1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Wangs Cars gekocht ga nu export en inport doen maar ik kan het bord niet vinden waar de lijst met autos opstaat.
     
  2. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

    ik heb net alles goud gehaald, want ik wist niet dat je er dan een voertuig bij kreeg :eek: ...Maar welk voertuig krijg je dan als je alles goud heb bij de vliegschool??? Ik heb er al een stuntvliegtuig staan, een helikopter (zo'n grote), zo'n straaljager en een WOII vliegtuig...komt er ook nog wat naast te staan ofzo, want ik heb nu geen xtra voertuig :confused:
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat bord met autos erop vind je bij de docks. Als je voor je garage staat ( dus niet Wangs maar je eigen garage die je wint ) steek je de weg over en loop je door. Achter station berg aflopen en weer weg oversteken en je komt bij de docks. Daar heb je een boot met een hijskraan en daar staat ook dat bord in de buurt.
     
  4. ViperGTS

    ViperGTS _/_/_/_/_/

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alles goud hebt bij de vliegschool, komt er een Hunter te staan.
    (apache)
     
  5. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je ik heb het gevonden.
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    stuntvliegtuig is dan zeker zilver? want ik heb die helaas ook nog niet staan, net zoals de apache, ook al heb ik die wel in me hangar staan, maar dat heb ik zelf gedaan.
     
  7. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat snap ik nou ook niet. Heleboel mensen hebben nog een Hunter (Leger-Helikopter) bij die basis en nog een ander vliegtuig. Ik heb alleen die Hydra en dat andere vliegtuig in die hangars staan. Hoe komen jullie aan die heli en dat stunt vliegtuig?
     
  8. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Stuntvliegtuig, dat is toch dat oorlogs vliegtuig? of is er nog eentje? want die heb ik dan ook niet.. maar ik heb ook nog niet me best gedaan voor de vliegschool..
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    In je hangars staan de Hydra en dat vliegtuig waar je ook mee kan schieten. Dat weten de meeste mischien nog niet maar daar kan je ook mee schieten. (Machinegeweer) Maar die Hunter en stuntvliegtuig staan niet naast mijn huisje. Dat zou wel leuk zijn als die er stonden.
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Weet iemand waar de Pilot school is :confused:
     
  11. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het verhaal volgt kom je uiteindelijk aan in de woestijn bij Las Venturas. Daar krijg je vliegopleiding. Dat gaat vanzelf. Gewoon afwachten.
     
  12. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Oké, ik vind het namelijk irritant om steeds van stad naar stad te rijden.
     
  13. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij zo'n missie ambfibious assault maar ik kan die niet doen want ik moet mijn longinhoud traineen en hoe train je die longinhoud
     
  14. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon gaan zwemmen. Ga ergens naar de zee of een meer ofzo en dan moet je gewoon vaak onder water gaan zwemmen om je lung capaciti te upgraden.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog een vraagje, waar is Los Santos?? Ik heb namelijk net een missie gedaan waar je foto's moest maken van die veraders. Na die missie stond er dat je misschien iets kon ontdekken in Los Santos.
     
  16. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha je weet toch wel waar je woont! Los Santos is de eerste stad. Haha. Rechtsonder op de kaart dus. _O_
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    :eek: , sorry :cool:
     
  18. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Nevermind :+
     
  19. Erik_

    Erik_ Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je een trein kapen?
     
  20. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Wacht op een station tot er een trein stopt. Ga naar de voorste locomotief en board de trein zoals je dat bij alle andere voertuigen ook doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina