Kan volgens mij ook gewoon met wapen hoor, doe ik tenminste wel altijd. Zolang je maar niet begint te knallen
Das idd niet slim, want dan schieten ze ff allemaal terug En als je gratis wapens wilt moet je gwn ff tegen de politie gaan schieten en dan telkens hun kogels op pakken. Doe dit wel bij een savegame, zodat als je bijna dood bent je kan saven en het weer kan gaan doen.
Dit soort vragen stel je in de GTA San Andreas Helpthread in een ander deel van het forum, niet hier.
Mijn Post heeft teminste nog nut, je moet niet zeiken. Nu deze nog ff nuttig maken, dus bedankt voor je tip Dio *)
Jou post zou nuttig geweest zijn als ie hier stond... Cygnum wijst je er gewoon op. @ Cees: Die jas die je aanhebt. Die kan ik nergens vinden. Waar heb je die gehaald? Leuke pic trouwens in die parachute. Ik ga morgen nog eens wat foto's maken. Lang geleden.
Je solliciteert naar een OW Velvet_Dark, beetje opletten wat je neerzet in je reacties. Zie ook je PM. Nu weer on-topic, dus over plaatjes die je hebt uit het spel GTA San Andreas.
Ik heb die jas wel hoor je kan hem halen bij de ZIP bij het 2e eiland waar je een garage hebt. Edit:2Oeps sorry dan ga ik offtopic nu Cygnum.
Ik heb een foto van een auto die ongeveer 5 keer zo groot is als normaal, en ook een foto van een auto die door een viaduct heen steekt, ook 5 keer zo groot. Heerlijk die Monster Truck Glitch
Hoe moet ik hem van me xbox uploaden, tja, ik weet wel een omweg... Ik heb m namelijk op VCR staan, die kan ik bij een vriend omzetten to DVD, dan weer bij mij thuis daaruit een screen halen... Maar Cygnum, heb jij al iemand een foto zien hebben met een MEGA auto, van een glitch, zo nee, dan regel ik wel die foto
Maakt niet uit. Gewoon een foto van je scherm nemen met camera. Niet al te beste kwaliteit maar duidelijk. Zo doe ik het ook En dan gewoon uploaden bij imageshak b.v.
Hier dus mijn CJ. Heb net perongeluk mijn mooiste screens gewist voordat ik ze kopieerde naar een map maar heb er nog 2 liggen.. Heb geen zin om nieuwe te maken. Anyway: Mijn CJ met grove street colours. Mijn CJ als keurige man. Zo had ik ook nog een geheim agent, een italiaanse gangster etc..