1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gta San Andreas

Discussie in 'Algemeen' gestart door baszs, 12 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik heb het niet gelezen er stond alleen op de cover dat the nieuwe screen shots van SA hadden,maar omdat oxm in plastic is kon ik hem niet doorbladeren

2. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    volgens gamespy komt er een pc en xboxversie "somewhere in 2005".zou me verbazen van niet

3. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Tuurlijk komt deze op de Xbox, de markt is gewoon te groot om aan zich voorbij te laten gaan en het exclusiviteitscontract geldt maar voor een jaar, maar ga even de OXM halen om te kijken wat ik heb.

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Ja,

Sony heeft denk ik diep in de buidel moeten tasten om die game 1 jaar ps2 exclusive te maken...

5. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    blackspider gaat er een ps2 voor halen zei ie :confused:

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ok, nog een gerucht ( heb geen zin om 10 pagina's door te lezen)

Gta:confused:a word geruild voor Halo2

Xbox krijgt na 3 maand gta, en Sony Halo2 (na 3 maand) false or true?

Laatst bewerkt: 1 jul 2004
  7. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Halo 2 op de PS2, dat zal lekker draaien :+

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, idd. Hahaha. Dan komt hij misschien wel aan drie pliebjes per minuut. Maar ik koop eigenlijk een ps2 omdat ik de exclusiviteit titels wil hebben, zoals killzone, en nog een paar andere. En een ps2 + sa is toch een goede eerste. En ja, mijn broer koopt een gamecube, dus dan heb ik ze allemaal.

9. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs Beyond Good & Evil loopt niet eens op 35fps op de PS2 8)

10. LostBoyz

LostBoyz JWT

Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ik nog een PS2 heb staan, kan ik meteen San Andreas scoren en mn ps2'tje afstoffen :D

11. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan alleen de graphics nog afstoffen :+

12. Sam Fisher

Sam Fisher Spartan #117

Leuk Bevonden:
    0
    het laatste deel van de trilogie moet wel de absolute bom worden, nou maar hopen dat het genoeg nieuwe elementen inbrengt en niet alleen maar meer van hetzelfde is. Hoewel meer van het zelfde ook geen probleem is bij een vette game als vice city was

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    alleen al dat er 3 steden zijn met de groote van Vice City is reden genoeg om SA meteen te kopen als ie voor de xbox uitkomt

14. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is San Andreas het laatste deel van de GTA serie dan ? of komt er daarna GTA4 ?

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    hierna komt waarschijnlijk idd GTA4(ik gok dan eindelijk met online play)

16. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oow oke, bedankt voor je antwoord. Dus gelukkig stopt de GTA serie er niet helemaal meer mee. En ik hoop ook dat dan eindelijk de online Play komt.

17. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ze met GTA nog wel even een tijdje doorgaan. Hoe was dat spreekwoord ook al weer, never change a winning formula, alhoewel hier never stop a winning formula beter geldt.
    Zolang de games van deze kwaliteit blijven en zo goed verkopen, hij staat dacht ik nog steeds in de top tien, dan blijft Rockstar ook wel doorgaan.

18. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Don't change a winning team *) En inderdaad als ze de setting en tijd een beetje af laten wijken van de vorige games en de typische humor erin houden, dan verkoopt de game weer net als eerst.

19. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    gta4 komt wel, maar eerst nemen die gasten een vakantie van een half jaar of zo, gta4 komt naar de ps3

20. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die kan ook :cool:, en ik denk niet dat ze bij Rockstar vakantie kennen hoor, tegen de tijd dat San Andreas af is zal de volgende GTA al wel weer in de maak zijn.

Maar nu even een discussievraag om de draad weer een beetje aan de gang te krijgen. Zijn er features die jullie absoluut wel en absoluut niet willen zien? Geef ook even een reden.

Ik ben bijvoorbeeld een absolute fan van het gang-idee, je eigen gang opzetten en dan de buurt onveilig maken. Wat me ook erg leuk lijkt is dat er zo af en toe eens een rivaliserende bende opduikt die je ineens een kopje kleiner probeert te maken zonder dat je er iets van af weet (dus buiten de missies) en dan moet je jezelf maar zien te verdedigen 8).
    En iets dat ze echt niet mogen schrappen zijn de rampages, jumps, packages en verborgen races, heeft niks met het verhaal ofzo te maken, maar is toch wel heel erg tof.

Een feature die ze van mij echt mogen dumpen is dat lompe eet en fitness gedoe. Ik heb helemaal geen zin om die kerel naar de sportschool te sturen en daar ben je zo geliquideerd door je vijanden. Nog twee dingen: pop-ups en de camera, daar moeten ze echt serieus wat aan gaan doen. Vooral die camera is irritant, je ziet soms niet eens op wie je schiet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina