Jammer. Zulke foto's zijn altijd wel leuk om te zien. Ik heb vandaag ook nog wat foto's gemaakt die ik nog wel ga posten maar dan moet je effe de 'Yeti' thread chekken.
http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=1515015&postcount=913 En misschien kan ik dan ook direct wat foto's van mijn GTA-foto's maken.
Jep. Heb tijdje geleden een foto geplaatst waar ik dat gedaan heb. Dan krijg je dus CJ zelf op de foto. Mooi! Kan je gelijk die foto's posten met die bugs erop. Ben wel benieuwd. Als ik vanaf nu nog grote bugs tegenkom dan maak ik er ook gelijk een foto van.
waar kan je die laten tunen? Want daar waar ik dat met die lowrider kon doen, geraak ik precies met andere auto's niet binnen. Alleen lowriders geraken daar binnen.
De meest linkse tuningshop in San Fierro is het vetst omdat je daar het meest aan je auto kan veranderen.
Haha lollig die 7 mannetjes in 1 En die allerlaatste is ook mooi, Ik twijfel nog of ik GTA SA ga kopen.. Ben ik dan dom?
Uhh.. Ja nu je toch online bent Nee ik koop hem liever over voor een prijsje van 30 euro dan 60 in de winkel..
Weet niet maar ik zal straks even mijn nieuwe mannetje posten die momenteel in het boeren land eiland zit
Ja vind ik ook. Post jij er toch wat! Koel! Ik post mijne morgen ook nog wel even. Ik heb hem weer eens strak in pak gezet *)