1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net missie gedaan in san fierro waar tenpenny me belt om drugs in de D.A. auto te stoppen, maar wie of wat is de D.A.? Dus wat heeft dit personage met de verhaallijn te maken.

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    District Attorney

Deze D A (vip in het politiek wereldje) ligt Tenpenney dwars. Jij moest ervoor zorgen dat de DA met drugs wordt betrapt.

Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die missie van Toreno killen, is vet easy.. gewoon auto-aimen op die guards, en dan heb je nog tijd zat om hem zelf te killen. hij stond gewoon stil toen ik em volpompte :p
    daarna op me dooie akkertje die koffer gepakt, en toen was het missie compleet :cool:

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook een vraagje over de verhaallijn. Dus alleen voor de mensen die het dus al uitgespeeld hebben.

Big Smoke had je gang bedrogen, maar wat heeft hij precies gedaan. Dat is mij niet duidelijk. Heeft hij Grove Street Families verkocht en wat heeft de Green Sabre ermee te maken. Je hoort op de radio vaak dat hij veel nieuwe bedrijven opent.
    Graag niet het verhaal verder verklappen

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    De Grove Street Families is eigenlijk tegen drugs en voor het trouw zijn aan de homies. Maar Big Smoke wilde steeds uit de gettho komen. En hij zag zijn kans door in drugs te gaan handelen met de Ballas. En hij haalde Ryder over hierin mee te doen. En ik snap zelf ook niet precies wat de green sabre ermee te maken heeft. Maar volgensmij was dat slechts een onderdeel van die hele set-up onder Mulholland Intersection die Tenpenny had georganiseerd, d.m.v. Big Smoke te bedreigen en dwars te zitten. Maar meer ook niet.

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

Als je goed oplet hoor je een keer tijdens een missie:

"So, what happened to mum, cos we have to talk about it"
    "Some people say they saw a green Sabre doing the work, but you know that people like to talk"

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tenpenny of Bigsmoke heeft dus de Green Sabre gebruikt om CJ's moeder te vermoorden? Tenpenny wou dat CJ terug naar Los Santos kwam...maar waarom..gewoon om het vuile werk te doen?

8. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan bij Venturas Airport aan Airraces meedoen, als je de hunter nog niet hebt geunlocked kan je daar een missie mee doen. Als je met de hunter naar je eigen vliegveld vliegt kan je hem daar in die grote hangar deponeren:).

Dit kan je trouwens ook doen met de rest van de vliegtuigen want er zitten wel een paar zeldzame tussen.

9. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een vraagje over hetzelfde onderwerp:

Na dat gedoe met Smoke en Ryder (inmiddels dood) is je hele gang weg. Doen al die gasten mee met dat drugszaakje, want je hele gang is verdwenen.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Oftewel: Openbaar aanklager :)

Duh:

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand waar je 2 player kan krijgen ??

12. -Xray-

-Xray- Guest

Verspreid over de steden. Bij je vriendinnetjes kan je volgens mij altijd met twee spelers spelen, dan zie je zo'n rood icoontje met 2 mannetjes. Naast een brug in Los Santos kan je dit trouwens ook vinden. Het zit dan verstopt op een binnenplaats.

13. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, ik geef toe :eek: ik heb 'n cheat gebruikt (Dan krijg je geld en full armour en health) Ik werd namelijk gek om keer op keer lang te moeten rijden om te saven.

Maar echter als ik nu ga saven (keer op keer) Komt weer de boodschap:
    (Iets in die richting)
    Dus ik al 't geld opgemaakt (0 dollar over) en me laten arresteren, en dood laten gaan. Maar nogsteeds keer op keer dit bericht :confused:

Hoe kan ik dit laten verdwijnen (Oftewel, de cheat DE-activeren...) Of heeft dit verder geen invloed?

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Bij gewone cheats kan je dat doen door ff nog een keer in te typen dan wordt ie gedeactiveerd maar ja bij een Plus cheat...vererger je het dan juist volgens mij. Maar die melding boeit btw niet zoveel d8 ik hoor...

15. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope het maakt niet uit, het was dacht ik wel zo dat je later in het spel een bepaalde missie niet meer kon voltooien als je zoveel cheats had gebruikt :{ wat hiervan waar is weet ik niet maarja see for yourself

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dat was volgens mij ook zo bij Vice City.. of ze dat hebben laten staan weet ik niet..

(dan moet ik overnieuw beginne :+ )

17. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm ach ja we zien vanzelf wel dan ;) Maar 1x gebruikt dus :)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb net de Introduction DVD gezien en je ziet daarin de Green Sabre een driveby maken door Grove Street, met duidelijk daarin zichtbaar 2 Ballas. Dus ik denk dat Big Smoke en Tenpenny alleen maar achter de actie zitten en het niet zelf hebben uitgevoerd.

19. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Bedankt, net ff 2 player gespeeld, echt lache :+

20. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even een paar vraagjes over de nut van sommige zaken:

1. Als je bijvoorbeeld een kleding- of etenswinkel hebt, daar kun je kleding kopen of eten kopen, maar is dat echt het enige? Kun je niemand overvallen ofzo of iets anders doen? En dan bedoel ik niet klanten neerschieten of rondlopen, natuurlijk :D.

2. Wat kun je verder met een Safe House, behalve je spel opslaan, kleding wisselen, het draagt bij aan je % voortgang en evt. je auto's parkeren. Verder niks toch?

3. Het Parachute-springen. Ik kan het momenteel alleen nog van het hoge gebouw in Los Santos en ik heb een keer een Hydra voor mijn zusje gespawned met een cheat, daar kun je ook uit springen, maar is parachutespringen alleen voor de lol/veiligheid in vliegtuig of heeft het ook nut?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina