt achter een courier om zo enigzins te kunnen mikken met het machinegeweer.

7. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je die missie met die dynamieten doen ? Je hebt maar 2 minuten vóór de detonation..iemand die hier raad mee weet ?

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Er staat een grote truck rechtsonderin de zandafgraving en daarmee moet je over die 4 dozen rijden. Als je de truck hebt gevonden is het een makkie.

9. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0

Jaa,, ik heb hem eindelijk gehaald..
    ik heb ook zoiets gedaan, wat jij beschreven hebt..
    weinig gas gegevenn,, Dat linker knobbeltje af en toe gebruiken,
    En meer die zart/wit knoppen gebruikenn
    Maarja, ik ben er vanaf..
    bedankt nog voor de tips.. _O_ :)

10. Victor

Victor Guest

Nou het makkelijkste is om eerst de voorman en de beveileging neer te schieten, dan is er geen timer meer. Daarna mol je de rest en pak je het dynamiet. Moet lukken.

11. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie dat ook dat die lowrider race zo moeilijk is? Het is vooral erg moeilijk dat je je camera niet kan draaien. Weet hier iemand een oplossing voor?

12. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Installeer nitro x2 bij de tuner dicht bij het stadium.

13. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu eindelijk uitgespeeld, vet einde trouwens _O_ , maar ik kan die ene autozaak in san fierro nog steeds niet kopen. Je weet wel , die ene voor de garage, weet iemand wat ik moet doen om hem te kunnen kopen?

14. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan niet eerst de auto school completen?

15. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Haal eerst voor alles een medaille, daarna kan je de showroom kopen.

16. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is die ''$'' ook een missie ? (die Robbery)

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb gisteren die missie gedaan waarbij je 's nachts krattenm uit een huis moet stelen en nu kan ik stelen, zeggen ze. Hoe en wat moet ik nu doen om te gaan stelen en hoe kan ik zien welke huizen ik kan bestelen?

18. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerst die ''Van'' hebben (zwart busje) voordat je gaat beroven. De rest gaat gewoon precies hetzelfde als bij die missie.

19. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    hoe importeer je auto;s van die showroom..
    Ik kan wel auto's exporteren m.b.v. die kraan..
    Maar importeren..

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Master of Blades

(Al meerdere keren beantwoord in deze thread)

Tegenover de gym, tussen blauw-witte appartementen in Los Santos staat een 'Black Boxville'. Tussen 22.00u en 6.00u kun je hiermee de robbery misc missies doen. Wanneer je in de boxville zit trigger je de missies door op de right thumbstick button te drukken. De meeste villa's in the hood zijn wel te beroven. Dit moet je btw niet doen om geld te verdienen, want een TV is 20-50 $ waard.

@ Shorty

Om te importeren simpelweg op Y drukken. Dat staat toch duidelijk op het scherm..

Laatst bewerkt: 2 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina