GTA San Andreas Helpthread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cygnum, 8 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    neej, ikke niet.

ik heb ook alle missies uitgespeeld btw the main missions dan, nu wil ik die autogarage in san fierro kopen, daarvoor moet je tog eerst de zero missions uit hebben gespeeld?

2. Linky-biscuit

Linky-biscuit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de autorijschool d8 ik...
    die autogarage heb ik al kunnen krijgen zonder Zero, maar je moet er wel de rijschool voor uitdoen.

3. Victor

Victor Guest

Gewoon even verder spelen totdat je weer missies kan doen voor Cesar. Dan komt de missie: Yay Ka Boom Boom en dan kan je hem kopen voor 50k.

4. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde van iemand die de PS2 versie heeft dat wanneer hij uit een vliegtuig springt dat hij dan altijd (automatisch) een parachute krijgt.

Als ik uit een vliegtuig spring val ik gewoon vol gas naar benede zonder parachute... (auw)...

Hoort dit?

5. alex2

alex2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nou bij life's a beach of zoiets..
    je moet dansen op het strand bij zoon Dj
    wie heeft tips?
    dit is een zwaar irritante missie

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Dansen is lachen. Ik ben der al aardig goed in. Heb al vaak dat ik perfect krijg :cool: Gewoon goed timen en kijk vooruit dus als je al icoontjes ziet, probeer dan daar al je vingers op te leggen.

7. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Dansen is idd erg lachen, in zo'n club dan vooral. Wordt het ook nog steeds moeilijker.

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    ff offtopic: Tot welk liedje ben jij gekomen?. Mijn record staat nog op het derde liedje, had daar net over de 5000 punten. Liedje is in het begin wel makkelijk maar daarna krijg je langere rijen met combo's :eek:

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook tot de derde gekomen, daarna had ik geen zin meer en had ik ook best wel lamme vingers. Score weet ik niet meer.

10. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    is het later in het spel ook mogelijk om zonder dat je wantedlevel krijgt in de legerbasis te komen, en een voertuigje kunt meepikken?? best klote dat je nu zown vet lijpe helikopter jat, en dat je gelijk 5 sterren hebt. en waar is de vliegschool?? ik ben op 35% ofzo. dus zou hem in principe al moeten hebben toch??

11. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Vliegschool is hier al zovaak langs gekomen |:- In de stad die links boven aan de map zit. Daar zit ergens een vliegveld waar je die vlieglessen kan nemen.

Misschien als je leger kleding draagt dat je dan zonder die 5 sterren kan weg rijden/vliegen. Weet niet hoor, lijkt het meest logische

12. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    eh, rechts boven in de map. En je komt het tegen als je in Las Venturas een paar missies van meneer
    Toreno
    hebt gedaan. Echt waar, je hoeft er niks voor te doen, het gebeurd automatisch.

13. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 2 plekken in de game waar een parachute te vinden is;

1) Bovenop Mount Chiliad

2) Los Santos, moeilijk te omschrijven, maar ergens heb je een gigantisch 4-splitsing van viaducten. Daar ergens is een gebouw waar je in kan. Dan kom je bovenop een gebouw en daar vind je ook een parachute.

Nu iemand mijn vraag answeren :mad:

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Als je een vliegbrevet hebt, krijg ik wel gewoon elke keer een parachute automatisch.

15. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook standaard een parachute als ik er uit jump!

16. MaGoC

MaGoC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer je nog geen vliegbrevet werkt hij eenmalig. Wanneer je hem hebt en je stapt met gun geselecteerd in een vliegtuig en springt er daarna uit wordt hij automatisch geselecteerd. Er is ook een te vinden op 'the big pointy building' (no big prick jokes allowed) in san fierro.

17. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, bij die Chinees in China Town in San Fierro zit ik nu bij een missie, en dan zeggen ze dat ik meer onder water moet zwemmen ofzo voordat ik die missie kan doen. Moet ik nu meer swimming-skills gaan halen ofzo? Vind ut maar vaag.

18. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Jah je moet lang onderwater kunnen zwemmen dus veel oefenen

19. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wat toevallig, deze missie had ik vandaag ook. Je moet gewoon steeds onder water blijven zwemmen tot je lung capacity ongeveer 1/4 is. Trouwens die chinees heet Woozy.

20. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Weet iemand hoe je op die legerbasis in San Fierro en Las Venturas kan rondlopen zonder dat je word neer geknalt? In Vice City moest je dan een politie uniform aantrekken. Is in San Andreas ook zo? Zoja, waar vind je zo'n uniform? In de politiebureaus is ie niet te vinden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina