1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta: san andreas of Sin city voor de Xbox?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Badstreak, 6 jan 2004.

  1. Kevin15

    Kevin15 Xbox lover!!!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Take2 registreert handelsmerk GTA: San Andreas

    Gepost door Erwin Bergervoet - vrijdag 9 januari 2004 - Bron: GameSpot
    Onlangs plaatste de online boekhandel Amazon op haar website het product GTA: Sin City, het spel dat de derde 3D incarnatie van de zeer succesvolle GTA reeks zou moeten worden en eind dit jaar op de PS2 zou moeten verschijnen. Het bleek echter om een groot misverstand te gaan, veroorzaakt door een één april grap van ShackNews.

    Toch zal er eind dit jaar wel een nieuwe GTA titel voor de PS2 verschijnen, maar de naam van dit spel zal niet Sin City zijn, maar naar alle waarschijnlijkheid San Andreas, de derde en de enige nog niet in 3D omgezette stad uit de originele Grand Theft Auto. Take 2 Interactive heeft namelijk het handelsmerk GTA: San Andreas geregistreerd en tegelijkertijd ook de handelsmerken GTA5 en GTA6. Opvallend is dat men enkel de afkorting GTA en niet de volledige titel, Grand Theft Auto, heeft vastgelegd.

    Take 2 kennende zal het voorlopig nog niet veel concreets loslaten over GTA: San Andreas en ons in spanning laten afwachten tot de release van het spel, waarna we hopelijk wederom verrast zullen worden door een uitermate vermakelijke misdaadsimulatie waarin dit maal de mensen op Haïti als alleraardigst uit de bus komen.
     
  2. <:.oRoBBeRTo.:>

    <:.oRoBBeRTo.:> .

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    1
    Gta 5 en 6 komen er ook al weet aan! Maar eerst nog deeltje 4!
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op? De Xbox versie van Vice City is echt geen spat beter dan de PS2 versie stomme Xbox fanboy.

    Ik hem liever een jaar eerder op de PS2 dan dat ik een heel jaar moet wachten op de xbox versie.


    Dan kan je toch een PS2 kopen alleen voor GTA? Consoles kosten niks meer tegenwoordig.
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    en dat bepaal jij?
    ik vind €200 voor 1 spel toch behoorlijk duur oor.
     
  5. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt mischien raar maar een fiets is nog niet eens zo'n slechte toevoeging aan die nieuwe GTA. Dat zie je steeds meer, fietsen in de grote stad. :cool:
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, daar zat ik ook al aan te denken. En ik ga geen 200 euro neerleggen voor een ps2 voor alleen gta...
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen voor GTA... ook voor spellen als MGS: Snake Eater (die SC: Pandora Tomorrow helemaal gaat vernietigen), PES 3, Manhunt, om er maar een paar te noemen...
     
  8. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    owk, ten eerste:
    t meeste van die spellen komen later iig nog op de xbox uit, en hoef ik toch niet.

    ten tweede: deze thread is niet gemaakt om een fanboy discussie te beginnen, dus ik hou er over op.

    ten derde: ik denk toch niet dat je een fiets gaat jatten als je snel ergens moet wezen een ken kiezen tussen een fiets, een scooter, een motor of een ferrari.:+
     
  9. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Na deze post hou ik ook over op maar:

    GTA: Vice City op de xbox is gewoon old news, het is niet echt leuk meer als ie al meer dan een jaar uit is en je hem dan pas kan spelen.

    Manhunt, PES3 zijn geen aanwijzingen dat ze op de box uitkomen, Snake Eater komt zeker niet naar de xbox.

    Verder heb ik geen zin om hier weer helemaal op in te gaan, en ik wil verder zeggen dat ik GEEN voorkeur heb voor 1 van de 3 consoles aangezien ik ze toch alle3 heb en ben definetly geen fanboy.
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  10. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Hahahaha ik krijg tranen in m'n ogen van je man! Die opmerking over die fiets gaat helemaal niet over de consolewars, die gaat over de opmerking dat in de nieuwe GTA fietsen moeten zitten! Kom op hé lees even wat beter en reageer niet zo verbitterd...
    Ik snap trouwens ook niet dat je in deze topic opeens gaat praten over MGS3 die SC2 gaat verpletteren, terwijl je totaal geen argumenten geeft... beetje on-topic blijven graag.

    Wat ik denk is dat idd San Andreas weer een "add-on" wordt van GTA3, zoals Vice City dat ook eigenlijk was. De echte GTA4 zal hopelijk wel een echt nieuw deel worden met echte vernieuwingen. We zullen het wel zien of het op de huidige consoles uit zal komen of toch de volgende generatie...
     
  11. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    oooooooh hahahahahhahahahahaa :eek: 8)

    Sorry, ben nog slaperig en dacht dat die knul het ergens anders over had :eek: Ach ja, kan gebeuren :p

    Was niet verbitterd hoor, maar als iemand de PS2 probeert af te kraken ben ik geneigd voor de PS2 op te komen, maar no hard feelings verder ;)
    (btw, ik was niet de eerste die off-topic ging)

    Maar als San Andreas pas in kerst 2004 voor PS2 uitkomt, hoe lang duurt het dan wel niet voordat ie eindelijk op xbox komt?Dan komt bijna de PS3 al uit volgens mij.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    maar sommige hebben gta nog nooit gespeeld, dus voor die is het wel leuk, en sommige willen gewoon op de xbox dat spel hebben. En ik wil niet eens die spellen die jij opnoemde, zijn misschien leuk als ik ze op de vuilnisbelt vind, maar ik ga ze niet kopen. En wie zegt dat de nieuwe gta pas een jaar daarna uitkomt? Als je echt een gta fan bent, maakt het niks uit wanneer je dat spel krijgt. Maar laten we er nu maar over op houden, oke.

    Ik hoop trouwens wel dat hij heel veel moters/scooters bevat, veel meer als vice city. Dat er super snelle boten zijn. Het level zo groot is, dat je niet eens meer weet waar je bent. Heel veel auto's en missies en ga zo maar door.
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha ik ga hier maar niet op in...

    Het level bij Vice-city was al behoorlijk groot, maar het idd evengroot worden als True Crime.

    En ze moeten ook de echte namen van motor's en auto's gebruiken en geen bedachte namen.
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, dat moeten ze inderdaad doen, zie je straks een farrari enzo, dat lijkt me echt cool. Maar ze moet het level zo groot als true crime maken, maar dat het er net zo levendig uitziet als vice city.
     
  15. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Voor mijn part hoeft ie helemaal niet op de PS2 uit te komen, liever op de PS3 :)
    Giezien de grafische kracht v/d ps2 zal het er wel weer niet zo geweldig uitzien, en dan krijgt de Xbox een beetje opgepoetste versie van GTA. (net zoals GTA: DP) En of we daar nou op zitten te wachten.. Nee. (liever 1 geoptimaliseerd voor de Xbox)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2004
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    wrom zouden ze de echte namen moeten gebruiken?

    kost ze alleen maar meer geld en tijd om die lecenties te krijgen en je snapt het anders ook wel dat je in een ferrari stapt.
     
  17. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, maar het is altijd wel leuk om de echte namen te hebben.
     
  18. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Nog een hele belangrijke reden dat ze geen echt bestaande automerken kunnen gebruiken komt doordat je de auto's dan niet meer in puin kan rijden. Autofabrikanten vinden dit namelijk niet echt leuke reclame voor hun merk en ook het gebruik van hun auto's voor criminele zaken stellen ze niet echt op prijs. Dus laat het maar zoals het is want anders valt er niet veel meer te genieten van de volgende GTA games. :)
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    owja, daar had ik niet eens aan gedacht. Je hebt gelijkt GothicRulez. Als ze maar meer auto's erin doen, en vooral van die sportauto's.
     
  20. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar toch is het jammer dat Rockstar geen licenties heeft voor de echte namen. Dat zie je ook in games als Mindnight Club (II), het zou veel leuker zijn geweest als daar wél echte wagens in zaten. Voor games als GTA maakt het niet echt uit of er echte auto's in zitten of niet, daar gebruik je toch onwijs veel verschillende auto's. En bij veel auto's in GTA kan je wel zien aan welke 'echte' auto ze zijn afgeleid.
     

Deel Deze Pagina