GTA: vice city, is hij leuk?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door yony_the_gamer, 24 nov 2002.

1. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    het enige voordeel van een pc versie die ik kan bedenken is dat je kan modden :D

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Kan ik me haast niet voorstellen. Ik heb alle GTA-versies weken achter elkaar gespeeld zonder dat het verveelde. Als je een keer geen zin hebt om missies te doen, kun je namelijk een beetje gaan joyriden, of op een killing spree gaan, of alle geheimen en secret missions (en dat zijn er nogal wat) proberen te ontdekken.

Ik heb Vice City zelf nog niet gespeeld, maar ik neem aan dat ie in de lijn van de vorige in de serie zal liggen met dezelfde vrijheid.

3. Rickx

Rickx ★★★★★★★★

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie wisten nog niet zeker dat waarneer je geen cdtje in je ps2 doet en dat beeld krijgt, vervolgens op driehoekje drukt dat je dan je snelheid van je speler versnellen kan, zodat hij sneller laad...

4. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd vervelen doet ie echt niet snel!
    Ik heb hem al twee weken uitgespeeld en elke dag doe ik nog steeds de waanzinnige freeride.

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb jij het over de playstation driver. Da's alleen voor Psone spellen als ik het goed heb. Kijk maar in je handleiding. Er staat ook dat je de graphics minder hoekig kunt maken, ook alleen voor Psone spellen....

6. Bizkid

Bizkid Tha 5th Freedom

Leuk Bevonden:
    0
    Is de pc versie dan al uit?? zo nee, hoelang gaat dat nog duren dan? Kheb onderhand ook een goed aantal maanden moeten w88 op de pc versie van GTA III :mad:

7. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je hoeft geen ps2 aan te schaffen als je die niet hebt:)

8. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    oops, al gedaan!:eek: ik heb vc trouwens NET alle missies uitgespeeld. De wereld lijkt nu zo doelloos...................:'-(

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    kben een PS2 rip aant downloaden nu maar t gaat niezo snel dus denk dat ie vanavond of morgen klaar is je kan m dan spelen met de PS2 emulator...

Laatst bewerkt: 1 feb 2003

Deel Deze Pagina