Ik had hem vroeger gespeeld op mijn PS2, maar aangezien ik geen PS2 meer heb, én ik weer zin heb in San Andreas, én de graphics en laadtijden beter zijn in de Originals versie, ga ik hem misschien halen
Kan je met een gedownloade xbox original wel gewoon op xbox live blijven? Als je zelf een xbox game speelt kan dat niet.
Het blijft een leuk spel natuurlijk, maar ik heb wel enorme framerate issues zeg! Soms vallen complete weggedeeltes en gebouwen weg! Ligt dat aan mijn xbox 360? Kan ik daar wat aan doen?
Nee, je kunt er niet echt wat aan doen En dat ligt aan de game zelf, en niet aan je Xbox, want meerdere mensen hebben hetzelfde probleem.
Toevallig kreeg ik gisteren een bericht van xbox live dat er een update voor deze game beschikbaar was. Die heb ik meteen maar even gedownload en ik moet zeggen dat alle ernstige framedrops enzo nu weg zijn.
Kun je bij deze wel alle cheats gebruiken want de black en white knoppen zijn weg op de 360 controlers.
Lijkt erop dat niet al te veel mensen dit gedownload hebben, maargoed. Natuurlijk ook logisch, bijna iedereen heeft het al voor de normale Xbox of voor de PS2 / PC. Maar hoe bevalt het dan? (voor degenen die het hebben). Geen framerate issues, bugs, hoe zijn de graphics. Beetje geupgrade? Ik hoor het wel
Hij is echt geweldig. Graphics zijn in mijn ogen wel verbeterd. Heb voor het downloaden van GTA SA op de Xbox het spel gespeeld op de Playstation 2 en ik merk sowieso wat verbetering. Ook de effecten zijn onder de hand genomen. Over graphical issues en geluid: Geen last van een probleem gehad, en ik heb de game al twee weken!