GTA: Vice City Liedjes!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Moondrake, 22 mei 2004.

1. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Ik als enorme GTA: Vice City fan, luister natuurlijk dag (en nacht) naar de liederen van VRock, Flash FM, VCPR, etc, ect. Natuurlijk zou het makkelijker zijn als ik er mp3tjes van had op mijn computer. Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien ergens een site of dergelijke weten, waar ik de titels van deze liedjes kan vinden zodat ik deze kan downloaden.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    1 persoon vindt dit leuk.
  3. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt :)

4. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ice Boy, dikke bedankt! Zocht ze zelf ook al tijden!
    _O_

1 persoon vindt dit leuk.
  5. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Twisted Sister - I Wanna Rock ruled echt _O_

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ligt het nou aan mij of kan ik daar niks downloaden, maar alleen de playlisten zien (die ook gewoon achter in het boekje staan).

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Lees rechtsonder op site; download-option has been removed because of copyright laws, je zal ze elders moeten downloaden.
    Playlists vanachter in boekje? Ik vroeg me al af wat ze altijd in zulke handleidingen zetten.

8. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471

Ow shit ik heb vekreerd gelezen. Moondrake vroeg alleen naar de titels, ik dacht dat hij een site zocht waar hij ze kon downloaden. Oeps :+

10. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Vice City op de PC en daar kan je met een programmaatje de Play disc (muziek) omzetten in MP3 en zo op CD branden. Heb ik gedaan en werkt perfect! Weet niet of dat ook met de xbox versie kan.

11. swordman

swordman Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    als je KaZaA hebt www.kazaa.com kies je audio en dan typ je GTA vice city in en dan krijg je er meestal een heleboel zo heb ik het ook gedaan

12. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Me too O-)

13. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je het origineel koopt dan staat het in het boekje wat je er bij krijgt.

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als je ze toch op je PC als mp3 wil hebben kan je beter zorgen dat je ergens aan kopietje ( :eek: ) van de PC versie kan komen. Vriend van mij heeft hem op PC en die heeft ook meteen alle nummers als mp3 op zijn hd gezet.
    GTA 3 is trouwens ook vet; Jah Radio ' laughing vampires dance, feeeel the voodo curse' _O_

Deel Deze Pagina