Die vergelijking met dat ijsje gaat niet helemaal op want we hebben het hier niet over een verschil van een week, maar een half jaar. Dat is toch wat anders. Die week had ik ook nog wel kunnen wachten. Daar komt bij dat ik niet gezegd heb dat ik de xbox versie niet alsnog ga halen... dus al die "voordelen" die je noemt gaan niet verloren. Ik zou dus zeggen: als liefhebber van ijsjes zou ik ze gewoon allebei kopen (en als ik het geld niet had, zou ik ervoor gaan werken..)
Ik ben hem nu ook aan het downloaden. Even kijken of het wat is. Kan ik me bezighouden tot SA in mijn brievenbus ligt.
Allé, laten we nu geen mieren gaan neuken he. Een xboxspel valt in een iets grotere orde wat betreft geld, dus mag de tijd die er tussen zit ook wel wat groter zijn. De essentie van het bericht is iig overgekomen.
Ik heb nu san andreas maar ik ga toch even gta2 downloaden had het lang geleden (2 jaar terug) ook al gespeeld maar nog nooit online en wist niet eens dat het bestond voor dit spel maar toch , zometeen het download erg snel 2 min 20%
Eerlijk gezegt, weet ik het niet. Heb wat zitten kloten in Netwerkverbindingen, maar weet niet meer wat ik gedaan had. I'm sorry.