1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    http://www.gamer.nl/nieuws/23594

    GTA:confused:A komt pas in het derde kwartaal van 2005 op de pc.best wel kut.en ze hebben het nog niets eens over een xbox versie dus die zal wel nog veel later komen |:- als ie überhaupt komt :mad:
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb rockstar ge-emailed over de xbox versie:

    dus ik denk dat ie wel komt :) alleen 2006 ofzo |:-
     
  3. Gravedigga

    Gravedigga On the move again

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik geloof dat er al meer mensen (die nog niet in het bezit van een PS2 waren) hierover denken. Ik incluis, kan er alleen geen zonder spellen vinden voor een mooi prijsje... :{
     
  4. Vogelund

    Vogelund Luc Nilis

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    2 plaatjes uit Las Venturas
     
  5. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    3e kwartaal pas, kolere he. En de Xboxbezitters nog langer laten wachten. Shame on you R*.

    Wel mooie plaatjes trouwens:9
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 10 sep 2004
  7. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot die tijd vermaak ik me wel met gta advance. Hopelijk is het wat.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Was te verwachten dat GTA SA niet zal verschijnen eind 2005 voor de Xbox. GTA double pack kwam ook een flinke periode later, dan haar PS2- & PC-voorgangers.

    Krijgen we ook weinig over te horen. Release staat voor eind 2004, maar ik betwijfel het. Lijkt me wel kicken, GTA op de GBA! :D
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    als het goed is komt gta op de gba op de zelfde dag uit dan San Andreas op de PS2
     
  10. Überlord

    Überlord RAMMSTEIN

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Het speelt zich een jaar voor gta3 af. Je speelt met Mick. De hud is ongeveer hetzelfde als gta3 en je hebt een topdown view. Er zit ook een wijk in die Portland heet, net als in 3.
    Bron: www.gtagaming.com
     
  11. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Mag ik U heel hard in uw gezicht uitlachen!?

    Gran Turismo 3 (3 jaar oud) kan zich prima meten met PGR2. Dus waarom zou de PS2 versie brak zijn? Enneh...owja! ALLE (lees: ALLE) screens waarop iedereen, inclusief jijzelf op zit te geilen zijn wel afkomstig van een PS2 devkit......... Dussssssssssssssssssss

    Ik ben geen PS2 fanboy, mn xbox schreeuwt het soms uit van de pijn en hitte.... Objectief zijn is bij sommige mensen ook tot kunst verheven.

    Cock-A-Doodle-Doo

    Face your fear, buy a PS2, you have conquered your fear!! Darius Fontaine.
     
  12. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja maar in principe gaan we er vanuit dat Rockstar met de xbox-versie (als die nog komt natuurlijk) een soortgelijke prestatie neerzet als ze gedaan hebben met GTA 3 en Vice City. Over objectiviteit gesproken: de xbox-versie was dus echt vele malen beter en daarmee bedoelen we dus dat de PS2 versie brak is. Daar hebben ze natuurlijk ook minder tijd voor gehad (zoals GTA 3 en Vice City die veeeel later op de xbox kwamen) en daarom is de xbox-versie eigenlijk vanzelfsprekend beter.

    Oja, Gran Turismo is van een andere maker dan PGR en GTA komt allebei van dezelfde maker, dus jouw vergelijking klopt al helemaal niet. Hetzelfde spel (met iets meer tijd) is dus beter op de xbox. Je hebt alleen de releasedatum niet mee.
     
  13. r8ter

    r8ter Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien komt hij pas op de xbox 2
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox 2 zou misschien ook wel top zijn betere beeldskwaliteit, maar hij moet zoveel laden toch omdat er misschien geen harde schijf in zit
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Nja, heb hem gepre-orderd.
    Ps2 versie dat wel.:)
     
  16. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel vet, thanks. Staat op mijn wishlist!

    GTA SA zal dan nog even moeten wachten. Jammer dat deze pas in 2006 verschijnt voor de Xbox. :mad:
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Veel meer tijd!? Het enige wat ze doen is grafische aspecten implementeren die de PS2 niet kan en hier en daar wat miniscule extra's toevoegen (if any). En de costum soundtrack natuurlijk.

    De XBOX is over het algemeen beter is qwa reflecties en ander grafisch spul, maar dit wordt ZEER ZELDEN gebruikt. Het gaat erom dat GTA er op de PS2 ook verdomd goed uitziet, maar op de XBOX beter, dat er dan geiten zijn die brullen dat de PS2 versie brak is...tja....

    Als het spel met dezelfde graphics op de XBOX zou verschijnen, zou het spel misschien niet zo opgepoetst zijn, maar geen enkele reviewer zal het spel afkraken puur vanwege grafische tierelantijnen, het gaat om het totaalpakket.

    Dat heeft geen reet te maken met vergelijking van graphics..... Het gaat erom dat de PS2 qwa grafiche power nog heel goed mee kan draaien.

    En dat kan je dus zien aan Gran Turismo 3, een spel van dik 3 jaar oud. Het gaat erom dat hersendode XBOX fanboys (you know who you are) eerst eens de feiten op een rij moeten zetten voordat een andere console de grond in wordt getrapt.

    Kijk naar games als Metal Gear Substance.....Metal Gear Solid 2 was al uit op de PS2 toen de XBOX net uit was....dik een jaar later verschijnt substance voor de XBOX, grafisch verschil!? Bijna niks.

    Bij games als Splinter Cell zie je pas wat de XBOX meer kan, bij GTA games wordt die grens niet eens benadert. Dus van een brakke PS2 versie en een UBER xbox versie is geen sprake.
    Hopelijk is het zo duidelijker :)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2004
  18. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen brother
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ga hier hetzelfde verhaaltje afsteken als in de Fable thread, want deze thread wordt ook aardig groot:

    Het wordt hoog tijd voor een tweede deel van deze thread. En daar heb ik jullie hulp bij nodig!
    Zoals bij vele vervolgdelen van populaire threads is de first post van zo'n thread erg belangrijk. Deze bevat algemene info over de game, wat screenshots, links naar belangrijke websites, previews en reviews, en links naar andere relevante forumthreads.

    Mijn vraag aan jullie:
    Wie heeft er tijd en zin om zo'n first post te maken voor deel 2 van de GTA: San Anderas thread?


    Ziehier een paar voorbeelden:
    Halo 2: Geruchten en feiten deel 5
    Rainbox Six 3 [Deel 2]
    Splinter Cell: Pandora Tomorrow [Deel 2]

    Wie zo'n thread wil opstarten, stuur mij dan een pm met een opzetje, dan krijg je van mij toestemming om een tweede deel aan te maken.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik maak em wel aan vanmiddag om half 5 ( omdat ik deze ook heb gestart ).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina