1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    ah ok.. laten we nu ook maar eens alle territory jatten :+

nu nog ffkes een ander vraagje...

bij een truck als je daar een trailer achter plakt.. en je wilt die loskrijgen.. moet je daarvoor persee je trailer slopen ofiets.. ik heb verschillende knoppen geprobeert om de trailer "veilig" los te maken van de truck..
    is daar geen normaal knopje op je xbox controller :+

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    das een bugje geloof ik, helemaal links boven staat ook nog een terretorium bij die marina boven san fierro.

en er was een heel klein streepje vlak bij die villa in de bergen ten noorden van Los santos.

oh en als je alles hebt, dan vallen de andere gangs niet meer aan. die zijn namelijk de stad uit gejaagd,

Laatst bewerkt: 24 jul 2005
  3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kleine streepje weet ik zeker dat ik 'm heb maar wat bedoel je met die Marina? De haven ofzo?

4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Geen last van :confused:

5. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt ook niet meer aangevallen.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Da's gek. Ik weet zeker dat ik alles heb. Bij mij het stukje bij die letters van Vinewood. Daar word ik nog steeds aangevallen. Ik zal nog wel eens heel Los Santos doorcruisen. Als je een wijk van de Vagos of Ballas doorrijd word die naam dan gee gelkleurd of paars dus kan ik alsnog zien wat ik nog niet heb. Maar op de foto hierboven gepost kan je zien dat ik alles heb. Als jullie willen kan ik er nog foto's van maken...

/Edit: Metal Wolf: Op je foto van je kaart zie ik dat het stukje waar dat groene strookje (aan de linkerkant) niet groen is. Als je bij mij kijkt is het wel groen. Dat is gek? :confused:

7. Tha Clone

Tha Clone Wat hij zei...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, das niet waar, als je het goed hebt gedaan en je hebt ALLE terretories overgenomen dan zijn de Ballas en de Vagos gewoon weg. (want ja, jij hebt ze 'vernietigd' _0/). En kheb ook al alle terretories en krijg nooit meer zo'n bericht van dat een van je hood's under attack is. :)

8. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0

hmm ik krijg nogal vaak te zien "your hood is under attack" daar wil ik van af :mad: (dus ik savede maar altijd :) was je der ook vanaf :p)
    laten we maar ff KILLEN (kheb toch bijna alles al op hitman :))

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje wat ik net vertelde dat steeds aangevallen was in Vinewood. Dat was grijs. Dus niet NIET gekleurd. Miss moeilijk te begrijpen maar ik bedoel dus dat het een stukje was dat neit zoals de rest neit gelkeurd was maar het was echt opzettelijk grijs. Daar heb ik nu nog effe een gangwar gestart en het is nu van mij. Ik zal kijken of ik nog te zien krijg van 'Our hood is under attack' maar ik denk dat het nu wel goed is. Ik ga eerst friet halen en daarna maak ik nog een foto van de kaart ok :9 :)

10. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je had 100%? :eek:

11. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag over Breaking the Bank at Caligula's:

Nadat je naar de personeelsdeur bent gelopen, en de keycard gebruikt hebt om de deur te openen, moet je een generator uitschakelen :confused: . Wat moet je dan precies uitschakelen? Ik heb eigenlijk geen idee wat het is.. iets met gas? Het spel heeft het over een gas grill ofzo.. ik heb op wat buizen enz. geschoten maar dat hielp niet echt. Weet iemand het?

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    dr is een ventilatie schacht, waar je een rookbom in moet gooien, is achter in dat vertrek, aan de linkerkant als ik me niet vergis.. je ziet het vrij duidelijk.. een ventilatieplaat ofzo staat onder een behoorlijk vierkant gat..

Edit, oh nee, dit is later pas.. |:-

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vierkante gat heb ik inderdaad gevonden. Nu nog een rookbom. Als het goed is heb je die, dacht ik tenminste...

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja die moet in je inventory zitten..

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jep. Raar maar nu is het probleem al opgelost. Ik heb hier dan nog een foto van de kaart zonder grijze stukje. Dan kan je ook gelijk zien welk stukje ik bedoel waar dat bij mij groen was en bij jou niet.
    Hier, ik bedoel dus het stukje boven Marina Beach. Het is op de kaart groen omdat het een park is. Het is zo'n stukje voor een ziekenhuis.

16. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dat stukje waar je cursor zit?

17. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje. Ik moet nu de passcard(ofzo?) voor Woozie regelen. Ik heb nu die vriendin, die dat pasje heeft. Dus moet ik nu een x aantal keer met haar op een date gaan of moet ik het anders doen om dat pasje ziet te krijgen?

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ja je moet een paar keer met haar daten, dan krijg je dat pasje vanzelf. Makkelijk is om met je Gimp Suit erheen te gaan.

19. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Jep dat stukkie. Dat is bij jou niet gekleurd toch. Bij mij zie je het ook niet zo goed maar sommige stukkies zijn lichter gekleurd.

20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Die is bij mij ook niet gekleurd, wel heb je van die gebieden waarvan je bijna niet ziet dat je ze kant veroveren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina