1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    ssssssssssssst, GTA ownt dik_O_
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben erg benieuwd waarom je dat nou vindt en wat jij vindt van 99% van de gamerecensenten die dit spel wel goed vinden _0/
     
  3. Rupac

    Rupac Back in the days....

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was al gek op gta 2,en achteraf gezien was dat niet eens zon geweldige game,gta 3 ben ik dus echt enorm aan verslaafd,vice-city was meer van hetzelfde komt mischien ook omdat ik er grotere verwachtingen overhad,SA lijkt mij dus echt weer supervet als ze die sfeer en alles weer goed krijgen komt het wel goed.
    kwestie van w88 tot dat hij op de xbox uitkomt.
     
  4. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond 1, 2 en vc helemaal de bom! gta 3 speelde ik pas na gta vc... en vond het daarom 'n beetje tegenvallen
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Het maakt mij niet zo uit of SA op de xbox of op de xbox 2 komt. Dat wil ik eigenlijk niet weten, ik wil eigenlijk weten of hij uberhoud op de xbox komt.

    Maar ik vond Vc beter dan 3, ik vond de sfeer veel beter bij vice. En ik denk dat dat met Sa ook wel zou lukken. De mogelijkheden zijn gewoon fantastisch. Maar het allerbelangrijkste vind ik toch wel de vrijheid.
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2004
  6. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon negeren _0/

    ontopic: De sfeer in VC was idd geweldig. Ook ik had eerst VC gespeeld en pas later GTA 3, vond het tegenvallen dat er geen motors en helicopters in zaten maarja ik had het andersom moeten spelen :)

    hoop iig wel dat er weer een soort VROCK in zal zitten want ik hou niet van rap/hip-hop..

    mocht SA niet op de xbox komen niet getreurd dan vermaak ik me wel met de PC versie, maar toch vind ik GTA meer een console spel dan PC.. don't ask me why maar GTA past gewoon niet op de PC vind ik, de sfeer is dan compleet anders...
     
  7. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb ik ook, komt denk omdat je dit soort spellen gewoon het meest relaxed speelt als je onderuit gezakt zit. Je hoeft niet de hele tijd bezig te zijn met bases bouwen en een leger opzetten zoals in C&C
     
  8. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    precies, en je hoeft niet altijd op je hoede te zijn zoals bij Counter-Strike *)
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Kijk, gta 1 en 2 vind ik echt wel stukken beter dan 3 en 4(vc) En iedereen doet net of gta 3-4 zo goddelijke gfx hebben.... dit valt vies tegen vindt ik. Maar heel misschien is SA wel weer cool. Zou kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 sep 2004
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    voor wat op een xbox mogelijk s vind ik dat GTA3&VC best wel goede gfx.Je kunt het nartuurlijk niet met Ninja Gaiden verglijken omdat de levels in GTA veel groter zijn dan in NG
     
  11. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    _O_ VROCK _O_ Echt meesterlijke zender, maar ik denk niet dat ze zoiets zullen hebben in SA. Misschien wel een punkzender, ik hoop het iig.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ga er maar van uit dat niet alle muziek hip-hop/rap is.Er zijn gewoon genoeg mensen die er niet van houden.En anders heb je ook altijd nog custom soundtrack *)
     
  13. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Mja midtown madness ziet de stad er stukken beter uit. Zijn er ook nog eens meer autos in beeld soms.
     
  14. GTA RULEZZZ

    GTA RULEZZZ Guest

    De gta san andreas versie op de ps2 sucks te lelijk te blokkerig en te klote :mad:
    hoop dat de xbox versie er stukken beter uitziet
    heb zo'n previeuw gelezen van gta:confused:a vet cool dat je moet eten om in leven te blijven en dat wat je eet afhangt hoe dik of dun je word dus:hamburgers
    patat hamburgers patat=vieze vuile dikke klootzak die niet eens normaal kan rennen.
    egt cool dat ze dat erin hebben gedaan. _O_
    en je kon ook naar de kapper ofzo lijkt me ook wel vet *) _O_
    er zijn ook al een aantal filmpjes te downloaden :D ook zo een basketbal filmpje van >5sec<waarin je een paar gasten ziet basketballe ziet er wel leuk uit.
    alleen het is de ps2 versie dus een beetje blokkerig maarja :mad:
    boeie.
    vink eigenlijk best genaaid dat de ps2 versie voor gaat :mad: :mad: :mad: :'-( :'-(
    :'-( moet ik nog langer wachten
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942

    bij midtowns maddness kun je ook niet uit je auto stappen
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    "Je speelt in deze game Carl Johnson, die door corrupte agenten wordt beschuldigd van moord."

    Nee egt man ! Hoeveel van die people zul je tijdens de game wel niet uit de way ruimen 8)
     
  17. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    die agenten lijken me dan niet zo corrupt
     
  18. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    en natuurlijk een soort VCPR of KCHAT , die zenders waren ook meesterlijk..

    _O_ _O_ _O_ _O_
     
  19. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Fanboy.....Je hebt het spel niet eens met je eigen ogen zien draaien...hoe kan je dan nu al oordelen?..triest hoor.... _0/
     
  20. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    lol volkomen met je eens, grappig dat er nog steeds van die kinderen zijn die zich druk maken over consoles die ze zelf niet hebben. _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina