1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ga gewoon naar amo nation loop naar binnen ga niet naar die verkoper maar naar dat andere rode ding als die er is en dan kan je lere nschieten (ken je maar zo krijg je Pistol makkelijk op hitman level en micro msg op hitman level. en m4 ( die andere weet ik niet) m4 is trouwens me lievelings wapen en ook nog het beste voor hoods mee over te nemen :9 .
    en shotgun krijg je nog om mee te oefenen bij elk wapeb geb je 3 onderdelen gewoon schieten van voor naar verder weg:9 daarna heb je die van achetr naar voor bewegen zo snel mogelijk 3 van die dingen kapot knallen en 3e odnerdeel is maar 1 zo ding die van recht naar links gaat of van links naar rechts en dan zo snel mogelijk 20 hits krijgen zo niet dan heb je verloren :9 :9 ik won altidj dus best makkelijk voor al met shotgun

2. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat heb ik al gedaan. Al redelijk in het begin van het spel. Ik was toen bij de shotgun challenge en toen verloor ik net( :) ). Daarna heb ik het niet meer gedaan.

3. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me AUB uitleggen hoe precies poolen werkt want het is meer geluk als ik de bal in een pocket krijg.

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan gewoon niet anders. Je hebt gewoon veel geluk nodig :p

5. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0

Kan dit komen door Cheaten..? Want als je deze missies hebt gedaan, kan je toch wel gewoon 100 % uitspelen..?

6. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Nee.

Ik heb ook gecheat en die missie kon ik gewoon halen.

7. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik die missie deed en dus Sweet moest opvangen botstte ik net tegen een lantaarnpaal aan. Ik kreeg net het bericht dat ik Sweet moest oppakken en boem tegen een lantaarnpaal |:- . Dus ik snel naar die brandweerwagen toerijden, er was nog maar een klein stuk van dat balkje over en toen was ik er net op tijd achter en Sweet sprong gelijk in de auto. Na de eerste keer lukte het dus en had ik dus best geluk. :)

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik vond dat laatste stuk juist makkelijk het gebouw heb ik 2 keer moeten proberen maar toen ik eenmaal buiten was vond ik het echt makkelijk.

9. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    in de eerste keer met gemak! gehaald, maar wel echt jammer dat je de s.w.a.t. tank niet kunt houden

10. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk van die grote smg's 1 in elk hand houden? want ik heb het op hitmanlevel maar dat lukt maar niet |:-

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee, enkel de Micro-SMG, Tec-9, Pistol en Sawed-off Shotgun kan je dual whielden. :)

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat gaar is: 2 van die 9mm Silenced. Shown-off shotgun is echt superruig alleen laad ie dan een stukje langer.
    Ik heb trouwens de Kart gevonden. Voor de mensen die hem niet weten te vinden:
    Je hebt hier een huisje dat helemaal leeg staat en waar je zo in kan lopen. Als het goed is is het op dat hoekje. Mischien een beetje onduidelijk te vinden zonder bril maar het is dus in het noorden in de woestijn. :)

Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Als het goed is staat bij Mad doggs Mansion ook een kart auto, bij een garage, boven aan die "snakerun"-oprit ...

/Edit: Hij moet er als het goed is staan, na de missie

Dat je og loc moest achtervolgen

Laatst bewerkt: 14 jul 2005
  14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die kart is echt lame :p hij stuurt kut, is niet vooruit te branden, die race ermee is brak (ik kan em niet winnen :p ), maar is wel heerlijk om mensen door hun poten te schieten met een drive by _O_ :+

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog wel ergens een kart gevonden. Dat was ergens tussen een muurtje van een tankstation (dacht ik) en een heuvel. Daar was een soort steegje en daar stond die kart geparkeerd. Dat was in San Fierro vlakbij de spoorweg.

Bij Madd Doggs mansion staat er idd ook 1.

16. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets heel raars: Ik ging naar zo'n striptent en ik ging op zo'n plateau staan naast een van die vrouwen en toen begon er een of andere vent in een pak op me te schieten en was ik wasted? Mag je daar niet op komen ofzo?

17. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja denk t. Het was vast de security die op jouw schoot.

18. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Of misschien omdat je een wapen bij je had. In het politiebureau gaan ze dan ook op je schieten.

19. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een wapen ja maar ik liep daar eerst gewoon nog wat rond en toen was alles rustig maar toen ik naast die vrouw ging staan ging alles mis.

20. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Oh dat ging er dus mis bij mij. Ik ging een keer het politiebureau in werd er flink op me geschoten. Ik ging er nooit meer in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina