1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    mij is het gelukt na veel pogingen maar voor degene die het echt niet lukken: (dit vond ik op internet )

The way I beat this mission with fuel to spare is to take off, cut left,and just shoot the van until the driver gets out. Don't kill him yet! Next,go left again to shoot the biker to make him get off the bike. Don't kill him either! Both of these guys will chase after you, so go west now and
    blow up the van. I find getting right up in front of him works best.

Now wait. You do not burn fuel while idle, so position the plane on the street accordingly and just wait. The first two guys will come after you,and shoot them down as they appear on the street. You should still have a 95% full fuel tank at this point simply by being patient. This should be
    more than enough to go north after the last two guys and get back to Zero's roof. I got back with about a quarter tank of fuel left.

You still need to position yourself correctly to kill the last two guys,but if you follow this strategy the pressure is off, and you won't be as frustrated even if you fail because one of the couriers kills you because this strategy is nearly foolproof.

hoop dat jullie er wat aan hebben. O-)

2. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben ze die missie op de xbox moeilijker gemaakt ofzo? Op de ps2 had ik em in 1x gehaald met nog behoorijk wat kerosine.

3. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde de wrong side of the tracks in de 2e keer....(met de motor naast de trein...)

Alleen het lukt me maar niet om die dingen te doen met de lowrider....je hoeft die auto toch perse niet up te graden of wel?

De eerste keer kwam ik op 1150 en mijn tegenstander op 1225....

de tweede keer kwam ik op 1250...en hij op 1360..

Als je betere hydraulics koopt krijg je dan meer punten per goede move of niet?

4. de j

de j New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je kijken op hoeveel procent het spel uit heb

5. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Druk op start. Ga na stats. En daar moeten ergens bij staan. Volgens mij bij Achievement (ofzo iets) :)

6. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Met je via start kijken, dan staat het wel ergens bij stats.

7. mars15

mars15 Guest

jezus zo weining ?
    die haalde ik met dubbel ten opzichte van hem

je hoeft niet te upgraden

8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Maar niet aan beginnen, en pas als ik het spel uit heb gespeeld er aan beginnen als ik nog zin heb ?

9. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    is er ook ergens een map te vinden waar staat wat je allemaal kunt kopen en waar dat is?

10. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook gewoon op de plattegrond via start kijken. Alle groene huisjes kun je kopen. Degene die rood zijn komen later pas.

11. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
  12. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    jah daar heb je eigenlijk ook wel weer gelijk in,woolyonline.
    laat die map maar hangen.

13. ghoulio

ghoulio AmsterdaM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het idee dat mijn auto is gestolen:

Ik had een getunede sportwagen in mijn garage in los santos staan en toen ik laatst in mijn garage keek was hij weg |:- En ik weet zeker dat ik hem erin had neergezet!

Heeft iemand anders dit ook gehad?

14. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel auto's stonden er in? soms kan de garage maar een maximaal aantal auto's hebben, dan verdwijnt er eentje op mysterieuze wijze.

15. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik bij GTA III daar was ineens de bulletproof Patriot uit m'n garage verdwenen. Gewoon een bug denk ik.

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ok maar wanneer is later vanaf wanneer??? ik zit te wachten om winkels te gaan runnen.... 8)

17. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt van de winkel af. Je wordt vanzelf op de hoogte gebracht van bedrijven die beschikbaar zijn om te kopen.

18. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu op 50% en ik heb ik kan een missie krijgen van Sweet alleen moet ik eerst meer terretories overnemen, weet iemand hoeveel je er moet hebben (want ik heb de ballas inmiddels bijna uitgeroeid) of moet je ook perse gebieden va nde mexicanen pakken ?

19. Forsythia

Forsythia Darkling

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb wel eens gehad dat de garagepoort nog open stond (ik stond zelf ook nog in de garage) en plots komt er één of andere gast hard aanrennen en mijn auto jatten! Maar wat jij hebt, dat is gewoon een bug... :p

20. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ja want als er niet meer bij kunnen gaat de garage niet open als je in een auto/motor of watdan ook zit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina