1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. General Wong

    General Wong Vietnamese Tijger

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, als gamer met 1 console moeten sommige mensen natuurlijk redenen verzinnen waarom het beter is als ze een jaar moeten wachten op een topper. Een topper die ik niet hoef overigens, niet mijn soort van spel :)
     
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik vond/vind Vice City echt geen brak spel op de PS2. De enige laadtijden die het spel kent zijn die bij het opstarten en als je van het ene naar het andere eiland gaat. Van framedrops oid. heb ik nauwelijks hinder ondervonden. Overigens moet je je wel realiseren dat de Xbox een krachtiger console is dan de PS2 en dat het spel daar een jaar later op uit kwam, zodat ook de graphics nog opgevijzeld konden worden.
     
  3. XeoN

    XeoN Guest

    Vice City was inderdaad beter op de Xbox dan op de ps2.
    Daarom ben ik er van overtuigd dat hij op de Xbox komt.
    Sony heeft flink de portomonee open moeten trekken om SA Ps2 Exclusive te houden voor een jaartje.
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Er zijn weer wat nieuwe screens(van gamespot afgehaald):

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk dat dan! Lekker raggen in een dikke shovel! :cool:

    Ow...., wat duurt dit allemaal nog lang zeg! Iemand een tweedehands PS2 in de aanbieding voor me.....? *)
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  7. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ah wat lief een xbox fanboy, die baalt dat ie geen geld heeft voor een ps2 _0/
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ah wat lief een spammer met een onozel bericht...

    [​IMG]
     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
  10. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dit wordt echt tè vet. Van woonwijken tot uitgestrekte natuurgebieden.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    of lekker met je combain de hele oogst van een boer vernietigen :cool:
     
  12. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    VERNIETIGEN????? Wat zonde joh, verkopen op de markt natuurlijk, flink veel geld verdienen, en dan lekker je trekker tunen. Oh wat heb ik hier zin in.
     
  13. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de andere kant denk ik wel dat al deze nieuwe features snel gaan vervelen. Ik herinner me nog de dag dat ik voor het eerst Vice City in mijn PS2 duwde en begon met spelen. Die eerste vluchten met die heli waren echt masterlijk, maar begon me al snel te vervelen, net als het rondkl*ten binnen in een gebouw.
    Daarom denk ik ook dat dat bij San Andreas niet anders zal zijn. Natuurlijk is het leuk om een keer het hele gewas van een boer te mollen, maar of het leuk blijft, ik denk van niet. De opdrachten vervullen blijft toch veruit de voornaamste bezigheid in het spel imo.
     
  14. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben ik niet echt met je eens, San andreas wordt MEGA groter, je hebt zo veel andere dingen te doen , je fietsje uitproberen , zwemmen enz enz wat er allemaal bij is gekomen Dat gaat echt niet vervelen denk ik, Athans mij mening :)
     
  15. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    op de website van rockstargames staat alleen playstation...hehehe lullig als al die replies voor niks waren :p
     
  16. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder gezegd heb, 40 bladzijden geleden, gaat het mij vooral om de omgeving. Denk eens na, een map die zes tot tien keer groter is dan die van vice. In vice was je in 5 minuten aan de andere kant, hier doe je er waarschijnlijk een half uur over. En de vorm van Vice was ook slecht. De stad was veel te smal, daardoor had je niet echt het gevoel in een echte stad te zijn, en lekker touren zat er ook niet in. Al ze net zo'n lekkere sfeer neer weten te zetten, en er flink veel te touren valt, is het spel voor mij perfect. Tuurlijk, het draait om de missies, die moeten ook goed zijn. Maar als ze niet goed zijn kun je altijd nog de omgeving verkennen.
     
  17. XeoN

    XeoN Guest

    Wordt een legendarische game !!
    Heb er Echt zin in.
     
  18. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hoe vaak ga je dat nou nog zeggen.

    Ik haal hem denk ik wel op de pc want om dit spel een ps2 te halen vind ik wel overdreven. Ik vind het wel beter dat de pop ups wat minder zijn dan in VC (dat heb ik ergens volgens mij nog gelezen)
     
  19. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    @WiresOUTLAW: mja, ik denk dat ik wel 100 ps2`s kan kopen....... Dus niet zo ondoordacht reageren plz

    edit: Zat er een factor 10 naast _0/
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2004
  20. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij ook al:9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina