1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    same here, ik haal ook een ps2 voor gta _O_

2. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe ze dissen Ja Rule wel aardig met die character. Ik heb nog steeds het gevoel dat 50 Cent in de game zit en dit bevestigd dat alleen maar, 50 Cent is niet echt grote vriendjes met Ja Rule.

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, duidelijk. :)

Ik koop geen PS2 (vind 't een bejaard ding - komt u maar met die reacties ;) 3-)) en hoop dan ook dat GTA SA ooit ook voor de Xbox verschijnt. Zo niet, dan wel voor de pc. Tot die tijd vermaak ik me wel met o.a. Fable en Halo 2. Kan toch niet alles tegelijk spelen.

4. XeoN

XeoN Guest

Als hij niet op de Xbox uitkomt heb ik pech.
    Jammer maar ik ga er geen ps2 voor aanschaffen.

5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nope, ik ook niet, gta is eerlijk gezegt t enige spel die me boeit op de ps2 dus kwacht wel op de pc of doos versie. Ik weet dat er genoeg top games op de ps2 exclusief zijn maar geen enkele daarvan boeit me.

6. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met een gestolen auto saved, kan die in beslag genomen worden. Als ik dan een beetje veel geld heb koop ik gewoon een auto (als dat kan) en ga hem helemaal tunen:9

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Zolang dat het rijden een beetje aangepast wordt vind ik het best. Ik heb geen zin om als me auto op zn dak gaat dattie ontploft en je weer opnieuw kan gaan tunen. Als je nou een sleepwagen kon belle ofzo 3-)

8. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Of gewoon een sleepwagen jatten en naar de garage van een maat brengen, véél beter.

9. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal hem me voor de exclusieve titels, en ik weet dat Fable en Halo 2 en al die andere toppers rond die tijd uitkomen, maar ik koop me dan waarschijnlijk geen Halo 2 (Fable wel, die lijkt me veel, maar dan ook veel, cooler). En ik ben BTW ook nog niet helemaal zeker, misschien haal ik me wel heleboel CD's voor die 210 euro, dat zou ook nog kunnen 3-)

10. Culemborg

Culemborg XBOX VERSLAAFD

Leuk Bevonden:
    1
    gta sa komt ook voor de pc en de xbox in begin 2005 volgens mij

11. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien willen mensen niet zolang wachten (net zoals ik 3-))

12. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk niet, maar om nou 200€ uit te geven aan een ps2 voor 1 spel gaat me te ver. Mn Xbox koste me eigenlijk al te veel.

13. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    wishfull thinking 8) er is namelijk nog niets over een xbox of pc versie bekend gemaakt _0/

14. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De PS2 kost nog maar €150 3-) Maar ik doe het ook voor FF, eyetoy en al die andere vette exclusieve titels.

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik doe het eigenlijk alleen maar voor San andreas:cool:. Die exclusieve titels zijn wel leuk, en misschien koop ik er ook een paar, maar dat is dan pas in 2005 ofzo. Als ik weer wat geld bij elkaar hebt verzameld en er geen leuke spellen voor de xbox uitkomen.

16. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal idd ook niet veel exclusieve titels voor PS2 halen dit najaar. Komt vooral vanwege Fable, Halo 2, Burnout 3 en natuurlijk GTA: SA.

17. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht wel op de pc-versie. Dit spel wil ik gewoon op het oerplatform spelen:9

18. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik zit nu eigenlijk weer een beetje te twijfelen of ik een PS2 koop. Ik lijdt er waarschijnlijk niet onder als ik hem niet koop. Tja ik moet waarschijnlijk wachten tot ie op de Xbox is, maar meer ook niet. En de tijd kom ik wel door, met Fable en Halo 2. En eigenlijk wil ik Sony niet echt steunen :+

19. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Heh heh heh. Precies, sony moet met z'n poten van de gta reeks blijven. Shame on you, Sony, shame on you!

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    zonder sony was er geen GTA reeks,dus......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina