Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Dan hoop ik voor jou dat ze er ook een navigatiesysteem instoppen: "please enter your destination":9

2. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien rook je in een missie wel een joint. Dat je een level stoned moet spelen ofzo. Net zoals die missie in vc met Phil. Dat je dronken was en Phil naar het ziekenhuis moest brengen.

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Dat zou inderdaad best eens kunnen. Dat je met je maten zit te blowen en je opeens als de tering weg moet rijden. Zou wel fraai zijn en zeker ook in het verhaal passen lijkt me. Ik denk dat de weg vinden in Los Santos trouwens wel gaat, als je maar niet alles door elkaar heen gaat doen. Ik neem aan dat je het stad voor stad afwerkt (zoals Driv3r) en dan kun je het wel onthouden denk ik. Vice City heeft bij mij ook even geduurd voor ik het helemaal wist maar daarna speel je het toch nog zo lang, de makers van GTA houden echt wel rekening mee dat de spelers niet verdwaald raken. Bij True Crime was hier helemaal niet over nagedacht, dat leek allemaal echt te veel op elkaar.

4. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop niet dat je die andere steden en het platteland eerst moet unlocken, zoals bij GTA3. Zou veel mooier zijn als je gelijk overal heen kunt.

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Zal wel een grote kans hebben dat je daar niet gelijk heen kunt. Op de kaart kun je zien dat Los Santos een eiland is (toch heel anders dan LA) en het zal dus wel zijn dat de bruggen gesloten zullen zijn tot je ver genoeg komt in het spel. Op de kaart zie ik trouwens ook niet goed waar de verbinding naar de andere steden zit, het lijkt of je alleen aan de linkerkant het eiland af kan.

6. GUnit 020

GUnit 020 Coochie Crook

Leuk Bevonden:
    0
    Die steden liggen ook niet bij elkaar volgens mij. De drie steden die het spel heeft moeten LA, Las Vegas en San Francisco voorstellen, en die liggen niet echt bij elkaar in de buurt dus dat zal in het spel ook niet zo zijn.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    nee tussen de steden is er oa. een grote woestijn waar je doorheen kunt rijden

8. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Maar je kunt dus wel van stad tot stad rijden? Ben benieuwd hoe ze dan die ''barrieres'' gaan maken, zodat je niet overal heen kunt in het begin.

9. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Das een van de vetste missies uit VC!!!

10. XeoN

XeoN Guest

Damn, dit wordt zo gigantisch vet:D

11. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zoals in de vorige delen: opengebroken wegen, tunnels in constructie, stormen (waar?->vc) Je moet leren zwemmen zodat je niet langs de barrieres kan zwemmen, er zijn nog geen vliegtuigen en boten. De gebruikelijke dingen dus. Zou wel leuk zijn als ze eens iets origineels zouden verzinnen: bijvoorbeeld een boot die tegen een brug gevaren is en dat je die boot dan ook nog ziet liggen en dat er ook mensen aan het werk zijn bij die brug. Ideeën zat

12. XeoN

XeoN Guest

Zou dat niet een beetje teveel vragen van Sony's Hardware..?:)

13. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Als je het mij vraag is een stad 5 keer zo groot als vice city ook al teveel gevraagt, dus dat kan er dan ook wel bij. Ik kan in ieder geval niet meer wachten op oktober en november_O_. Dat worden de mooiste tijden voor mijn XBOX/PS2.

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    dit is nu het eerste keer dat ik echt jaloers ben op mensen met een ps2.maybe dat ik zelf ook een ps2 maar ik vind €150 voor een spel dat ik zou kopen best wel veel geld.Misschien als R* definitiev bekend zou maken dat GTA:confused:A niet op de xbox zou komen dat ik dan een ps2 koop

15. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Van Sony's hardware misschien wel, maar de Xbox kan dat heus wel aan. En ik krijg in november een nieuwe pc, dus dan kan ik het altijd daar nog op spelen:9

16. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    jo gabbers
    dur komt een nieuwe gta aan waar ik tog aan zit te twijfelen
    het is cool dat je op een fiets kan maar dan moet er wel flink aan gewerkt
    en dat driv3r gelul ben ik ook beu. Das iets heel anders

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454