Veel meer tijd!? Het enige wat ze doen is grafische aspecten implementeren die de PS2 niet kan en hier en daar wat miniscule extra's toevoegen (if any). En de costum soundtrack natuurlijk.
De XBOX is over het algemeen beter is qwa reflecties en ander grafisch spul, maar dit wordt ZEER ZELDEN gebruikt. Het gaat erom dat GTA er op de PS2 ook verdomd goed uitziet, maar op de XBOX beter, dat er dan geiten zijn die brullen dat de PS2 versie brak is...tja....
Als het spel met dezelfde graphics op de XBOX zou verschijnen, zou het spel misschien niet zo opgepoetst zijn, maar geen enkele reviewer zal het spel afkraken puur vanwege grafische tierelantijnen, het gaat om het totaalpakket.
Dat heeft geen reet te maken met vergelijking van graphics..... Het gaat erom   dat de PS2 qwa grafiche power nog heel goed mee kan draaien.
En dat kan je dus zien aan Gran Turismo 3, een spel van dik 3 jaar oud. Het gaat erom dat hersendode XBOX fanboys (you know who you are) eerst eens de feiten op een rij moeten zetten voordat een andere console de grond in wordt getrapt.
Kijk naar games als Metal Gear Substance.....Metal Gear Solid 2 was al uit op de PS2 toen de XBOX net uit was....dik een jaar later verschijnt substance voor de XBOX, grafisch verschil!? Bijna niks.
Bij games als Splinter Cell zie je pas wat de XBOX meer kan, bij GTA games wordt die grens niet eens benadert. Dus van een brakke PS2 versie en een UBER xbox versie is geen sprake.
Hopelijk is het zo duidelijker  
					 
				
			
			
			
		 
		
		
		
			
			
				Laatst bewerkt: 14 sep 2004