1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ronaldracer

ronaldracer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mooi gedaan hoor.. maar de pcj/fcr kunnen wel afsijden bij bepaalde stukken.. bevoorbeeld die kronkel naar beneden, daar kunnnen ze gewoon doorgassen.. ik weet bijna zeker dat de pcj/fcr winnen, aangezien ze gewoon een stuk sneller gaan op rechte stukken, daar zullen ze veel tijd winnen.. maargoed, ga je nu die race ook rijden met een stopwatch erbij?

2. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Is best een optie om eens uit te testen.

Four Dragons - Airstrip - Four Dragons

Met de Sanchez ga ik sowiezo in een rechte lijn er naar toe (behalve door LV stad), maar wat ik met de PCJ ga doen, weet ik niet. Ook afsnijden of gewoon zoveel mogelijk over de weg.

3. ronaldracer

ronaldracer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afsnijden kan makkelijk met die dingen.. doe ik ook altijd.. het is natuurlijk altijd een beetje kijken hoe het loopt, maar afsnijden kan wel..

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor de Beat The Cock Marathon? Ik heb Muscle en Stamina vol. Ik lig de hele wedstrijd voorop maar zodra ik bij het ren gedeelte ben beland halen ze me allemaal vrolijk in.. Heb het al zo'n 15 keer geprobeerd.

5. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Niet constant sprinten, af en toe ook de sprintknop los laten.

6. master dude

master dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je sprint, hou je dan gewoon de A knop ingeduwd of ram je erop? Wat dat is een pak sneller

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Als je er sneller op drukt ga je nog sneller. Maar verlies je natuurlijk als het goed is wel meer energie.

8. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn progress met Denise is nu 6%. Als dit daalt tot nul, ben ik haar dan voorgoed kwijt?

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    ja ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar..

enne, hoe zien jullie welke dag het is??? :confused: ik hoor jullie wel es praten over: "ja dat kan alleen maar op maandag" maar ik zie dat nergens...

10. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je bent je vriendin dan voorgoed kwijt.
    @ god's gamer: Als je linkertrigger drukt krijg je je stats te zien. En helemaal onderaan staat de dag.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    oké, thanks :D weer wat geleerd, van de alwetende Alex RS :+

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja da's waar natuurlijk. Handtekening? :+

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    JAAAA!! hebbuh!!! _O_ _O_ 8)

14. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me niet erg? Heb je die eigenlijk nodig om het spel 100% te halen?

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Maar geen paniek. Er zijn nog 5 andere chiks in San Andreas die wel je vriendinnetje willen worden hoor :+

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja da's waar ook, maar bij een bepaald aantal procent is haar wagen beschibaar. Ik geloof niet dat het een unieke wagen is, die je nergens anders kan vinden nietwaar?

17. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Je ze nergens anders vinden. Daarom zijn ze ook opslot totdat je een bepaald aantal procent hebt. Ik heb op het moment toegang tot Katie's auto. Ik heb precies 50% En ''normale sex'' zou ook mogenlijk moeten zijn maar dat snap ik nog niet helemaal. Al iemand sex gehad?

18. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het unieke auto is, dan laat ik haar niet gaan. Het valt me op dat ze begint te zeuren, nu ik in LS ben.

Dat van sex is niet zo bijzonder (dus geen Hot coffee). Je kan het ook zo doen: Ga naar Millie Perkins, trek je Gimp Suit aan, automatisch seks, en de date is voorbij. Het is precies hetzelfde.

Laatst bewerkt: 27 jul 2005
  19. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EEy ik heb een probleem met de missie bij het groene dollarteken dat je iets moetdoe met een camera ik had hem gestolen van een gozer ergens ben ik naar een gebouw gegaan en toe ging ik tegen een vrouw praten en ging ik de trap op helemaal naar boven en toen wist ik niet meer wat ik moest doen WEET IEMAND DAT?????

20. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik je gister toch op MSN uitgelegd ;)

Maar goed.

Je moet gewoon met die vrouw praten met dat witte pijltje. Twee keer rechts drukken, dus positief reageren. Dan moet je naar de bovenste verdieping. Als je je bij de balie omdraait, met je neus naar de uitgang, loop je een klein stukje naar voren en zie je rechts een deur. Daar gewoon tegenaan lopen en je komt bij de trappen uit. Deze volg je helemaal naar boven. Wanneer je boven bent, zie je een bewaker voor de kamer staan met de kaart. Je mag geen camera in je hand hebben, dus doe dat dan ook niet. Selecteer de blote hand.

Nu word je aangeraden om een verdieping lager te gaan en een ventilator te breken. Zoek deze op en deze is aangegeven met een groen driehoekje, dacht ik. Sla deze met je blote vuisten kapot en er ontstaat brand. Nu moet je weer naar boven lopen, naar die kaart, nu is er geen bewaker meer, dus je kunt gerust een foto maken van de kaart. Blijf rustig en je hebt alle tijd om de foto te nemen.

Als je de foto genomen hebt, ren je zo snel mogelijk terug naar beneden en ga je naar buiten heen. Op mij werd geschoten toen ik naar beneden rende. Een armor zou dan handig zijn, alhoewel je ook wel zonder kan als je naar beneden rent.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina