1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar we wonen niet in Amerika...
     
  2. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie niet maar ik binnekort 8)
     
  3. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    tjee zow veel moeite om een spel vanwege dat je een andere huidskluer hebt in de game! shit dat racisme gedoe is allang al geen probleem meer man welkom in 2004 waar de huidskleur geen fuck meer uitmaakt!
     
  4. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch speel ik liever als Blanke...Omdat ik zelf blank ben..en ik neem aan dat 'n zwarte ook liever 'n zwarte speelt!
    Ik hoop in ieder geval dat je je eigen poppetje samen ken stellen!
     
  5. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Heh? Wat lees ik hier allemaal voor bende? |:- Hoe kan je er nou aan twijfelen of dit een topper wordt? Jongetjes en meisjes, deze game wordt ontwikkeld door Rockstar, en hebben die gasten je ooit in de steek gelaten? Oke met Midnight Club, maar de GTA franchise is voor hen even heilig _O_ als voor PS2 bezitters.

    Dat je singleplayer een neger bent maakt toch niet uit? Zijn er dan echt mensen die een hekel hebben aan hiphop en negers? Hiphop rules, het is het grootste muziekgenre en bijna het beste. Wat hebbben jullie dan liever, die jaren '70 pop en disco? Anders koop je gewoon de pc versie en zet je je eigen MP3tjes erop en maak je je eigen blanke skin. Alhoewel negers en ghetto je natuurlijk meteen doen denken aan drugs en blonde hoeren zal dat best meevallen denk ik.

    En dat die game online komt zegt al genoeg, waarom zou je niet online kunnen spelen met een blanke maar alleen met negers? Online characters MOETEN uniek zijn voor zover het kan. Ik ga uit van negers, cubanen, columbianen, russen, japanners, amerikanen etc. Als de game uitkomt zou het best kunnen dat ie je teleursteld, omdat je altijd meer verwacht van het online gebeuren maar dat het een topgame word is toch wel zeker, alleen al doordat ie de naam GTA heeft en zoiets bijna niet te verkloten is.
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  6. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij ging deze ook niet online.
     
  7. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat deze wel online. Het boeit me trouwens echt helemaal niks
    of je met een blanke of een neger speelt. Als het maar een beetje een stoer character
    is.
     
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    jou niet my wel..
     
  9. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    NieT DaT ik Een RaCiST BeN 0fz0
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze game gaat NIET online... GTA 4 pas.
     
  11. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt gelijk ik zie het ook net pas op Insidegamer. Ik dacht dat ik
    laatst ergens zag staan dat ie online ging, maar ja.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    @S3NS31 state o emergancy was ook behoorlijk kut
     
  13. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat wil je online doen dan? Als je met z'n allen in 1 stad gaat rondlopen gaat hij denk ik onwijs gaat laggen en een constane framedrop krijgt.
     
  14. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Aah dat menen jullie niet, gaat ie niet online? Dit zou toch GTA 4 worden, alleen een andere naam? Dat is dan flink kut, ik ga ook ff Insidegamer lezen.
    Over die lag ben ik het trouwens niet eens, want MMORPG worden ook massaal online gespeeld met krachtige servers. Games als Battlefield ook met 128 man, dus dat is geen probleem.
     
  15. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht meer aan titels als Max Payne, waar Rockstar zelf ook het een en ander van verwacht. Verder heeft Rockstar, op London na, elke GTA beter gemaakt dan zn voorganger. En dat is toch wel een prestatie als je het vergelijkt met bijv. Tomb Raider of The Sims waarbij, bijna elke deel juist slechter werd dan zn voorganger. Hiermee kom je dus tot de conclusie dat (nogmaals) GTA een heilige tempel is voor Rockstar.
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    De techniek (servers) kunnen het wel aan. De vraag is... wat voor unieke gameplay kan Rockstar bedenken voor die GTA online modus? Beetje racen? Dat kan in MM3 en Midnight Club 2 ook.....
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil met een blanke kale hardcore terror dude spelen, kan dat ook
     
  18. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk hoop ik op dingen als je eigen gang, eigen territorium, en hele dikke pakken met geld als je andere gangs (als die mogelijkheid er dus is) om zeep helpt. Verder drugdeals, en als je dan toch neger kunt zijn, moet je ook pimp kunnen worden, toch? *) Dan alleen zou die game naar mijn mening al genoeg potentie hebben. Maar of er ook maar 1 van die onderdelen in komt?
    Kleine kans
     
  19. il bruto

    il bruto Flame Fury

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    2
    nou,als k de eerste berichten over de game lees,denk k juist dat er veel kans is dat t zoiets wordt (ongeveer),met gangcultuur en territoriale disputen en zo...niiiiiice
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Okee...klinkt leuk. Maar je moet niet vergeten dat het online is en er dus honderden mensen aan mee doen waarbij er ook altijd een paar zieke geesten bij zijn die zich niet aan de regels houden.... volgens mij gaan die zeer veel invloed hebben op de gameplay...iedereen wil namelijk 'de held' zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina