Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, zonder Rockstar geen GTA, zonder Sony geen tijdelijke exclusiviteit voor GTA op PS2 meer.

2. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal waar, remember GTA 1 & 2? Sony heeft er wel voor gezorgd dat deel 3 en VC tot stand zijn gekomen, door veel geld in de game te pompen (en Rockstar een contract te laten tekenen).

3. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben tot een beslissing gekomen. Ik ga Sony niet steunen door een PS2 te kopen :+ Ik gebruik dat geld wel om Fable te pre-orderen en nog wat andere dingen te kopen :)

4. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ga fable, halo 2, splinter cell: chaoz theory en een PS2 + san andreas kopen. En mij maakt het niks uit of ik zogenaamd sony ga steunen, want om die hele consolewar geef ik helemaal niks om.

5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    maar wie koopt nou een ps2 voor één spel terwijl dat spel waarschijnlijk in een 10x betere uitvoering ook naar pc en xbox komt 1 jaar later

6. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blackspider: Sorry maare, zoveel geld heb ik niet, als ik een PS2 haal, betekent dat voor mij geen Fable. Dan wacht ik liever nog een half jaar/jaar. BTW: How the Heck kom je aan al dat geld op je 15e? Dan heb je wel een heel erg goedbetalende baan of rijke ouders...

7. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    zo en zo vind ik het echt noob gedachte dat je een ps2 koopt (terwijl je al een xbox hebt) voor een game dat is echt onzinnig denken en het gaat dan echt om het hebbe.

8. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Geduld is een schone zaak. Voor een aantal is dit echter een onmogelijke (en dure) zaak.

9. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil niet opscheppen ofzo, maar ik heb best een goedbetalende baan, en ik werk ook veel om te krijgen wat ik wil hebben. En me ouders geven me ook nog zakgeld.

En ik heb echt wel geduld hoor. Maar als je al ongeveer 2 jaar wacht in de hoop dat een nieuwe gta deel uitkomt, dan moet je hem gewoon hebben, koste wat het kost. En als je het dan voor een andere console gaat kopen, omdat je het kunt betalen, dan kan je toch nog steeds geduld hebben. Ik kan echt wel wachten tot hij eindelijk op de xbox uitkomt, maar waarom zou ik?Kijk, dat jullie me gek vinden omdat ik dat ga doen, dat moeten jullie helemaal zelf weten, ik heb er ook lang over moeten nadenken, maar toen dacht ik, ik ga maar even flink geld verdienen, zodat ik het kan betalen.

En baszs: waar slaat dat nou op: echt een noob gedachte...? Ik ken zoveel mensen die een xbox kopen(terwijl ze een ps2 hebben) voor één game. Waar slaat het dan op dat het een noob gedachte is?

Maarja, wat maakt het uit, laten we nou maar weer op San Andreas praten, daar gaat deze thread tenslotte over.

10. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    amen O-)

ik ben wel benieuwd naar wat rockstar allemaal nog geheim gaat houden en wat ze ook helemaal niet gaan vertellen maar dat je da vanzelf tegen komt in de game.

11. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Hahaha_O_.

Dat vraag ik me ook wel af, straks hebben ze alles al verteld en weet je alles al voordat het spel uit is. Maar het word wel weer beter dan vice city. Ik hoop wel dat je meer voertuigen hebt, en dat je vooral veel auto's hebt die je lekker kan tunen. Heerlijk gewoon.

12. Noodles

Noodles Guest

tunen zit er niet in, dat weet ik zeker maar je kan wel op een bmx fietsen en zwemmen 3-) ik denk dat hij wel op de xbox komt maar dan moeten we een jaar of 2 jaar wachten ofzow

13. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    noodless lees eens eerst de pagina´s hier voor daar word uitgebreid verteld dat tunen mogelijk is zelf met lachgas! en rimms en bumpers

14. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel pimp wagen maken, en dan een chickie oppakken, flink bonken
    en dan neerknuppelen en dan het geld afpakken en wegrijden 3-)

15. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, waarom doet iedereen altijd hetzelfde met GTA?

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Omdat je als je zo'n wichtje van de straat hebt geplukt..in de bossen gaan staan net altijd zo'n mooi nummer op de radio is..Tommy zwingt dan ook altijd zo mooi mee in z'n pimp mobiel :p hele auto zwingt zelf mee...daarom 8)

17. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    had je in vc bossen???

18. Gravedigga

Gravedigga On the move again

Leuk Bevonden:
    0
    BosJES, in de zin van kleine struiken die soms wel en soms niet gegroepeerd staan. Als je met zo'n dame van plezier er eens flink tegenaan wilde gaan moest je je auto in een donker hoekje of in zo''n groepje struiken parkeren. En daarna inderdaad neerknuppelen voor je centen natuurlijk 3-)

19. XeoN

XeoN Guest

_O_ LoL _O_

Maar het zou wel leuk zijn dat je naar dames van ''plezier'' kan gaan. }:] :9

20. Überlord

Überlord RAMMSTEIN

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien iets voor sa: dat je vrouwen zwanger kan maken. En dat je je kind kan trainen tot gangster:9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina