Net een Flammenwerper gevonden. En ik weet waar je met een parashut kan springen in San Fiero. 1 = Flamegun Hij ligt op de grote boot. 2 = parachute Op het topje van een gebouw. Je kan alleen niet met een fiets er vanaf want het is maar een klein puntje waarom je staat. En daar ergens onder het gebouw ben ik net nog een fotocamera tegen gekomen.
huh wanneer kan je die triathlon doen? Ik ben nu al een tijdje bezig op de 2e stuk land... En ben net ff terug gevloogen naar Los Santos en ff naar die plek geweest maar ik zag niks waar ik aan mee kan doen!
ik ben ook nog niet zo ver, maar had wel bij een vriend gezien dat je later als je een vriendin hebt de bloemen aan haar kan geven.
Let er vooral op dat er een Monster staat op een parkeerplaatjes iets ten westen van Los Santos, die auto is echt geweldig! Mocht je in San Fierro zitten en je wil snapshots nemen, dan hoef je gelukkig niet helemaal terug naar Los Santos om je camera te halen. Er ligt er ook een in San Fierro achter de kerk, hier: De Kerktoren is meteen ook al een van de snapshots.