GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    DIe missie met big smoke....."wrong side of the track"(dat is dat je mensen met je derbi van een trein af moet maaien) is best lastig nu al 3 a 4 keer geprobeerd:confused:

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon goed er langs rijden en niet te dicht er op! En probeer altijd die papzak te laten schieten door niet te ver vande trein af te gaan.

EDIT:600ste post!!!!

3. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zozeer hulp bij een missie..

Maar gewoon een vraag...Waar kan ik de beste jump vinden in Los Santos? Ik bedoel nu niet om parachute te springen, maar gewoon waar je de hoogste/verste/vetste sprong met een auto/fiets/motor kan maken...

4. venom

venom Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja doe ik ook, hij is niet gestopt met schieten behalve in 1 bocht. En toch blijft er de hele tijd 1 ventje over:confused:

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    je moet zeg maar naast de rechter track rijden, dan schiet ie ze wel rap dood

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vrij irritante missie is dat ja. Keer op keer lukte het me maar net niet om ze allemaal af te knallen toen ik me bedacht dat het ook mogelijk was om met een beetje goede timing bovenop die trein te springen. Je krijgt op een gegeven moment namelijk zo'n stukje waar je over heuvelpaadjes rijd en net iets boven die trein uitkomt. Ik heb die missie toen nog een paar keer overgedaan en het lukte toen gewoon iedere keer. Je moet dan wel een beetje goed mikken en doorschieten want je hebt daarna niet veel tijd meer. Als je een hitman level hebt met je wapen is het eigenlijk helemaal een eitje.

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  7. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken iemand me vertelluh hoe ik me mede gangmembers in me auto ken latuh stappuh om vervolgens een drive-by te doen in een vijandige "hood"

8. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je moet ze locken met R ... en dan op de D-pad omhoog drukken :)

9. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( volgens mij heb ik een probleem... ik moet nu die vliegveld kopen maar dat ding kost 800000 en ik heb maar 500000 :'-( en ik heb die missies al gedaan wat moet ik nu doen??????????

10. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    6x de brandweermissie uitspelen? *):D

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu eindelijk op San Fiero.. is het nu ook mogelijk om naar de desert te gaan, en waar ligt die?

12. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag: Hoe werkt nu precies die replay modus? Moet ik dan het kaartje oproepen, waarna je 30 seconden kan terugspoelen ofzo?

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee nog niet, bovenaan in het midden op de map ...

14. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    2.999
    je klikt op start en in dat rijtje met load game, new game enz staat onderaan iets met replay ofso. Klik erop en je zie je replay.

15. shorty_

shorty_ [B][u][F][u]

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik van mijn Gangmembers af.. Ik heb er nu 3, maar ze volgen me overal en dat wil ik niet.. Moet ik ze gewoon neerschieten..? En als ik dat doe, gaat dat van mij respect af..?

16. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    thnx..vanavond ff proberen.

17. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net die pimping missie gedaan maar wat is nou eigenlijk de beloning nadat je pinping complete heb gehaald?? en er stond ook iets van dat die hoeren automatisch betalen ofzo?? kan iemand me iets duidelijkheid geven? tot slot wat kan je met je pinp level?

18. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er 10 uitspeelt en een hoertje oppikt en gaat neuken, betalen ze jou in plaats van andersom :D

19. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    -je kan ze positioneren door op D-PAD omlaag te drukken
    -je kan ze laten volgen door op D-PAD omhoog te drukken
    -om ze kwijt te raken hou je D-PAD omhoog of omlaag een tijdje ingedrukt, je kan ook gewoon weg rennen/rijden/varen/vliegen

_0/

20. Speaker

Speaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar, wanneer, hoe je het grootste vliegtuig in de game(laten we het voor het gemak een boing 747 noemen, als dat de gootste is)Kan vinden. wat moet ik doen um die te unlocken ik wil echt is in dat ding vliegen maar ken um nergens vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina