1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Niet zomaar starten a.u.b., stuur me eerst even een pm met wat je in de first post gaat zetten.
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, FIRST POST!!! *)
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942

    ?? |:-
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, als je san andreas [Deel2] start *)
     
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook niet alleen over de graphics die minder zijn op de PS2-versie. Het gehele totaalpakket was beter en ik denk dat niemand het daar oneens mee kan zijn (ik denk dat jij dat ook moet toegeven). Elke reviewer heeft de Xbox-versie een hoog cijfer gegeven omdat het gewoon de beste GTA versie is. Het feit dat hij veel later komt heeft daarmee natuurlijk veel te maken.

    Ja daar heb ik het ook niet over. Ik kan ook best kwaad worden als de developer van Metal Gear Solid een niet verbeterde versie op de Xbox uitbrengt, terwijl ze zoveel tijd hebben gehad. Porten kan ik zeker niet tegen en daarom vind ik het goed dat GTA een zeer goede versie van GTA 3 en Vice City op de Xbox heeft uitgebracht en z'n tijd goed heeft gebruikt. Mijn verwachtingen zijn dan ook dat de Xbox versie met z'n kleine grafische voorsprong en meer tijd van de developer weer de betere versie wordt en dat zullen weinig mensen kunnen ontkennen. Daarentegen heeft de Xbox versie het grote nadeel dat hij veeeeel te laat komt.
    En zeg niet dat ik een fanboy ben, want ik heb alledrie de versies van GTA Vice City gespeeld (PS2 bij vriend, Xbox en PC thuis) en vind de Xbox versie echt een stuk beter. Ik heb het vaak gespeeld bij m'n vriend (omdat hij het natuurlijk veel eerder had) en om het dan eindelijk op de Xbox te spelen was dan ook wel erg mooi. Ook m'n vriend is het er over eens dat de Xbox versie gewoon beter is. Hij komt alleen te laat en dat is het enige waar ik jaloers ben op de PS2-bezitters...
     
  6. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Kijk! duidelijke argumenten! :)
     
  7. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik niks meer aan toe te voegen, 100% mee eens.
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    Ik voeg me bij Metal Wolf.
     
  9. XeoN

    XeoN Guest

    De controlers waren ook veel fijner op de Xbox.:)
     
  10. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    De edit knop is HEEL handig........

    Om even terug te komen op het kwaliteit/ kwantiteit verhaal, Sijmez.

    Het enige wat ik duidelijk wil maken is dat bij sommige mensen de jaloezie hun kijk op het voor de hand liggende onderwerp verdoezeld.

    Met andere woorden, ze verzinnen uitspraken om hun ware aard te verbergen.
    Tuurlijk, de XBOX versie van GTA3 en VC is beter dan de PS2 en PC versie, heb ook nooit gezegd dat het niet zo is.

    Het gaat er in dit (GTA: SA) geval om dat boosted graphics mij geen hol kunnen schelen, ik pak de PS2 versie wel en als het spel mijn centen meer dan waard is, komt de XBOX versie (vanwege kleine verbeteringen) ook in mijn collectie.

    Ik heb de doublepack op XBOX en GTA3 en VC los voor de PS2 (beide doen het niet meer O-) )

    Een andere console brak of whatever noemen om de wachttijd te rechtvaardigen is zwak, ongefundeerd en lomp. Vooral als dit gebaseerd wordt op.........NIKS. Niemand op dit forum heeft SA op zn eigen TV in alle glorie mogen aanschouwen, hetgeen tot gevolg heeft dat niemand vergelijkend materiaal heeft.

    Als de XBOX versie echt VEEEEEL beter wordt, dan kunnen we beginnen met het vergelijken van de versies, maar er is tot op heden nog geen 1 versie te krijgen. Niet op de PS2, pc, XBOX of whatever.

    Geloof me als ik zeg dat dit spel de aanschaf van een PS2 meer dan waard zal zijn. GTA blijft een ervaring die iedereen tegelijk moet meemaken, alleen al om al die topics en het feit dat de hele wereldwijde GTA community elkaar wil helpen met vinden van gekke dingen, missies, etc.

    Klinkt raar, maar GTA lijkt wereldwijde fans te verbroederen.

    Enjoy the game, whatever your choice of platform.
    ;) (dit soort lange, van meerdere kanten te benaderen discussies zijn cool!)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  11. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    maar toch vind ik dat ze beide tegenlijk moeten komen, het is gewoon niet eerlijk voor ons (de xbox bezitters)
     
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt door 2 factoren:

    1. Exclusieviteit (Sony deal)
    2. Software-matige architectuur van consoles.
    PS2 verwerkt instructies door middel van RISC processoren, een kutklus om te programmeren.

    Het omzetten en opfrissen van de code is nu eenmaal een tijdrovende bezigheid.
     
  13. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    oh ok jammer, dan moet samurai warriors en de double pack mij tot die tijd maar zoet houden :+
     
  14. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Het leven is niet eerlijk, en zoals Robhimself al zegt, het exclusiviteitscontract met Sony van Rockstar, dat zal ervoor zorgen dat de game (naar verwachting iig), niet voor begin 2006 op de Xbox komt.

    Dit kan heel oneerlijk zijn, maar is gewoon een slim staaltje marketing van Sony, dit spel gaat de PS2 weer een goede boost geven, net zoals de Xbox weer aan populariteit zal winnen door Halo 2. Microsoft en Sony doen allebei hun best om bepaalde games (zo lang mogelijk) alleen voor hun eigen console te krijgen. Dit keer 'wint' Sony het gevecht en daar valt nou eenmaal weinig aan te doen, tenzij jij een paar miljoen op de bankrekening van Rockstar wil zetten :cool:
     
  15. Noodles

    Noodles Guest

    weet je, ten 1e 2006 dat word lang wachten maar ff ontopic, die exclusiviteit van games bevalt me niet. Halo op de ps2? like i care ziet er toch voor geen meter uit. (masterchief vierkant hoofd hihi) ik denk dat het goed zo zoun dat gta ook voor xbox kwam, rockstar vangt er meer geld voor denk ik.
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    2006? dan is xbox 2 er al, denk niet dat ze dan nog xbox 1 spellen gaan uitgeven :mad:
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    San Andreas wordt de aanschaf van een PS2 meer dan waard, geloof me. Verkoop stoffige games, koop een PS2+ SA en GENIET, DAMMIT!!

    Trouwens, tis wel enorm vet dat je nu alle middelen moet gebruiken om aan poen te komen. Je bent nu niet meer een "hired muscle", maar een gewone gast die het BIG wil maken in San Andreas.

    Woningen beroven zal dus verplicht worden als je met al je bling-bling de vrouwtjes en gangbangers tot je wil trekken :)
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2004
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    voor sommige gamers is exclusiviteit misschien niet zo mooi, maar de meesten vinden het denk ik wel mooi als een game alleen op "hun" console uitkomt.

    Maar nog belangerijkewr is exclusiviteit voor de Sony,Nintende en Mircosoft.Wat was er gebeurt met de xbox als Halo van begin of aan ook op de ps2/gamecube uit kwam?Ik denk dat de xbox lang niet zo goed had verkocht.
    Hetzelfde geldt voor de gamecube.Niemand koopt hem voor Fifa of NFSu maar voor Mario(en die shit :D )
     
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    never nooit niet 8)
     
  20. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Your loss.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina