1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

GTA:San andreas secrets

Discussie in 'Algemeen' gestart door iOcat, 11 jun 2005.

1. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Er staan er 2 in de parkeergarage in Los Santos.

2. Lt_assassin

Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

Leuk Bevonden:
    0
    waar is die parkeergarage

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dudes, dit gaat over secrets, niet over auto's. Daar is een andere thread voor.

4. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over die triatlon
    Hij zegt bij mij dat iets of wat nog niet ready is ofzo, als ik in dat rode rondje gaat staan

5. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand mij een body armor aan te wijzen in Los Santos? Ik dacht dat er eentje in Las Colinas was, maar hij zit in een Yard, en ik heb in zowat alle yards gezocht, maar ik kon hem niet vinden. Weet iemand toevallig waar ze zijn?

6. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    kopen bij ammunation, $200 :)

7. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, liever niet.. :)

8. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan. Bij het politie bureau in Downtown kan je er gratis 1 halen achter zo'n toonbank.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je moet San Fierro hebben geunlocked.

10. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan heb je 2 sterren gelijk, hoe raak je die 2 sterren gemakkelijk kwijt, zonder zo`n ding te pakken waardoor er 1 weggaat.

btw:ff een vraagje over die triatlon
    Hij zegt bij mij dat iets of wat nog niet ready is ofzo, als ik in dat rode rondje gaat staan

11. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan het best naar een Pay 'n Spray gaan. Dan raak je al je sterren kwijt. Die zijn in elke stad te vinden en ook in kleine dorpjes.

12. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    als ik 1 keer naar een bepaalde pay n' spray gaat, staat ie dan voortaan op m`n radar?

13. mars15

mars15 Guest

er ligt een body armor bij het rangeer station in los santos

14. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet. Gewoon onthouden waar hij is. Tijdens bepaalde missies is ie wel aangegeven. Maar dat is gewoon de beste manier. Die sterretjes moet je meestal maar geluk bij hebben dat je er een tegenkomt.

15. westlander

westlander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet ook wel naar binnen gaan zonder een wapen in je hand. dan kan je gewoon doorlopen en de body armor pakken ;)

16. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij komt die dan wel op je radar / Map te staan. In iedergeval als je op de grote map kijkt ;)

En hoe ben je dan in San Fierro gekomen (ik ben er al :) ) maar als je er naar toe gaat terwijl de brug nog gesloten is, krijg je altijd 2 sterren, en als je dan in een Pay n' Spray gaat van die San Fierro, dan blijven die 2 sterren er gewoon.

Je kan ook meteen naar Las Venturas, maar dan heb je 4 sterren.
    Is wel lachen om daar rond te racen.
    ik heb daar ook een Desert Eagle gevonden, hij lag ergens achter een trailer bij 2 palen, wel goeie wapen :) :)

Wil je weten hoe ik al bij die laatste stad kan komen, terwijl ik pas tot de 2e heb geunlocked, ga gewoon bij die brug die gesloten is, het water in, en zwemmen naar de overkant, dan ben je er, maar dan heb je wel meteen een paar sterren _0/

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  17. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook gewoon een vliegtuigje pakken en vliegen naar het volgende eiland en al word je beschoten gewoon eruit springen en zorgen dat je boven water vliegt... spaart je wat tijd aangezien zwemmen langzaam gaat...
    _0/

18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Er zit er een heel dicht bij Grove Street, onder de brug in de droge rivierbedding achter Johnson's House:

Je moet geen wapens dragen als je het politiebureau ingaat. Gewoon je vuisten selecteren, dan kun je erin zonder sterren. In het politiebureau zijn de volgende dingen te vinden:

• Body Armor
    • Shotgun
    • Pistol
    • Dildo

Ja, staat als een spuitbusje op je radar, als je er langsrijdt al.

/Edit: plaatje vergeten... |:-

Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  19. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6

20. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    Ik pak altijd die shotgun, en dan ren ik 'rambo' style naar buiten, meteen naar een pay n' spray O-)

Deel Deze Pagina