De edit knop is HEEL handig........
Om even terug te komen op het kwaliteit/ kwantiteit verhaal, Sijmez.
Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat bij sommige mensen de jaloezie hun kijk op het voor de hand liggende onderwerp verdoezeld.
Met andere woorden, ze verzinnen uitspraken om hun ware aard te verbergen.
Tuurlijk, de XBOX versie van GTA3 en VC is beter dan de PS2 en PC versie, heb ook nooit gezegd dat het niet zo is.
Het gaat er in dit (GTA: SA) geval om dat boosted graphics mij geen hol kunnen schelen, ik pak de PS2 versie wel en als het spel mijn centen meer dan waard is, komt de XBOX versie (vanwege kleine verbeteringen) ook in mijn collectie.
Ik heb de doublepack op XBOX en GTA3 en VC los voor de PS2 (beide doen het niet meer
)
Een andere console brak of whatever noemen om de wachttijd te rechtvaardigen is zwak, ongefundeerd en lomp. Vooral als dit gebaseerd wordt op.........NIKS. Niemand op dit forum heeft SA op zn eigen TV in alle glorie mogen aanschouwen, hetgeen tot gevolg heeft dat niemand vergelijkend materiaal heeft.
Als de XBOX versie echt VEEEEEL beter wordt, dan kunnen we beginnen met het vergelijken van de versies, maar er is er tot op heden nog geen 1. Niet op de PS2, pc, XBOX of whatever.
Geloof me als ik zeg dat dit spel de aanschaf van een PS2 meer dan waard zal zijn. GTA blijft een ervaring die iedereen tegelijk moet meemaken, alleen al om al die topics en het feit dat de hele wereldwijde GTA community elkaar wil helpen met vinden van gekke dingen, missies, etc.
Klinkt raar, maar GTA lijkt wereldwijde fans te verbroederen.
Enjoy the game, whatever your choice of platform.
(dit soort lange, van meerdere kanten te benaderen discussies zijn cool!)
Klik om te vergroten...