1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ghoulio

    ghoulio AmsterdaM

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 2 auto's en een fiets erin staan |:-

    de fiets was trouwens ook weg..
     
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7

    Mischien heeft een Yeti of een Bigfoot jouw auto en je fiets geiat :+
     
  3. Joris

    Joris JoRi$

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb gsiter het spel gekocht en vind hem echt zwaar rielekst... maar ik heb ene vraag: welke minigames kan k allemaal op het eerste eiland doen en war kan k die doen?
     
  4. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zie de minigames thread.
     
  5. Erikje

    Erikje Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is "supply lines" toch een rotmissie zeg! Koeriers doodschieten met dat vliegtuigje |:-

    is er iemand die tips voor me heeft?
     
  6. one-c

    one-c Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op Los Santos bij de volgende missies:

    SWEET: Area veroveren (eerste keer, je moet beginnen bij Ammu-Nation)
    OG-LOC: Feestje van hem, daarna buiten de Ballas doodschieten.
    TENPENNY: Weet niet welke missie, tweede of derde.

    Welke missies moet ik doen (en voor wie) om naar het volgende eiland te kunnen? Ik word LS een beetje zat. :cool:
     
  7. xboxnoob

    xboxnoob Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de missie met de red baron bedoelt, dan moet je gewoon met het vliegtuigje achter een koerier landen, stil gaan staan en dan gewoon schieten, niet vanuit de lucht dat is een stuk moeilijker. Succes!
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    zal het ff proberen
     
  9. Alex RS

    Alex RS Green HJ Pub DJ

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een missie doen dat je bij Sweet, Ryder en Smoke bent en dat je de Ballas eens een lesje gaat leren. Daarna word je gebeld door Ceasar die zegt dat je moet komen kijken. Dan ga je naar Ceasar en de rest ga ik je niet vertellen. Dan word je gedropt in een berg-gebied onder San Fierro en kan je daar wat missies doen en dan naar San Fierro.
     
  10. one-c

    one-c Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De Ballas een lesje leren.... is dat die op het kerkhof?
     
  11. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Even vraagje, ik heb vandaag met 2 player's gespeeld. Je moest eerst bikes killen in 3 minuten, toen in 2 minuten etc etc. Nu zitten we bij 10 bikes in 2 minuten, maar wanneer houdt het op en krijg je er ook wat voor als je alles haalt ?? Anders winnen we alleen de eer :)
     
  12. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je die madd dogs missie halen in deat huis dat je dat boek moet vinden want als ik terug wil lopen word ik elke keer teruggepakt
     
  13. SuperFly

    SuperFly Xbox 360

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Zorg dat je Amor hebt en vermoord iedereen die je in dat huis ziet!!!! En als je het hebt moet je ook weer iedereen vermoorden! Altans dat heb ik gedaan!!! Het is geen splinter cell ;) dus je kan rustig gespotted worden maar als je gespotted bent zorg dan wel dat je een goed wapen hebt! Die ventjes in dat huist hebben wel leuke wapons!
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze post staat ook in de missies topic. Wist niet waar ie nou goed stond, dan maar in beide ;0

    Ik heb een probleem... Ik ben in San Fierro met de Zero missies bezig en ben nu bij de derde. Volgens mij heet ie Toy Army o.i.d. Hierbij moet je met een RC helikopter allemaal shit verplaatsen zodat de RC auto door kan rijden, maar nu zie ik de RC helikopter van de tegenstander de vaten echt optillen terwijl ik het met moeite vooruit kan duwen. Nu lukken de eerste 2 vaten nog wel opzij te duwen, maar dan moet je een plank voor over het water pakken. Maar deze kan ik dus ook niet de lucht in krijgen. Doe ik nu iets fout of is dit gewoon echt een frikkin' lastige missie?
     
  15. Victor

    Victor Guest

    Met B pak je dingen op. Vlieg gewoon terug naar de basis en pak een van de planken op. Daarna laat je het autootje even stikken want dan pak je een bom en drop je die op de tanks. (Het zijn er 3 en bommen spawnen.) Verder is deze niet zo moeilijk. Ik heb hem in 2 keer gehaald.
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Vanachter die koeriers schieten is het best en vlak achter een busje gaan staan en dan vol schieten
     
  17. xboxnoob

    xboxnoob Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    het is je dus gelukt na mijn tip :cool:
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    ja gelukkig wel die motorrijdert is de kutste
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reƫel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    die valt wel mee, die ene met zo'n gast achterop is lastiger, die schiet je heel makkelijk overhoop.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    ja die zit op een motor die bedoel ik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina