1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet door een corona vliegen tog

2. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het beste die missie doen als er gene wolken zijn volgens mij

3. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, die driehoek is een corona. Als je daar doorheen vliegt moet je eruit springen.

4. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    je moet zo hoog vliegen tot het driehoekje een stip wordt.dan zit je op de goede hoogte.je kunt hem ook zien door omhoog /omlaag te kijken.
    je hebt alle tijd ervoor dus kunt rustig rondjes cirkelen.
    als je door de corana bent staat er druk op y om er uit te springen.
    zweef naar de dam en land daar in de buurt.
    klim er op pak het mes bij die kratten en dan kun je de missie afmaken.

5. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, ik moet met zo'n jet naar Libertycity vliegen...Nu ben ik al dik een half uur onderweg en hou gewoon mn koers naar het gele puntje (ik ben inmiddels al helemaal van de kaart) maar ik ben er nog steeds niet...

Iemand tips voor mij???

6. M@rco

M@rco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij de missie Green Sabre. Hier word je aan de andere kant van de plattegrond gedumpt door de politie met een camera in je hand. Je moet dan naar iemand toe in Mount Chillidad.

Ten eerste kan ik die persoon helemaal niet vinden! Wie weet waar die uithangt?

Ten tweede wilde ik vragen of het klopt dat als je die missie speelt en je gaat terug naar Los Santos dat de gangwars (dat alle hoods in kleuren op de kaart zijn aangegeven) afgelopen zijn?

7. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    1. Je moet naar een FBI agent op Mount Chilliad. Er is in het begin maar 1 pad. Nu moet je goed kijken want daar keek ik eerst ook voorbij. Als je dat pad oprijd krijg je op een gegeven moment een pad naar links. Dat pad volg je en dan kom je bij het huisje aan. Daar moet je dus verder die man gaan vermoorden.

2. Na Los Santos kom je in San Fierro. Daarna ga je naar Las Venturas. Als je na Las Venturas terugkomt in Los Santos beginnen de Gangwars weer. Dus de kleurtjes op de kaart van de Vagos, Ballas en van jou zijn er dan ook weer.

8. M@rco

M@rco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom wel een huisje tegen waar een crossmotor achter staat, maar ik kan nergens een fbi agent vinden! Het is dus niet bovenaan waar die campers staat en waar je je parachute kan pakken?

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Nee! :eek:
    Kijk op het kaartje, dan zie je dat het huisje aan de westkant van de berg is. Je moet de kaart gebruiken he. Anders kom je er nooit. Je moet de juiste paadjes volgen om er te komen. Het is een houten huisje, en er staat een crossmoter. Maar je moet niet bovenop de berg zijn!

10. Peanutnl

Peanutnl Halo3

Leuk Bevonden:
    0
    die vent staat in het huisje en er lopen allemaal bewakers omheen!!!

11. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die bewakers moet je doden en die Vent die gaa vluchten je moet hem dood maken en een foto van zijn lichaam maken!!!

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, goedzo! Gevonden dus, blijkbaar... Veel succes met je andere missies :)

En, weet er iemand wat je precies krijgt als je die Chilliad Challenge wint?

Laatst bewerkt: 28 jul 2005
  13. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve geld? Niks.

14. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ene vraag: Als je naar het 2e eieland ben dan ben je tog al die gangwars kwijt maar komt er nog dat je ze na een tijd dat je weer gang wars krijgt dat je ze weer kan veroveren want anders had ik alles voor niks gedaan?

15. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Wees gerust, dat komt weer terug als je op den duur weer in LS komt.

16. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En weet hoe het zit met dat In en Export daar begrijp ik niks van!!!

17. Cygnum

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet de auto's die op het bord staan leveren aan het schip dat daar staat. Je kunt de Im- en Export-missies doen nadat je drie missies van Wang's Showroom gedaan hebt.

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Er staat vlakbij die kraan een bord met de auto's die je kan exporteren. Die auto's moet je in San Andreas vinden. Als je er 1 gevonden hebt (er komt dan een berichtje dat je deze voertuig kan exporteren in San Fierro haven) dan moet je de auto vlakbij de kraan neerzetten. Dan stap je in de kraan en dan pak je die voertuig op en zet je m op de boot in het rode cirkeltje.

19. Marco12

Marco12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar de Wang's showroom is tog die missies bij Cesar?

20. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, op een gegeven moment moet je dus die showroom kopen. Samen met Cesar doe je daar nog een stuk of 3 missies. Later kan je er ook geld ophalen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina