1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook altijd alles gemakkelijke nalezen door op start te drukken en naar 'Brief' te gaan. Daar komen alle teksten en instructies.

2. Firedog

Firedog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heyyyy ff een heel andere vraag.....
    ik heb alleen nog die rijschool misses over zoals vliegtuig en auto en nog wat van die races......kheb geen letters meer voro missies...maar ik heb nog helemaal geen missies gehad in de laatste stad...? wat doe ik fout?

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je moet de vliegtuigschool afmaken, daar krijg je missies voor..

enne, die auto van die chick.. die rijd best wel vaak in LV rond..

4. Firedog

Firedog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog een klein vraagje...hebbe jullie nog tips dan voor die helicopter dat je uhmm eerst die 3 auto's moet stuk schieten en daarna die 2 rijdende auto's want ik kom steeds maar tot de 50% complete als ik alles probeer goed te doen:p:p

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    die zijn idd f*kking irri, heb ik ook een tijdje over gedaan, bij die stilstaande moet je niet te snel vliegen, maar ook niet te langzaam anders kom je buiten de toegestane tijd, moet je dus een mooie tussenweg voor vinden..
    en gewoon met de kleine kogels schieten, met de raketten mis je meer, en kost je meer tijd.

bij die rijdende, gewoon weer met de kleine kogels schieten, en dat continu doen, eerst op de auto die aan de rechterkant begint met rijden schieten, omdat die dichterbij is, en dan pas op die andere. Dat is wat ik heb gedaan.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    God's gamer: Sorry dat ik je terleur moet stellen voor mijn kennis maar ik heb een vraag. :+
    Weet iemand waar je een Pizzaboy kan vinden? Zo'n scootertje? Ik heb er nog maar 2 in het hele spel zien rijden. Zelfs bij een pizeria staan ze niet.

7. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    lol dat wilde ik ook gaan vragen :+
    dus TELL ME waar staat die?

8. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je daar ook weer missies mee doen net als in Vice City?

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, als het goed is niet, maar dat ding rijdt gewoon hartstikke fijn en geeft écht scooter-geluid, vandaar dat ik het ook heel graag wil weten.

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Die dingen rijden bijna alleen maar rond bij Verona Beach in Los Santos.

11. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    grrrrr %#*Y(@# triathlon :mad:

Als ik niet mee doe met de triathlon kan ik zonder moeite naar de overkant van het meer zwemmen maar als ik mee doe ben ik op de helft al moe hoe kan dit?? Na het fietsen lig ik dan toch 1ste maar na 2 meter lopen is 'ie moe en haalt iedereen me in.. :'-(

Telt de triathlon mee voor de 100% want dan sla ik deze over.

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, telt niet mee. Weet iemand wat je ervoor krijgt als je de triathlon wint?

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Nee de triathlon telt niet mee voor de 100 %. het is best wel lastig om de triathlon te winnen. je moet iig alle stats die ermee in verband staan vol hebben. Ik stond dik voor na het fietsen, maar toen ik moest rennen haalde ze me allemaal in, maar toen...ja maar toen....vond ik een bosje rozen toen ik een stukje afsneed }:] , toen won ik makkelijk. :D

Je krijgt wat geld als je de triathlon wint.

14. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had tijdens de triathlon geen fat, dus geen energie zou je zeggen, de muscle bar op ongeveer 25% en die ging tijdens de race ook nog omlaag! Maar ik heb het met gemak gehaald :p

15. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had mijn spieren helemaal vol en mijn vet was een klein beetje vol. Bij het rennen kwam ik tekort, maar had het wel gehaald door die bosje rozen.

16. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb precies het zelfde :confused: 8) :9

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En hoeveel geld krijg je dan als je wint??

18. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    timmetje je krijgt als het goed is $10.000 dollar

19. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag bij de missie Dam and Blast ik ging naar het vliegveld had die vliegtuig gepakt en stond er fly to the jump point over the dam.. En toen ben ik naar het geel driehoekje gevlogen en toen ik er was wist ik niet meer wat is moest doen ik heb geprobeert om eruit de springen..Omdat je iets moet doen met een parachute.Maar weet iemand wat je moet doen want anders ben ik morgen nog niet klaar....want is een beetje lastig als je niet weet wat je moet doen.

20. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gele driehoekje zit heel erg hoog. Als je daar bent moet je eruit springen en met een parachute naar de dam gaan. Het komen bij de driehoek is het moeilijkst.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina