1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft ook helemaal niet te landen :confused:? Tenminste ik moest naar een bepaalde plaats vliegen en deed ie alles vanzelf.

2. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet terug vliegen naar het vliegveld in LV en terechtkomen op een bepaald punt. Je moet precies op de gele stip terechtkomen, anders kan je niet verder. En dat terechtkomen wil maar steeds niet lukken.

Dit is natuurlijk nadat je alle gasten hebt afgeknald.

Laatst bewerkt: 10 jul 2005
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    In dat geval moet je het landen nog wat oefenen op je vliegveld, aangezien dat je probleem is. Toch niet al te moeilijk?

Bij mij vloog ie trouwens ook in de fik, maar ik was al op de grond, dus kon ik er uit springen. Het kan ook als je bijna op de grond bent. Als je dit doet zegt het spel wel dat je terug moet, maar blijf gewoon ff staan en je hebt hem gehaald.

4. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zei ik net een paar posts boven je, die cheat is er niet. Er is een cheat die je wanted-level vast zet. Wanneer je geen wanted-sterren hebt, zul je er ook geen bijkrijgen. Wanneer je deze cheat gebruikt met 1 ster of meer, dan blijf je die sterren altijd behouden en kun je de politie niet van je afschudden. Veel mensen denken dat dat een cheat is, waarbij je geen politie achter je aan hebt, maar het is een cheat die je wanted level locked. Ik heb een Nederlandse site gecheckt, die het wel zo omschrijft als "geen politie-cheat" maar dat is het in principe niet.

Maar nog eens een tweetal vragen:

1. Ik heb net de missie "Burning Desire" gedaan voor Officer Tenpenny en nu is Denise mijn vriendin. Ik ben een keer met haar uitgeweest naar de Cluckin Bell, daarna een paar keer met haar gezoend, haar naar huis gebracht en een tijdje later ben ik met haar naar een bar geweest, dicht bij haar huis en daarna ook gezoend en weer terug gebracht, maar er gebeurt eigelijk niks.

Wat moet je doen om progress te maken en verder met haar te komen? En wat heb je er eigelijk aan? Puur haar auto en bij 100% een Pimp Suit? Maar wat is het beste om nu te doen met haar?

2. Ik ben bezig met een missie voor Big Smoke in Los Santos, waarbij je met een motor een trein moet achtervolgen met Smoke achterop. Je moet steeds naast de voorste wagon blijven rijden, zodat smoke ze eraf kan knallen, maar die missie lukt mij niet echt. Ik rij over de rails naast de trein, maar de ene keer rij ik te snel voor de trein en rij ik voor de trein uit, de andere keer kan ik niet bij de voorste wagon komen, omdat ik niet zo hard kan. Heeft iemand tips wat ik moet doen, waar ik moet rijden, etc. voor deze missie?

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Je hoeft niet precies op dat punt terecht te komen. Je kunt gewoon landen ergens op de landingsbaan (gewoon rustig aan komen vliegen en op het moment dat je de grond raakt de neus van het vliegtuig iets naar beneden drukken), en vervolgens rustig taxiën naar de aangegeven plek. Stelt niks voor eigenlijk...

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Mijn post al gelezen? Dat geeft antwoord op je vraag hoe je 'legaal' naar de andere gebieden kan als je nog maar in Los Santos bent.

7. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wow die missie van Zero dat je delivery boys/girls moet mollen is irritant! Iemand een suggestie hoe je die het makkelijkste kan halen?

8. mars15

mars15 Guest

er achter vliegen

laag op de grond

en dan schieten

pff spel al 3 weken niet meer goed gespeeld kut werk :mad:

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vergeten dat het vliegtuig ook wielen had die je moest uitschuiven! :D

Toen was het inderdaad een eitje.

Toch bedankt.

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet proberen bij de voorste wagon te rijden zodat Smoke op de gangmembers kan schieten. Rijd niet te dichtbij de trein, anders schiet Smoke niet op de gangmembers, maar op de trein zelf.

11. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    het makkelijkste vond ik toch als smoek zegt dat je omhoog moet (dus dat pad op en als die trei nonder je door rijd heb ik toen op die trein gesprongen(gereden) en toen heeft smoke ze makkelijk gedoodt.en toen er af gegaan en terug gaan smoke naar huis brengen 8)

12. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kan je je auto's ergens 'saven' als je net begonnen bent?

13. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    jawel dat kan.. in je garage, naast Cj's huis..

14. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hehe, kom ik net ook achter... |:-
    Toch bedankt :)

15. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Is die jump nog een beetje te doen? Is het niet iets wat goede skills nodig heeft?Niet dat je er telkens naast valt en in de problemen komt? Heb je dan nog tijd zat om iedereen af te knallen, voordat de trein wegrijd?

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Was het maar zo simpel, maar dit is niet het stuk bij de tunnel. Maar toch bedankt.

Ik quote mezelf maar weer is:

17. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    nee geen skils voor nodig gewoon zorgen dat je goed op de trein landt. :+

18. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Yep, heb de missie gehaald. Ik wou op de trein jumpen, maar dat ging mis. Ik moest er nog twee. Ik ben zelfs van de motor gedonderd, maar gelukkig reed ik nu goed. Ik zit nu in Angel Pine.

Ik moet nu eerst missies doen in de Badlands (Whetstone gebied), maar ik kan al wel naar San Fierro. Ben ik net geweest, maar kan ik daar nog helemaal niks? Ik heb nog geen huis gezien dat te koop was, volgens mij verder ook geen winkels, etc.

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    je moet eerst gewoon alle missies afwerken in de badlands

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, dat snap ik, maar is er uberhaupt wat wat ik in San Fierro kan doen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina