Geweldig idee Ga morgen ook nog wat foto's maken in San Fierro en omgeving. Zal ik m'n vriendin er ook op zetten Wat ook leuk is is om net op het moment dat een auto ontploft een foto te maken
Hij heeft wel de Xbox versie. Want die cheat die je daar post is toch een PC cheat? Of is het geen cheat? Gebruik namelijk geen cheats voor GTA: SA
Hoe maken jullie eigenlijk die foto's eens ze op je scherm staan? Dus als je ze in het spel al hebt gemaakt, hoe zet je het dan op je computer? Met een digicam oid?
Zoals zulke foto's Spoiler even geleend van Excess-Denied Dat doen ze met de PC versie...print screen misschien, maar der zal vast wel een knop voorzijn in SA voor de pc.
Die foto's op de pc worden in een speciale map gezet 'GTA San Andreas User Files' bij mij op me pc. Maar voor gewone screenshots gebruik je de Printscreen toets Daarnaast gebruik ik een programmatje om heel snel achter elkaar Printscreens te maken.
Oops ohja vergeten (ik heb de pc versie). Dit is natuurlijk vooral GTA: SA xbox nouja maakt ook nie uit Fraps? Gebruik ik ook, ook voor filmpjes //edit kheb zin om een gta filmpje te maken, maarja wees maar eens origineel.
Ik gebruikte Fraps eerst ja, alleen me pc trok het niet echt. Elke keer bij een filmpje maken werd ie super sloom en kon ik alleen maar in slow motion opnemen. Nu gebruik ik Hoversnap kan je geen filmpjes mee maken, maar wel screens.
Hm ja dat had ik ook bij de oude fraps 1.2, maar de nieuwe niet meer alleen dan kan je maar 30sec opnemen, en kan geen goede versie vinden
Ja oké maar wat als je de xbox versie hebt? Sluiten jullie jullie xbox dan aan op jullie computer ofzo?
Ben Danet nog even wezen toeren en heb nog wat fototje's gemaakt. Hier een aantal foto's. Hier een foto van m'n mooie ''Grovestreet'' Tatoo: Hier nog een foto van mijn bezoek aan Cluck 'n Bell met de vlammenwerper: Die hebben hun lesje wel geleerd: Chaos in 'Grovestreet': Een van m'n Homie's kwam voorbij: Hier m'n Racemonster uit de parkeergarage in Los Santos: Rijd heerlijk dat ding... Bezoekje aan de legerbasis in de Woestijn:
Twee van die racemonsters staan op zo'n parkeer garage he, rijden idd lekker. oooooohoh...... Spoiler 'T Moge duidelijk zijn dat mijn auto op dit moment niet echt kapot kon.... daarna wel