1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat je Zero en die Jizzy gast bedoeld. Dan heb je nog wel eventjes te gaan.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier vind je alle missies en informatie over die missies in San Fierro.
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij de stats staat er rechtboven een woord en een getal. Bij mij staat er iets van Hoo-Rider met +- 15000 punten. Wat betekent dat?
     
  4. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die missie Los Desperados moet je een aantal gang leden uitmoorden, op een gegeven moment kom je in een poort, op een gegeven moment krijg je dan een cut-scene, met een neerschoten gang lid. Het vechten gebint opnieuw en voor dat je met je ogen kan knipperen wordt cesar gekilled door een rocket launcher, hoe kan je dit het beste voorkomen?
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    die rocketlauncher gast snel neer te snipen.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Is het met dat stukje dat je bij dat gang huis bent? Zorg dat je met je zwart/witte knopje die gast op het dak selecteert, die heeft de rocket. De rest is een makkie dan.
     
  7. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is in een poortje, niet bij een huis. Het is direct na de cut-scene dat je naar die man loopt die is neer gestoken, waar staat die vent dan?? Boven op een huis of is dat wat anders?
     
  8. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je onder die poort door komt lopen, staat aan op het dak van een huis aan je linkerkant. Gelijk schieten anders vermoord ie jou.
     
  9. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ga het proberen
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb even een vraagje, het gaat wel over de pc-versie.

    Bij de Driving school moet je op een gegeven moment een Alley-Hoop doen. Hoe kom je in godsnaam op je wielen terecht. Ik heb altijd 100% damage, ik krijg hem maar niet op zijn wielen terecht, hoe doe je dit?

    Alvast bedankt!
     
  11. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Gas loslaten en de kant opdraaien met de pijltjestoets (of hoe je het ook speelt). Misschien gewoon iets verder aan de buitenkant van de ramp rijden, dat wil ook nog wel eens helpen.
     
  12. Die15

    Die15 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    tips over air raid? of die ene missie waarbij er iemand vandoor gaat in een helikoper en je hem moet achtervolgen en moet neer schieten met rocker launger?? dankje :p
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt binnen deze thread zoeken.... zoek eens op zero en je ziet het antwoord minstens 10 keer voorbijkomen.
     
  14. mojto

    mojto Mojito

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je harder moet vliegen met de hydra??
    Ik ga zo zacht.
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt binnen deze thread zoeken.... zoek eens op hydra en je ziet het antwoord minstens 10 keer voorbijkomen.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom antwoord je nou weer zo lullig. Als hij nou niet weet of de Hydra hier al is besproken...

    @Mojto: Je moet eerst een beetje opstijgen. Zodra je op een geschikte hoogt bent om weg te vliegen zonder opstakels te raken klap je je wielen in door op de rechter Thumstick te drukken. Daarna duw je de rechterthumstick vooruit zodat je vooruit kan vliegen. Echt superhard gaat ie niet maar anders zou je nauwlijks voertuigen kunnen locken om ze kapot te schieten.
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Toreno's Last Flight bedoel je?
    Gewoon met de moor die er staat hem acherna rijden en flink inhalen (dus dat je hem echt een heel stuk voor bent). Dan opwachten en je hebt alle tijd om hem uit de lucht te halen. Als dat niet lukt gewoon acherna rijden en gewoon juiste moment afwachten, want om de zoveel tijd stop de helikoper even, kun jij afstappen en schieten.

    Bij Air raid... gewoon eerst de groepjes en daarna de vlieguigjes die alleen zijn.

    Gemakszucht dient de mens :+
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dat is niet lullig, dat is iemand wijzen op de uitgebreide zoekmogelijkheden die dit forum heeft. Ik word er persoonlijk nogal moe van dat continu dezelfde vragen gesteld worden en dat niemand de moeite lijkt te nemen om een simpele search uit te voeren. Dat is toch niet zoveel gevraagd, het bespaart loze posts en je hoeft niet te wachten op je antwoord.
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik snap echt niks van dat drive-by gebeuren. Ik heb al enkele malen gehad dat ik iemand in een voertuig af moest maken met een drive-by. Net ook de missie "Pier 96" waar je een zeker iemand moet vermoorden:

    wat er onder de spoiler staat kan je verhaal verpesten als je nog niet in San Fierro bent:
    Ryder

    Ik heb hem uiteindelijk met mijn boot ergens het strand op geduwd, uitgestapt en snel met een bazooka kapot geknald, maar dat ging nog maar net goed. Hoe moet ik een drive-by doen en heb je daar ook een (speciaal) soort wapen voor nodig (SMG ofzo?). Als ik tijdens het rijden/varen op de B druk, gebeurt er niks.
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet het zwartje of wite knopje indrukken om naar links of rechts te kijken en dan b.(beetje lastig om recht door je vooruit te schieten he :+ )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina