1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi, dan ga ik de rest ook nog ff overnemen
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Weer probleempje op de airstrip, nu drie lessen verder. De les Destroy Targets. Ik haal hem telkens niet, ik kom vaak net iets op de grond. iemand tips om zo snel mogelijk de vrachtwagens en auto's te destroyen en toch niet te laag te vliegen?
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon doorvliegen en niet stil gaan hangen. Ik gebruikte wat meer de machine gun. Daarmee schiet je veel meer en zijn de auto's zo ontploft.
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, ik had hem net in een keer, toch bedankt voor je hulp :)
     
  5. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Was het maar waar. Wolf: Ik heb nu ook alle terretories 'under control' maar ik heb 98,8 procent. Als je goed kijkt op de map wat bij jou dan waarschijnlijk niet het geval zal zijn zijn de groene stukjes soms niet helemaal groen omdat er nog een beetje paars of geel in zit van de Ballas of de Vagos. Dat kan komen doordat je in een 'Gangwar' neergeschoten bent terwijl je daar toch een boel Ballas of Vagos heb neergeschoten. Dus dan is het gebied ook niet helemaal van hun en ook niet helemaal van jou.

    Ik heb trouwens volgens mij nog een stuk grond wat normaal van niemand is veroverd. Achter je huis is een brug die richting Vagos gebied gaat en naar de East-Coast. Dat stukje waaronder die brug kan je veroveren omdat het in bezit is van bepaalde gang. Nu kwam ik een eindje verder (wat op de kaart niet gekleurd was) een paar Vagos tegen. Dus ja, ik schiet ze dood want zo zit het nu eenmaal in Los Santos. Toen stond er dat ik een Gang War had veroorzaakt. Nu had ik dat stukje erbij gekregen dat mooi aansloot op de rest :)

    Master of Blades: Nog van harte gefelciteerd met je 8 uur durende missie :{ :+
     
  6. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeker weten 100% (staat in de stats). Maar eigenlijk best raar dat ik er eerst 54 had en nu 53. Maar ik dacht ergens op het ign forum gelezen te hebben dat er in Las Venturas ook hoods waren (xbox versie was nog niet uit). Ik denk dat ik het dan verkeerd heb gelezen.

    Bij mij niet.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... vaag bij mij wel. Ik ben er al een paar keer heen gereden, maar er waren geen gangs ofzo te zien
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je es een foto kunnen maken? Klinkt toch wel interessant :D
     
  9. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helaas geen digitale camera, anders zou ik het doen
     
  10. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, dit is echt raar. En ik denk dat ik weet waarom je er maar 53 inplaats van 54 hebt. Je kan als het goed is ook gebied kwijtraken. Als je telkens ergens een 'Gangwar' verliest is die 'hood' volgens mij op een gegeven moment weg. Het kan ook door andere redenen komen volgens mij. Sommige stukjes die van jou zijn zijn soms ook niet helemaal mooi groen. Sommige stukkies zijn dan wat lichter groen. Dat komt volgens mij doordat je er niet vaak komt. Bij mij is dat het geval in het in het zuiden bij de havens. Ik zal zo een foto maken van mijn 'Gang-Stats'.
     
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw, bij mijn stats staat er dat ik 1 hood heb verloren. Was op dat moment bezig en had geen tijd... Die hood werdt paars en heb ik weer terug veroverd. En dat was op het begin van het spel toen ik er dus 54 totaal had. Later toen ik terug kwam in Los Santos had ik er geen verloren.
     
  12. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot!?
    Jij kwam terug in Los Santos na Las Venturas en alles was nog gewoon van jou?! Dan klopt het verhaal helemaal niet. Zelfs Grovestreet is dan van de Ballas als je terugkomt
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, sorry lol je begrijpt me verkeerd.

    Ik had 100% territory toen ik Los Santos verliet. Ik had een territory verloren (werd paars) en weer terug veroverd. Toen ik terug kwam in Los Santos moest ik alles weer opnieuw veroveren maar ik had geen Territory verloren aan de Ballas of Vagos. Dus in mijn stats staat dat ik 1 territory ben verloren.

    Maar toen had ik er in totaal 54 en daarom is het raar dat ik er nu 53 heb.
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik dacht al haha :+ Anders zou het niet goed komen :D
     
  15. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel hoods heb jij nu? En hoeveel heb je er verloren?
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst foto's gemaakt hebben van mijn Gang-Stats. Maar met de kwaliteit van mijn camera waren de getallen niet echt goed leesbaar dus typ ik het wel effe over.
    Terretories taken over: 63
    Terretory under control: 100.00%
    Terretories held: 54
    Highest numer of terretories held: 54
    Gangmembers recruited: 312
    Enemy Gangmembers killed: 3453
    En de rest is niet zo belangerijk. Ik heb nog wel een foto genomen van de kaart waarop je dus goed kan zien wat ik nu precies heb. Mischien zijn er verschillen maar dat verwacht ik niet echt.
    [​IMG]
     
  17. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal ook zo proberen om foto's te maken.
     
  18. Peanutnl

    Peanutnl Halo3

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff een vraagje:
    Als je nu alle terretories hebt overgenomen vallen de ballas (of die andere) je dan nog aan??
     
  19. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Het zit zo: De Hood die je als laatst veroverd hebt die word nog steeds aangevallen door de Ballas of Vagos. Dus af en toe een 'Gangwar' in die hood. Is vaak irritant als je net iets leuks aan het doen bent zoals foto's aan het maken voor in mijn thread :+
     
  20. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn ze dan:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina