ik ben in die laatste stad maar nog gen desert eagle. maar zal nog wel kome wat ik wel jammer vind is dat je bij vice city nog een winkel had voor gereedschap kettingzagen messen katana enzo. dat heb je hier niet
Shit, deze klopt niet helemaal, dat rondje moet nog wat naar rechts. Daar zie je zo'n weggetje afwijken naar rechtsonder, daar moet ie ergens liggen. Sorry.
op the pig pen (stripclub) ligt ook een relaxt wapen. volgens mij iets van een shotgun heb niet echt verstand van wapens.
Je kan ook rondjes vliegen. Als je genoeg vliegervaring hebt krijg je het vanzelf. Je krijgt het dus niet in een missie. Je komt later een vliegschool tegen en als je die haalt krijg je gewoon meer vliegervaring. Gewoon een vliegtuig jatten en rondjes vliegen.
maar om die vliegschool te krijge moet je wel 80000 hebben. want toen had ik gewoon 40000 duizend te kort, maar is nu tog opgelost hehe
Ik had em gewoon richting zee gestuurd en daarna een plakbandje ovre de knop heen. Na een uur had ik mijn vliegbrevet
Kun je dan oneindig lang richting de zee vliegen? In Vice City bijvoorbeeld had je een onzichtbare muur.
Naja ik denk het niet. Der zal vast wel een keer een muurtje komen. Had ik laatst net die driving school gevonden, ga ik der in, kan nergens wat doen. .
Die auto (super Gt) rijdt ook gewoon rond in de stad. Dus zo speciaal is die ook weer niet . Bullet nog niet tegen gekomen.
Als het goed is rijdt de Bullet ook wel gewoon rond in de stad. Anders kun je em in de haven van San Fierro vinden. Hij staat daar bij zo'n gebouw.
Ik ben altijd op zoek naar de PCJ 900. Die zie je bijna nooit rondrijden. Helaas, want dat is de stoerste motor.