1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn nieuwe screens. Ziet er weer goed uit. Deze ga ik zeker kopen:9
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG] [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    _O_
     
  2. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ze doen het bij mij niet :confused: ik heb hem ook al in de adress balk gedaan en dan daar gewoon naar toegegaan maar daar doet ie het ook niet.. vaag
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Wajoowww je eigen tattoegae kiezen.
    LAAAAAAUUUUWWWWWWWWW
     
  4. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat wegennet is echt tof.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    hmm, vreemd. Bij mij doen ze het allemaal behalve eentje. Op gamespot staan ze, kun je ze daar ook nog kijken.


    Ja idd. Dat lijkt me ook heel erg vet. Ik hoop wel dat je van te voren de tattoos kunt zien, straks loop je met zo'n lelijke rond.

    Lijkt me ook wel tof om daar keihard met je auto/motor eroverheen kan crossen.

    Wat ik me wel afvraag is welke auto's erin komen. Zelfde als in vice city of dezelfde + nog wat nieuwe. Of in elke stad nieuwe. Er zit wel een tractor enzovoort in_O_.
     
  6. Darth Piwi

    Darth Piwi Weebl *&* Bob

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil in Ferrari Maranello scheuren!!!!!!! _O_
    :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er komen zowiezo geen echte (merken) auto's in het spel voor. Dus zeg maar dag naar je Ferrari Maranello_0/.
     
  8. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ik wil dat die uit is :cool:
    _O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  9. XeoN

    XeoN Guest

    *Helemaal ondersteboven dat je tattoo's kan laten zetten*


    Maar het is wel echt, als het verhaal zich in de ghetto wijken van de steden afspeelt...in die ghetto's zaten ze ook onder de tattoo's;)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    lijkt mij niet dat er de zelfde autos dan VC inkomen omdat toch rond 10 jaar eerder afspeeld.Misschien hebben ze er van sommige autos wel een nieuw(en moderner)model ingedaan.Bij VC zaten ook oudere modellen van autos die in GTA3 waren
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar de meeste waren toch hetzelfde. er waren maar een paar verandering. Zoals de cheeta, infernus enzovoort zagen er toch ongeveer hetzelfde eruit.
     
  12. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er is nieuwe informatie op gamespot.com. Het gaat nu over de stad Los Santos(volgens mij waar je de game begint). Het staat hier:Los Santos informatie
    Lijkt me echt heel cool om een tattoo te zetten en door de wasstraat te rijden:cool:, want soms zien de auto's er niet meer mooi uit. Helemaal onder het modder. Er staat ook in dat ze er straatnamen in hebben gedaan. Moeten ze veel straatnamen verzinnen, want volgens mij zijn er wel wat straten in san andreas. Wat ik wel hoop is dat het drukker is op bepaalde tijdstippen, het spitsuur. Dat je in de file staat op die grote snelweg. En iedereen tuiteren.

    Dit word een heel erg goed spel, samen met halo 2, fable, splinter cell: chaos theory word dit echt een super jaar_O_
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2004
  13. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    Dieet

    Als het goed is moet je ook op je eten letten, dus dat je niet teveel pizza en fried chicken eet anders word je te dik en word je slomer en dus sneller gepakt, wel gekke shit allemaal ! :D
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    beter is het zo dat je als die op de pc komt dat ze een blanke skin maken hehe
     
  15. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben te lui om 28 bladzijde door te lezen. Dus is de game al bevestigd voor de xbox. En zo ja is er al info over bekend? Iets over de gameplay, releasedatum, live?
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    is tot nu toe alleen voor de PS2 bevestigd en nog niet voor de xbox
     
  17. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik hoop dat er voor jou een skinhead skin erbij zit. Lijkt ie net op jou. _0/
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Kon het niet anders zeggen ;)
     
  19. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    gta san andreas komt wel snel uit
    dit jaar geloof ik nog dus zou hij ooit op de xbox komen of pc
    dan zou dat vast wel rond mei of maart zijn!
     
  20. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te lezen zit dat irritante spawnen er ook niet meer in, in ieder geval niet voor de gangsters. Als ze mensen vooruitsturen en zich opsplitsen dan kan dat niet. Hopelijk laten ze de auto's ook niet meer spawnen, dan kijk je ff om je heen en dan is die auto weer weg.
    Hopelijk wordt het metrosysteem een stuk beter als in gta3, die lange filmpjes waren dodelijk saai. Al doen ze het nou net als in mafia, je stapt in en kan zelf door de metro rondlopen en mensen afschieten die er ook zitten. :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina