1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ik wil niet met een neger spelen....

    Ik wil dat je, je eigen mannetje kan maken ofzo8) dat is pas cool!!!
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze er niet een soort van rpg van kunnen maken. En boeiend dat iemand de held uit gaat hangen, die leg je dan toch weer om met je gang, als die niet TE sterk is als bijvooreeld een splintercell ofzo ;). Gewoon met gangs dat alles kan, driveby's en alles, alles wat er in et echt ook gebeurd. Maar niet iedereen hoeft een crimineel te zijn, er zijn ook gewone burgers. Als ze er nou is zoiets van maken, lijkt dit op een, misschien wel de beste titels van et jaar. Bij GTA I en GTA II had je wel internet, maar ze hebben het in GTA III er gewoon uitgehaald domme koeien
     
  3. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je idd maar niet met een "donder gekleurd persoon" speelt nee. Dan is het dus echt een *** spel
     
  4. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    wat de fuck is jou probleem man ben je nazi ofzo. hoezo is het nou weer gelijk een ***spel als je poppetje donker is :confused: damn man het is het poppetje maar.. :{
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat the fuck is iedereens probleem, wat een stelletje racisten hier, damn! :mad:
     
  6. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    tis echt erg gewoon, ik schaam me voor de mensen in dit topic (met die mening dan)...
     
  7. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt dan toch ook negers neerknallen *)
     
  8. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou...wooptiedoo, mag ik vragen wat er nou zo leuk aan is?! En wat er zo erg aan is om als een donker gekleurd iemand te spelen? Iedereen heeft er iets op tegen om als neger te spelen. Maar als kleurrijke, blije halfdieren of wat er vandaag de dag in de game-wereld rondloopt, spelen is wel ok en juist helemaal te gek?? :confused: Het gaat om het karakter van de persoon, de stijl, het 'stoerheidsgehalte' of juist de humor o.i.d. wat een personage cool maakt. Marja, das maar een mening van iemand die NIET pleit voor rassistische dingen.

    En wie zegt trouwens dát je wel als zwart persoon speelt??? |:-
     
  9. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus kerel, denk je dat ik problemen heb met zwarten ofzo? Met gasten die mijn favo muziek maken etc? Volgens mij ben jij stiekem zelf een neger hater en probeer je dat te camoufleren met filosofische lultalk.
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je komt anders wel over als een raccist...
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus als je ergens niet mee eens bent, ben je er juist wel mee eens? Daar basseer je je conclusie op dat ik een rassist ben, marja :confused:

    Ik zal terugnemen wat ik heb gezegd voordat dit op geërgerde gesprekken leidt die ontstaan zijn uit een misverstand [zo, dat klonk slim 8) ], je deed alleen nogal overkomen dat je rassist was enzo, en ik vind rassisme gewoon niet 'eerlijk' [ik kan geen ander woord verzinnen].

    Maar mayB is het slim om hierover op te houden en terug ontopic te gaan ;)
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    /foutje |:-
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    w00000t Chiiiiil people !! Dit is het GTA San Andreas Topic !! Maar sinds waneerkomt deze game ook uit op de xbox ?!
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij komt toch eerst uit voor de PS2 en na een jaar ofzo naar de Xbox...

    Of hebben ze het contract verbroken met Sony?
     
  15. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Er is volgens mij nog niks bekendgemaakt maar je weet hoe het deze daden gaat met spellen.
     
  16. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste schrijf je het woord zo: racist

    Ten tweede is "positief" reageren op die naziposts laconiek doen over de manier waarop sommige gasten negers afkraken. Met een neger niet willen spelen is protest tegen negers, en een andere zaak. Het spijt mij dan zeer dat jullie gasten dan denken dat ik negers haat. Of jullie willen anderen laten denken dat jullie fucking politiek correct zijn, en daarom gaan jullie maar op elke " racistische" post reageren. Als je lekker over racisme wilt discussieren ga dan naar een mooie site van Amnesty or whatever.

    Maar omdat dit een hotter item is dan GTA SA zelf, gaan we nu maar eens ff lekker discussieren over GTA toch?
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  17. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, Splinter Cell was ook Xbox only :confused:
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Niet iedereen houdt van die Hip-hop Ghetto-gangsta stijl, en dat je je eigen etnische achtergrond wilt behouden is niet meer dan natuurlijk lijkt me? :confused:
    Je bent al heel snel een racist volgens sommigen..
    Ik heb een scheithekel aan ghetto-pimps, there, I said it. Ik heb geen hekel aan negers die gewoon lijp zijn, en zich niet direct in verband stellen met het ghetto en al die shit die daarbij hoort. Snappen jullie dat, my brothers, modderfokkers :D
     
  19. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben lievern ee bravehuisvader die zijn kinderen naar school brengt/nooit scheld/en oude dametjes helpt oversteken

    KUCH KUCH MAG IK FF EEN TEILTJE 8)
     
  20. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Tering zeg, zit nou niet zo te zeuren over dat je met een neger moet spelen, ze hebben ervoor gekozen bij Rockstar en heel hard roepen dat je niet met een neger wil spelen zal ze echt niet op andere gedachten brengen daar.

    Back on-topic, ik vind het gang-idee wat er in verwerkt wordt wel vet. Het idee in GTA 3 was leuk, maar niet echt goed uitgewerkt. VC ging al wat meer de kant op van een eigen imperium, maar dat kon je zelf niet sturen. Combinatie van een eigen imperium en een beetje vechten en flamen naar andere gangs :9.
    Het lijkt me wel tof als je bv. bepaalde panden kan kopen en van daaruit drugs kan laten dealen, of winkels beschermingsgeld kan laten betalen. En wat echt super zou zijn is dat je het zelf allemaal kan sturen, dus wil je een handyman blijven voor verschillende gangs, of wil je zelf een crime-boss spelen met een eigen gang. Natuurlijk gaat iedereen voor de crime-boss, maar voor de replay-waarde is het leuk als je ook nog andere opties hebt.

    Ze hebben een exclusiviteitscontract van een jaar met Sony, dus als deze rond eind 2004 in de winkel ligt, kunnen we wachten tot 1 januari 2006 of iets dergelijks, niet mooi :mad:
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina