1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta: san andreas of Sin city voor de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badstreak, 6 jan 2004.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kom niet ii weet het zeker en als het komt pas eind 2005

2. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Echt niet ik heb GTA london zelf op de psx en ik heb niet GTA1 niet op m'n psx!

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik hoop toch niet dat ze in de volgende GTA een futuristische stad als setting gebruiken.
    Dit deden ze al in GTA 2 en ik vond het vreselijk. Wordt het spel meteen 0% waarheidsgetrouw.

Nee geef mij maar mooi Liberty City of Vice City, dat zijn tenminste realistisch ogende steden en kun je je dus veel beter inleven. Ook zijn de wagens natuurlijk veel leuker dan in die futuristische setting!

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt inderdaad GTA 1 niet nodig, dit was gewoon een stand-alone uitbreiding.
    Ik had GTA: London namelijk vanaf de twilight, en ik had GTA 1 ook niet.

5. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ja, maar van twighlight ken het gecrackt zijn.
    Ik heb ze hier allebij origineel leggen en t staat toch echt op de doos.

Ook meen ik mij te herinneren dat er op t doosje van de psx versie stond dat je een save game van gta 1 nodig hebt.

durf er om te wedden.

6. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hou niet van wedde maar ik ko gewoon spelen hoor!
    Zonder GTA1 op de psx:)

7. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    vaag, mss een nieuwere versie ofzo

8. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Dat denk ik niet.

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had vernomen dat GTA: San Andreas een vervolg zou zijn op Vice City. En dat daarnaast nog een GTA 4 zou komen. Dat stond ooit eens in de PU, maar dat is alweer een hele tijd terug.

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja dat heb ik ook gelezen en ik denk niet dat deze game op de xbox uitkomt maar ps2 only

11. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    GTA:London is idd een add-on,maar op de PSX heb je deel 1 niet nodig om te spelen.Beetje te vergelijken met Vice City,want dit is ook nog steeds GTA3.De volgende GTA heeft als werk-titel San-Andreas en hoort ook bij de GTA3 serie.De echte nieuwe GTA komt pas in 2005 op de PS3 (waarschijnlijk) en zal waarschijnlijk ook volledig online zijn.Dit wordt dan pas GTA4 en deze zal zich waarschijnlijk in een futuristisch Tokyo afspelen.

12. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar het hele idee van True Crime is weer gejat van GTA, dus ik denk dat Activision niet veel recht van spreken heeft.

13. rien

rien Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten iig een hoop verander in True Crime, dit spel vind ik nu echt slecht

14. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
  15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Het lijkt mij logisch als er nog een vervolg komt op VC, met minimale aanpassingen, dit zal waarschijnlijk een andere stad met bijpassende sfeer zijn.

Delen van de GTA franchise, welke later verschijnen en vermoedelijk voor de next generation consoles worden uitgebracht, zullen meer veranderingen met zich mee brengen.
    Toch denk ik dat aanpassingen in den beginnen niet echt drastisch zijn, want ik kan mij voorstellen dat Rockstar het grote schare fans van de serie niet wil verliezen.
    Ook denk ik dat de games voor zowel Playstation en Xbox beschikbaar worden, dit zal in eerste aanleg waarschijnlijk alleen voor de PS zijn en in een later stadium voor de Xbox.
    Voor een uitgever is het immers niet verkeerd om een jaar of twee jaar later, na het ontwikkelen van een game, opnieuw de kassa te zien rinkelen.

Voorlopig is het natuurlijk allemaal een beetje koffiedik kijken, maar ik zie Rockstar niet snel afwijken van een goed lopend concept en gezien de verkopen van het GTA Double Pack op de Xbox lijkt het mij dat een prima reden om de Xbox zeker niet links te laten liggen.

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou best wel toepasselijk zijn als GTA4 de gore-mogelijkheden uit Manhunt krijgt :) Dan zou ik er een PS2 voor kopen ;)

17. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal ongetwijfeld al gepost zijn maar toch... hij gaat geen Sin city heten gelukkig...
    =================
    Volgende Grand Theft Auto heet geen Sin City

Gepost door Lester van Egmond - dinsdag 6 januari 2004 - Bron: Multi Theft Auto
    Hoaxen en geruchten komen nog maar al te vaak voor in de gameindustrie. Zo ook met de subtitel van de volgende Grand Theft Auto game. Op 1 april van vorig jaar berichtte Shacknews dat de opvolger Sin City zou gaan heten. Nadat Take2 onlangs bekend maakte dat werk aan de volgende GTA game gestart was, kwam Amazon plotseling met de preorder voor Grand Theft Auto IV: Sin City, met als releasedate 4 november 2004. De mensen van de Multi Theft Auto mod vertrouwden het niet helemaal en vroegen Rockstar om uitleg. Uit hun antwoord blijkt dat de volgende GTA game geen Sin City zal heten. Wel ligt de releasedate dichtbij de verwachtte releasedate van Amazon.
    We have received word from Rockstar. The title of the next GTA will not be GTA IV: Sin City. They did not specify the correct title but if we follow logic then we can conclude it is San Andreas.

The release date is not correct either, but is close to the predicted date.
    Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/20334

18. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    20 november 2004????

GODVERDOMME DAT IS BIJNA NOG EEN HEEL FUCKING JAAR!!!!

:mad: :mad: :mad: :mad:

19. MaNiAc E

MaNiAc E The Supreme Necrotic

Leuk Bevonden:
    0
    wat verwacht je dan dat het morgen al klaar is

nee laat ze maar eerst een ps2 versie maken lekker vol met bugs en daarna half jaartje later komen met een goeie opgepoetste versie :) voor de xbox

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik heb gehoord dat eerst nog GTA:confused:in City(of anders komt)en daarna pas officiel GTA4

Deel Deze Pagina