Ik als enorme GTA: Vice City fan, luister natuurlijk dag (en nacht) naar de liederen van VRock, Flash FM, VCPR, etc, ect. Natuurlijk zou het makkelijker zijn als ik er mp3tjes van had op mijn computer. Mijn vraag aan jullie is of jullie misschien ergens een site of dergelijke weten, waar ik de titels van deze liedjes kan vinden zodat ik deze kan downloaden.
Ligt het nou aan mij of kan ik daar niks downloaden, maar alleen de playlisten zien (die ook gewoon achter in het boekje staan).
Lees rechtsonder op site; download-option has been removed because of copyright laws, je zal ze elders moeten downloaden. Playlists vanachter in boekje? Ik vroeg me al af wat ze altijd in zulke handleidingen zetten.
Ow shit ik heb vekreerd gelezen. Moondrake vroeg alleen naar de titels, ik dacht dat hij een site zocht waar hij ze kon downloaden. Oeps
Ik heb Vice City op de PC en daar kan je met een programmaatje de Play disc (muziek) omzetten in MP3 en zo op CD branden. Heb ik gedaan en werkt perfect! Weet niet of dat ook met de xbox versie kan.
als je KaZaA hebt www.kazaa.com kies je audio en dan typ je GTA vice city in en dan krijg je er meestal een heleboel zo heb ik het ook gedaan
Als je ze toch op je PC als mp3 wil hebben kan je beter zorgen dat je ergens aan kopietje ( ) van de PC versie kan komen. Vriend van mij heeft hem op PC en die heeft ook meteen alle nummers als mp3 op zijn hd gezet. GTA 3 is trouwens ook vet; Jah Radio ' laughing vampires dance, feeeel the voodo curse'