1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal gelijk!
    Als de game maar vet is...
    Met Beyond Good And Evil speelde je toch ook met 'n wijf?

    Zou er hier ook z'n ophef overzijn als je met 'n marokaan zou spelen :9
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  2. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ach dat vond ik af en toe meer een kerel lijken :+.

    Maar goed, van dat sim-achtige gedoe wordt ik toch wel een beetje eng. Zelf kunnen kiezen wat je koopt aan huizen en wat je er mee doet is leuk, maar zorgen dat ie niet sterft aan overgewicht door niet te vaak te maccen en genoeg te sporten zie ik niet zo zitten. Je kunt daar natuurlijk als oplossing een groentetuin kopen en alleen maar wortels eten, maar ik heb niet van die groene vingers, dus dat worden doorgeschoten bloemkolen en verrotte wortels :+
     
  3. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Whahaa
    Ze moeten GTA niet gaan verneuken want het is gewoon een goede game!
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.855
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Als je niet met een 'neger' wilt spelen, dan koop je dat hele spel toch lekker niet!?
    Ik vind het een beetje triest, aanstellerig gedrag van sommige hier, die persé met een blank personage wilt spelen. Stel je niet zo aan. 'negers' moeten al jaren als witte kaaskopjes door het beeld springen... zou eens tijd worden dat er een (grote) game is waar de hoofdrolspeler zwart is.

    Trouwens, dit gezeik hoor je nooit als het hoofdpersonage Chinees of Japans is, dus ik denk dat er wel degelijk een stukje vooroordelen/racisme bij komt kijken.

    Persoonlijk ben ik niet echt geïnterresseerd in de hip-hop scene. Vind sommige music cool (Nas, voornamelijk zijn oudere spul) maar verder heb ik weinig met de bling-bling...
    Maar een spel in deze setting heeft wel degelijk veel potentie, met de verschillende gangs enzo... is toch wat meer 'urban' als Yakuza en Dreads etc... Ik zie het wel zitten met deze game! :)
     
  5. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat zou echt dope zijn, je eigen territorium, businesses en redlight districts
     
  6. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er nu wat realistische gangs in zitten net zoals in vice city...
    GEEN COLUMBIA CARTEL DUS.... Die vond ik zo nep...
    En iedereen die niet met een neger wil spelen is nog niet goed geïntegreert..
    |:- damn..

    En als het begin jaren 90 afspeelt dan kan het nooit zo 'Bling' zijn want toen had Amerika nog echte ghetto's. Ik vind dit wel intteressant omdat over dit onderwerp weinig informatie is en er zijn ook geen docu's over enzo... damn ik ga er nog wat van leren ook!!!
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  7. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat zijn die gasten uit VC zou, Cubanen of Columbianen?
     
  8. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht cubanen.
    Is het al bekend in welke steden precies gta san andreas afspeelt?
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Columbian Cartel is een gang, met de hele rattaplan van afpersen en noem maar op, net zoals de Yakuza, de Triads en natuurlijk de maffia, dus zo fake is het niet.
    Ik vond de gangs in VC juist erg ongeloofwaardig, ik bedoel street-wannabees en golfers als gangs |:-. Die Cubanen en Haïtianen waren nog wel leuk, maar de rest, die vond ik pas fake.
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    sinds wanneer ben je neger als je in de hood woont en in een gang bent.
    al dat shit make me sick zoveel moeite, om de personage.
    zielige persoontjes zitten er in deze topic zeg!
     
  11. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat ben je in de game, dat geldt niet automatisch voor elke neger, waar haal je dat vandaan? :confused: Lul niet zo uit je nek

    Maarja, ik heb het al meerdere malen gezegt, ik vind dat dus echt een jammerlijk concept.

    Interresante stelling van Yi-long
    Als het hoofdpersonage Chinees of Japans is, draait het spel meestal ook niet om het ghetto en al die shit. Of tenminste, niet dat jij het ghetto-trash bent.
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de golfers gangs dan?
    Ik heb ze nog nooit achter me aan gehad...
    Street hoods vinnik koel en je eigen gang is helemaal da bomb...

    "Hey mario!"
    "I never asked your sister out!"
    "Hey, It's Mister V."

    koelkoelkoel

    Nou ik vond de rest wel koel maar ik vond die lange nagels van die gasten zo fake....
     
  13. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    "Hey mario!"
    "I never asked your sister out!"
    "Hey, It's Mister V."


    Haha dat is grappig he..
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    4 delen met een witte gast in de hoofdrol, 1 met een neger, gelijk gezeik..
    :{
     
  15. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0

    Gewoon niet op letten... die gasten luisteren toch niet. je kunt het weerleggen en met goede argumenten ze helemaal platlullen maar nog luisteren ze niet...
     
  16. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Bij mij stond least favourite gang: golfers
    LOL :+
    Volgens mij hebben we het daar nu wel genoeg over gehad. Mensen die het niet willen moeten het lekker zelf weten, er veranderd toch niks aan.
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2004
  17. S3NS31

    S3NS31 Active Member

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de Cubanen juist hilarisch, en dat is nou net het sterke punt van GTA, dat het spel nergens echt serieus wordt. Dit in tegenstelling tot bijv. Mafia, dat bijna saai word door het realisme en de serieuze stemming. GTA heeft gewoon net die lekkere humor met allemaal gangsterclichés zoals de laatste shoot-out (EDIT: van Vice City dus) die dik gekopieerd is van _O_ Scarface _O_ .
     
  18. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep Montana end }:]
    Die camera's die in Tommy zijn kamer staan ( die tv'tjes ) zijn beelden van ScarFace :)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Dr staat een preview in de nieuwe PU, echt super vet! Jammer dattie voorlopig alleen op ps2 komt, ik heb geen geld over voor dat ding...
     
  20. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Ik heb de nieuwe pu nog niet! Wachten dan maar :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina