1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NickLess°1

NickLess°1 Moonwalk !

Leuk Bevonden:
    0
    Mja je eigen muziek is wel vet, maar die heb je ook al door en door gehoord, niet?

Ik heb Vice City ook op Xbox en ik moet zeggen dat ik die mode toch niet veel gebruik.

De reden hiervoor is dat PS2 wel een iets betere controller heeft vind ik, en je moet ook eens kijken naar de geschiedenis van de GTA-reeks. Jep, inderdaad, die is verschenen op de Playstation 1 en de reeks had ik volledig dusja. Ik vond dat ze her beter exclusief hadden gehouden, binnenkort spelen we allemaal dezelfde spellen op meerdere consoles :confused:

2. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Zo..... dat zou echt erg zijn. Verschrikkelijk, bel de pollitie !

wat boeit dat nou ?. Iedereen blij toch !

3. NickLess°1

NickLess°1 Moonwalk !

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe een domme opmerking is dat van jou, patsem.

Een console heeft zeker en vast exclusiviteit nodig, anders hoeven er geen 3 consoles uit te komen hé. Een goed voorbeeld is Mario, die zie ik de eerste 5 jaar nog niet op een andere console verschijnen hoor. Ook hetzelfde met gamestudio Microsoft en Sony, die gaan geen games ontwikkelen voor de concurrende spelmachines. Goede zaak want dan ga je kiezen welke consoles je wil kopen.

4. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het maakt het kiezen juist makkelijker:D Zat mensen die een PS2 zouden aanschaffen alleen om GTA. Maar aangezien ie ook op de Xbox komt (?)samen met Halo 2 en Fable enzo, kiezen ze die 8)

EDIT: Als er een game is waar ik een PS2 voor zou kopen, Syphon Filter en Gran Turismo (en evt MGS). Syphon Filter vond ik nl altijd een al een vette game voor de PSX, maar ik had toen al een _O_ Dreamcast _O_ dus dat werd geen Syphon Filter op de PSX.

Laatst bewerkt: 23 jul 2004
  5. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
  6. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    wow tof man!
    Hopelijk worden de graphics op de Xbox versie nog wat beter :d

7. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Are you stupid?

Wat stelt een console voor zonder exclusiviteit? Dan kun je beter een console uitbrengen en hier games voor gaan produceren. De console oorlog brengt grote voordelen met zich mee. De prijzen gaan omlaag, de producers willen de beste game produceren dus de kwaliteit gaat omhoog.

8. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    sommige screenies zijn ook werkelijk bagger zeg
    ik dacht dat ze een goede engine klaar hadden staan maarjah
    natuurlijk zijn dit ruff on the edges screenies.
    hopelijk laten ze binnekort wat spectaculairdes zien!

9. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1

:D Wordt leuk mensen overrijden.

10. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe :)

Gta _O__O_

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.079
    Misschien dat ze er trouwens ook wel een soort Area 51 in gooien, en/of een geheime UFO ofzo... kun je graancirkels etc maken :D
    Je zult ook wel zon sproeivliegtuigje kunnen besturen, waarmee boeren daar soms vliegen.

12. Vengo

Vengo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De grafische pracht valt wel mee... Check de platte bitmaps van plantjes enz. Idd. een beetje ViceCity kwaliteit. Ik wacht nog ff af of het goed zal zijn. Al staat bijna elke GTA om kwaliteit, maar ja... de ontwikkelaars van tegenwoordig...

13. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees in de PU dat Take2 in de problemen zit, dat San Andreas dan een goede game wordt is een feit ;)

14. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    En er staat ook dat ze goed moeten verdienen aan deze game, anders moeten ze verkocht worden. Dus dit vergroot de kans dat de game ook op de Xbox komt.

15. gtaer

gtaer Adje

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk hoeven we dan niet net zo lang te wachten als met het double pack. :{

Een triple pack zou ook wel grappig zijn. :) waarbij ze ook moters en helis in gta3 doen.
    Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren

ik denk wel dat ze SA wel OOIT uit zulle brengen op xbox

16. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Alle GTA games waren goed.
    Je kon de missie op verschillende manieren halen en je had ongeloofelijk veel vrijheid.

GTA FRANCHISE _O_

17. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of het vergroot de kans dat Sony ze af kan kopen met een dikke smak geld.

18. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
  19. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de skins kan je zien dat alles niet al te serieus word genomen, i love that. Daaardoor onderscheid GTA zich nou van bijv. Mafia

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0

die slip van dat meisje zit wel goed gevormd ;) :D dus dat lijkt mij kwa grapx wel goed te zitten, _O_ ook al nemen ze realisme niet al te serieus bij rockstar. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina