Ik klik op zo'n servertje en dan komt er een venster waar staat Join Crate en Cancel maar dat Join knopje blijft maar grijs ik kan er niet opklikken ...?
Is er al 1 iemand die al gespeelt heeft of hebben jullie allemaal problemen? Want toen ik alles geinstaleert had kon ik meteen spelen. Ik heb geen problemen gehad.
Wat een gelul. Als je echt zo'n fan van GTA was geweest had je er speciaal een PS2 voor gehaalt zodat je het spel al uitgespeelt zou hebben.
Als je echt een fan bent van Gta wacht je op de xbox versie die er stukken beter uitziet, die stukken sneller laadt en waar je dus uiteindelijk meer plezier van hebt. Als fan van ijsjes koop ik liever over een week een magnum dan nu een ijslollie.
ik kon ook spelen.. maar het was wel laggy.. maar kan zijn omdat die andere kerel pools was edit: oeps sorry.. d8 ff niet na over dubbelpost
ja dat probleem heb ik ook. je moet poorten forwarden of zoiest. ik heb een Speedtouch 510 (welke van de 3 week ik niet ) van Thomson. kan iemand uitleggen hoe je dan ports forward?
Werken de truukjes ook nog? zoals vliegen met molotov etc (de enige cheat die ik zelf ooit ondekt heb) ps een snelle mirror (450kb/s) zal wel harder kunnen, maar dit is mijn limiet. http://www.zenadsl2194.zen.co.uk/stash/gta2/
Ik heb nu de hele avond (en vanmidag ook) GTA2 online zitten spelen met een paar vrienden uit de buurt. En helemaal lagloos *) Het is zooo verslavend Het is zo vet om met zn 3e de politie helemaal optefokken en dan gewoon met zn 3e bij elkaar rijden en achtervolgd worden.
Aangezien ik toch nix beters te doen heb zal ik eens een kijkje nemen, ik heb me altijd prima vermaakt met de SP van GTA2