GTA : San andreas Officieel naar PS2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Youngster, 1 mrt 2004.

1. Youngster

Youngster Guest

juist, vice city vind ik er op de ps2 al helemaal niet meer uitzien nadat ik de xbox versie gespeeld had :mad: dan maar voor de pc kopen als ie daarop komt, alleen al vanwege de graphics..

2. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0

En wie zegt dat er geen nieuwe engine gebruikt word? hoogstwaarschijnlijk juist wél.

3. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt GTA San Andreas een uitbreiding van GTA 3.
    Net zo als GTA Vice City een uitbreiding is van GTA 3.

Ik vraag me af wat het Thema van San Andreas gaat worden?
    Heeft er misschien iemand een idee?

Ik denk dat Sony GTA San Andreas in 2005 exclusief wil houden.
    In dat jaar zal er wel een PC versie verschijnen. Met een beetje geluk hebben wij de titel net na de jaarwisseling in 2006.
    Ook al is de Xbox Next er al, GTA San Andreas zal dan nog voor de Xbox uitkomen.

Aan de anderekant kunnen ze natuurlijk ook GTA San Andreas van de PC porten en eventueel nog upgraden voor de Xbox Next.

San Andreas komt op Xbox (Next)

In 2006 weten we het zeker.

4. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt toch wel op de Xbox?
    Bijna alle spellen die nu worden uitgebracht, zijn er op PC, PS2 en Xbox.
    Ik heb dus nog goede hoop:)

5. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik vind dit dus een naaistreek van sony. En als Microsoft slim is, dat betalen ze heel veel geld voor de gta spellen, want gta vice city en gta 3 verkopen super goed op de xbox. Ik hoop het echt. En als hij niet op de xbox komt, koop ik wel een nieuwe pc, alleen voor dat spel.

6. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het niet mee eens, kijk maar is naar de screens van Grand Turismo 4 :eek:

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ach, das PS2 man!!

Xbox moet ook es een exclusife zoort van GTA maken maar dan wat betere controls, hoeven ze niet zo veel geld aan Rockstar betalen....:p :p :p

8. wesleyX

wesleyX Sword From Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    Als Microsoft slim is vragen ze aan Rockstar of ze GTA San Andreas voor de Xbox Next willen maken. Hebben ze een goede launch game.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gran turismo is racing game, moet je niet vergelijken met een grote stad met veel voetgangers, auto's en al die shit. De ps2 heeft daar veel meer werk aan dus is er minder ruimte voor de graphics.

10. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    *checkt profiel: Consoles: PS2

Kon ook niet anders met zo'n opmerking :{

Maar ik denk dat het de verkeerde kant op gaat met de GTA serie, wordt een lekker uitmelk proces van heb ik jou daar.
    Maar we gaan niet op de feiten vooruit lopen...dus wordt maar afwachten dan.

Maar tot deel 6 :eek:, ik kan het gewoon niet geloven |:-

11. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat ik een PS2 en een xbox heb :)

12. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het niet echt gaat om de graphics, leuk is het natuurlijk wel, maar bij alle GTA's gaat het voornamelijk om de gameplay, en die is ALTIJD goed!

13. VliegtuigNL

Leuk Bevonden:
    0
    Helmeaal mee eens :)

14. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind controls soms wel onhandig, als je nou een cop achter je aan hebt, om om te draaien gaat soms goed en soms ook weer niet... maarja, GTA heeft gewoon leuke gameplay en orginaliteit
    overigens niet de beste qualitijd a la screen maar Xbox versie heeft betere fellere kleuren dan PS2 versie en dat is veeeeeeeeeeel beter
    zullen nu ook wel zijn

15. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ben het er ook mee eens dat het om gameplay gaat en niet om grafix.Maar als dan gezegd word dat de ps2 aan zijn top zit,kijk dan eens naar games als FFX-2,Jak2 en GT4 om er een paar te noemen.Er zit dus duidelijk nog vooruitgang in.Maar gameplay blijft het belangrijkst,en ik speel een game liever in oktober dan pas in 2005 als ie al weer "oud" is.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeiden ze niet exact hetzelfde over Vice City? :+

17. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Hij MOET wel op pc uitkomen... anders moet ik een ps2 gaan aanschaffen voor dat spel :confused:

18. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt vlak daarna wel naar Xbox en PC, rockstar wilt altijd zoveel mogelijk geld uit een spel halen en dat doen ze door multiple console business dus hij komt ook wel voor ons groene doossie hoor!!8) 8)

19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    hier staat dat een half jaar na de release van de playstation 2 San Andreas ook voor de pc en waarschijnelijk ook op de xbox. Ik weet alleen niet of het een betrouwbare site is?

http://www.gtasanandreas.nl/sanews.php

laten we daar maar op hopen, en hopen dat het waar is.

20. CylonNL

CylonNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat san andreas uiteindelijk toch wel op de xbox komt. miscchien wel weer met een dubbel pack samen met de opvolger van andreas(met live :cool: )

Deel Deze Pagina