The Dark World!
Ik ben net iets freaky tegengekomen in San Andreas. Ik belande in een soort duistere wereld waar je voor de rest niks zag. Geen mensen, geen huizen of autos niks.
Ik liep net rond in Los Santos en ging weer is naar de gym. Ik zag 2 gasten boxen in de ring en dacht cool ik ga meedoen. Dus ik spawnde ff een Jetpack omdat je er anders niet in komt. (apparte save) Ik vloog een beetje rond tegen het plafond omdat de camera in de weg zat. Ineens schoot ik door het plafon heen en belande in de Dark World.
Zo kun je er komen..
Je moet de Gym van Los Santos unlocked hebben.
- Loop de Gym binnen
- Spawn een Jetpack als je binnen bent.
- Je loopt met je Jetpack op de rug naar de deur.
- Daar moet je opstijgen
- Dan zak je uiteindelijk door de plafon heen.
Als je er bent dan kun je rondvliegen. Je ziet alleen niks omdat het donker is. Als je niks doet dan zak je naar beneden.
Doe zon minuutje niks en het begint wat lichter te worden. Uitendelijk merk ja dat je op de grond staat omdat je kan lopen. Ik heb een beetje rondgevlogen en kwam allemaal vage kleuren tegen. Ik ben ook nog wapens tegen gekomen. Eerst een schep en toen een shotgun. Die gun je alleen pakken als je de jetpack afdoet. Ik ben verder gevlogen en mertke ik op dat ik op water zat. Ik deed mijn jetpack af en kon zwemmen en duiken. Ik zag allemaal vissen en schildpadden in het niets zwemmen.
Je kan zien waar je bent als je naar de map gaat. En als je ergens heen wilt dan moet je gewoon dat rode markertje aanzetten.
Ik heb nog geen mogenlijkheid gevonden om daar heelhuids uit tekomen.
Go check it out.
Code voor Jetpack:
LEFT, RIGHT, L TRIGGER, WHITE, R TRIGGER, BLACK, UP, DOWN, LEFT, RIGHT
Laatst bewerkt: 18 jun 2005