GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je die missie van RC?
    Dat is een side mission hoef je niet te doen...
    En nee je kunt het spel 100% uitspelen dan moet je wel de side missions doen. (taxi, brandweer enz.) En ook de hoefijzers oesters enz. vinden kortom... een hoop werk. Als je wilt weten waar je bent moet je ff zeggen waar je met de main mission bent? (bij die pimp gast, woozie of bij de garage en dan zeggen waar)
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  2. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bij die jongen in die winkel met vliegtuigen en bij die pimp heb ik net een hoer weggebracht en een limo opgeblazen.
    en bij die blinde chinees moet ik lopen met hem door een hek dat ie met z'n kop tegen de muur loopt.
     
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    dan heb je nog wel ff wat missies te gaan.
    je moet gewoon van die 3 lui de missies uitspelen en dan kom je vanzelf op t 3e eiland
     
  4. mark145

    mark145 maffiamaffia.nl

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dank je wel
     
  5. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje:

    Ik ben nu trotse eigenaar en heb een beetje deze thread omgespit. Maar het is mij onduidelijk hoe die garages werken. Ik heb bijvoorbeeld een garage naast mijn Johnson huisje, maar als ik daa riets inzet is het de volgende keer weg :confused:
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je bedoelt nadat je hem gesavet heb? Dan hoort het voertuig er nog te staan. Het verschild per garage volgens mij, maar in Johnsons garage zou je toch 2 auto's of 3 motoren moeten kunnen 'bewaren'.
     
  7. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bij de missie Dam and Blast, maar als ik aankom waar de gele stip op de radar is, dan zie ik nergens een Corona (ik heb in een FAQ gelezen dat ik daar doorheen moet?). De Corona zit hoog.. maar ik ben echt heel hoog gegaan.. misschien was het niet hoog genoeg? Ik moet dus een parachutesprong maken maar ik moet uit het vliegtuig springen maar waar moet dat?
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2005
  8. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het de gele stip naar boven wijst wil het zeggen dat de corona zich hoger bevindt.
     
  9. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    die Corona is echt ziekelijk hoog.. ik ben een kwartier bezig geweest met rondjes omhoog vliegen. Als het lijkt of je niet hoger kan, moet je nóg hoger, echt niet normaal meer.. en tip,
    wacht een tijdje met je Parachute openen, want het duurt anders eeuwen voor je beneden bent (had ik dus grrr... )
     
  10. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon em dus echt niet vinden. Dat vliegtuig wou ook gewoon niet hoger. Na een tijdje ben ik gewoon recht omhoog gegaan en ik haalde het net. daarna snel eruit springen. :+
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal duurt het een eeuw voordat je benden bent als je je parachute vroeg opentrekt. Je moet gewoon heel hoog vliegen en vlak voordat je de grond raakt staat er vanzelf 'open you parachute!'. Dan moet je het snel doen en dan leef je nog zonder leven kwijt te zijn plus je kan superlang vallen. Dat is echt zooo'n heerlijk gevoel vind ik.
     
  12. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    k vond de hoogste best meevallen hor8-), gewoon heel geleidelijk naar boven gaan...
     
  13. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon in het water vallen, zonder je parachute te openen. Je vliegt dan erg hard het water in, maar er gaat geen leven vanaf.
     
  14. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw das ook wel vetjes :p moet ik ook ff gaan doen :cool:
     
  15. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo onrealistisch, maargoed, het komt soms wel van pas.
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Je kunt ook bij het vliegveld de opdracht met het parachutespringen doen en schijt hebben aan het percentage, dan val je lekker lang, maakt niet uit of je de parachute laat opentrekt of niet.
     
  17. marcowntb

    marcowntb Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    bij key to her heart moet je een croupier achtervolgen en in de sexshop een gimp suit aantrekken en dan weer achtervolgen naar der huis en daar een man met een dildo vermoorden en dan naar binnen gaan en als je dan 50% met je vriendin haalt dan krijg je die key maar je kan der ook doodschieten maar waar ligt die key dan ?
     
  18. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit geprobeerd haar dood te schieten, maar als je dan gelijk de kaart krijgt, ligt hij in haar huis.
     
  19. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dr ook schieten, wist ik niet. Ik had gewoon een relatie met haar opgebouwd :D
     
  20. marcowntb

    marcowntb Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel een relatie met haar maar ik snap dat niet helemaal wat je moet doen en wat ze graag wilt eten of drinken enz...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina