1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor 50.000 kan je mooi Wang's showroom schuin tegenover je garage in San Fierro kopen. Doe een paar missies waarna je de welbekende Import/Export-auto's kunt gaan zoeken. Die dingen leveren veel geld op (mits je ze heel aflevert, hoe meer schade, hoe minder je er voor terugkrijgt). Dan moet je als het goed is dat geld zo bij elkaar hebben. Even goed zoeken naar auto's, dat moet dan weer wel.

    In Las Venturas op het vliegveld in de zuidhangar. Deze hangar is dicht maar gaat open als je er vlakbij gaat staan (zelfde principe als bij een garage)
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  2. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks ik heb genoeg cash:)
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bij San Fiero, en ik ben nu bezig met die Woozie-missies etc. Ik vind trouwens de Badlands en San Fiero niet passen bij het echte 'gangster-gevoel' wat je had bij het eerste eiland.
     
  4. Victor

    Victor Guest

    Bij de driving school is er een vrouw met een blauw pijltje boven haar hoofd. Ze zegt dat ik minder dun moet zijn, meer burgers eten? Nog een vraagje: ik moet een race voor Cesar op het platteland doen, (net na Catalina) maar met welk voertuig?
     
  5. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die auto die bij het huis van catalina gebruikt... is snel.. vrij makkelijk race was dat.
     
  6. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst de missie Supply Lines ( met dat model vliegtuigje )van Zero in San Fierro gespeeld. Ik had bij die missie best wel last van straten die kompleet weg waren. Je kon soms gewoon door de textures heenkijken. Het bouwde zich daarna wel weer op. Is er iemand die daar ook last van had?
     
  7. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    nee maar ik vond die missie wel irritant:)
    vooral als dat vliegtuigje ontplofte dan schreeuwde die rot nerd zo hard...
     
  8. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    yep die missie is idd irritant.
     
  9. RandySavage

    RandySavage Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    he Blingbling, ik had er geen problemen mee , ik denk dat jou computer gaar is en dat je beter maar een nieuwe kunt kopen, ik heb er nog een voor je, die zal ik voor een "vriendenprijsje" aan je verkopen ! 8)
     
  10. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    yep ,dat wordt mijn 26e al. Ik ga die nieuwe xbox maar eens ergens anders neerzetten. Misschien staat ie in de magnetron iets te warm. :D

    Ik ga maar ff kijken of ie bij andere games nu ook problemen heeft.
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005
  11. RandySavage

    RandySavage Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet die xbox weer gebruiken waar je helemaal in kunt liggen, die schijnt niet kapot te kunnen gaan, laats ben ik daar met mn mech overheen gestruikeld en er gebeurde niets.... sterk dingske
     
  12. Victor

    Victor Guest

    Die irritante missie dat je met dat k*tvliegtuigje koeriers moet neerschieten, hoe hebben de gene die hem hebben gehaald dat gedaan? Ik wordt altijd neergechoten of mijn kerosine raakt op. :mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jun 2005
  13. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat ik me auto meestal niet kan opvoeren, als ik voor de garage sta gaat tie gewoon niet open:confused: heeft het soms met de tijd te maken ofzoow
     
  14. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoog vliegen en dan al schietend een duik maken richting de courier.
     
  15. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Kies eerst voor jezelf een route uit (de volgorde van de koeriers). Dan vlieg je rustig naar de eerste koerier, land je voor hem, mikt en geeft em de volle lading meestal issie al dood voordat hij kan vluchten. Zo doe je dat bij alle 5 de koeriers.
    Daarna moet je nog terugvliegen en kan het zijn dat je te weinig brandstof hebt (goede route uitstippelen)

    Die missie erna kom ik niet verder :mad: is nog moeilijker
    Iemand tips??
     
  16. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Die missies van Zero zijn volgens mij niet verplicht ofwel? Licht eraan of je die winkel koopt of niet :confused: Ik weet niet zeker ik heb gewoon die missies gedaan. :p
     
  17. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0

    Nope is niet verplicht!!! ik moet die missie's nog doen en ik ben alweer uit las venturas en terug in de hood!!! Dus ik heb geen problemen gehad!
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    the fly school en zero vind ik tot nu toe de moeilijkste missies in het spel.. ik heb net die leven uitgespeeld waar je over een hek moest en veeeel mannetjes doode en kratten kapot schiet met mijn dubbele uzi :cool:
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je alle gebieden verovert, zijn de ballas en dergelijke dan uitgeroeid (? En is het aan te raden om alles in handen proberen te krijgen of is het alleen leuk voor de statistieken ?
     
  20. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    nee want je word volgens mij altijd nog aangevalle wat wel irritant is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina