Heh? Wat lees ik hier allemaal voor bende? Hoe kan je er nou aan twijfelen of dit een topper wordt? Jongetjes en meisjes, deze game wordt ontwikkeld door Rockstar, en hebben die gasten je ooit in de steek gelaten? Oke met Midnight Club, maar de GTA franchise is voor hen even heilig als voor PS2 bezitters.
Dat je singleplayer een neger bent maakt toch niet uit? Zijn er dan echt mensen die een hekel hebben aan hiphop en negers? Hiphop rules, het is het grootste muziekgenre en bijna het beste. Wat hebbben jullie dan liever, die jaren '70 pop en disco? Anders koop je gewoon de pc versie en zet je je eigen MP3tjes erop en maak je je eigen blanke skin. Alhoewel negers en ghetto je natuurlijk meteen doen denken aan drugs en blonde hoeren zal dat best meevallen denk ik.
En dat die game online komt zegt al genoeg, waarom zou je niet online kunnen spelen met een blanke maar alleen met negers? Online characters MOETEN uniek zijn voor zover het kan. Ik ga uit van negers, cubanen, columbianen, russen, japanners, amerikanen etc. Als de game uitkomt zou het best kunnen dat ie je teleursteld, omdat je altijd meer verwacht van het online gebeuren maar dat het een topgame word is toch wel zeker, alleen al doordat ie de naam GTA heeft en zoiets bijna niet te verkloten is.
Laatst bewerkt: 14 jun 2004