1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu een tijdje in San Fierro. Ik heb net die best moelijke missies van Zero gedaan.

    Je krijgt ook wat missies van die blinde gast Woozie, op een gegeven moment vraagt hij of je een beetje goed kan zwemmen.....niet dus, dus kan ik die missies niet doen. Wat moet je precies doen om die missie te kunne doen. Gewoon zwemmen of onderwater zwemmen, dus je lung capacity verhogen?
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    je lung capacity verhogen. Hoeft niet zo gek veel. ik heb et ook amper gedaan. Maar ga gewoon een keertje zwemmen ergens, en duik een paar x onder. als je dat balkje met Lung blabla verhoogt, kan je volgens mij al weer trug gaan
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    OK bedankt.

    Ik had dat ook al proberen te verhogen maar er gebeurde niet veel met dat balkje. Ik ga het nog maar even een keer proberen dan.
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    je moet gewoon steeds onder water gaan, even adem happen en dan weer naar benede :)
    dan komt t vanzelf :)
     
  5. -Xray-

    -Xray- Guest

    Ff een paar vraagjes, misschien zijn ze al gesteld, maar ik heb geen zin om 30 pagina's door te moeten scrollen:

    1. Kan je iets speciaals unlocken als je een bepaald aantal taxi-ritten hebt voltooid. Bij Gta 3 kreeg je namelijk bij 100 passagiers een 'super'taxi. Zit zoiets ook hier in?

    2. Zitten de tags die je kan oversprayen alleen in Los Santos? En krijg je ook hier iets speciaals als je ze alle 100 hebt?

    3. Wat krijg je als je relatie met je vriendin maximaal is? Ik heb nu kleding van haar gekregen als cadeau, maar is dat alles?
     
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  7. -Xray-

    -Xray- Guest

    Bedankt Mark!
     
  8. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    maar in San Fierro moet je alle Photo Ops fotograferen en in Las venturas alle hoefijzers verzamelen. Nadat je alles hebt gefotografeerd/verzameld, krijg je er weer wapens bij. Elke stad heeft dus zijn eigen collectable-challenge.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe regel je die andere dames?? ik heb alleen nog maar Denise..

    Edit:/ lama, staat daar al :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Als je de politie-outfit hebt gekregen van Barbara, kan je dan daarmee ongestoord de Marine Basis of Area 69 betreden? Zoals in Vice City het geval was.
     
  11. -Xray-

    -Xray- Guest

    Wat zijn dat dan, photo ops?
     
  12. Bartman

    Bartman Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Photo Opportunities, vermoed ik. In San Fierro moet je namelijk de stad door je lens bekijken en dan zie je soms het equivalent van de hidden packages van vroeger, die moet je dan fotograferen. Bijna niet te doen zonder kaart lijkt me...
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt zonder kaart blijf je zoeken en is het ook niet leuk meer!
     
  14. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een beetje stomme vraag denk ik.. maar heb alles geprobeerd en ik kom er niet uit..
    als je ergens in het water valt en je klimt op zo'n steiger..

    hoe ga je dan da trappetje wat erbij zit op? (die steigers die bijv in san fierro aan het vliegveld-'blok' zitten.. )

    ik weet dus echt gewoon niet hoe je een trap opkomt..
    echt vervelend!

    owja miss wel handig om te weten.. ik speel het op de pc

    en er tegenaan springen werkt niet..
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  15. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen:
    Ik ben de foto's in san fiero aan het verzamelen (wel met kaart :+) maar er is één die ik niet kan vinden. Er moeten 2 foto's gemaakt worden bij de brug richting las verturas. één aan het begin en één halverwege. Nou weet ik dat ik al één van 2 gemaakt heb maar de andere kan ik niet vinden. wie weet precies waar je op moet richten bij deze foto's ???
     
  16. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet welke trappen je bedoelt. Daar kun je niet op.

    @ Mortalexe 21: http://guides.ign.com/guides/623715/page_7.html
    Bij deze guide staan foto's van de locaties.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat valt reuze mee. Die foto zitten op de meest logische plaatsen. Als een gebouw bijvoorbeeld al een vreemd torentje heeft dan zit daar geheid een snapshot. Het zijn echt van die touristische trekpleisters.

    @ mortalexe_29,
    De Garver Bridge heeft 2 van die steuntorens (hoe heet zoiets eigenlijk?). De eerste snapshot zit ergens op de eerste en is meer een totaalfoto. Bij de tweede steuntoren zweeft er een snapshot logo ergens in het midden, als je goed inzoomt zie je hem wel.
     
  18. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij die missie dat je Toreno uit zijn heli moet schieten, Iemand tips want het lukt steeds niet!
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Sluip zodat je onopgemerkt op het bergje er net langs komt. Neem je sniper rifle en schiet op een guard. Vervolgens is iedereen verwittigd en loopt Toreno naar de heli. Je hebt ongeveer 5 sec. om hem te snipen. Let wel op, als hij dood is, neemt 1 van de guards de briefcase en vlucht met de heli. Dit was bij mij het geval.
    Zorg er dus voor dat je de guards die dicht bij de heli staan ook sniped.

    EDIT: Als je de briefcase gaat oppakken, doe dit extra voorzichtig, want ik ben daar in een hinderlaag gelopen waarbij de FBI me bijna vermoordden.
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  20. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, dank u voor de spoiler |:-

    Iig, ik zit bij de 3de (geloof ik) missie van Toreno (die je dus later moet vermoorden zoals gelezen in de post hierboven :mad:) en ik moet naar een punt toe om een flare aan te steken. We zijn gelinkt en ik moet 4 helis uitschakelen, maar het enige wat ik heb is een M16.. Moet ik ergens een rocketlauncher daar vinden ofzo?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina