ik heb hem ook gedownload, maar dan 160 mb (!!!! ). hij doet t goed, het is gewoon een zeer bruuuuuut spel. dat streets of la lijkt me ook wel lachen maar het enigste probleem is dat het nog niet echt bekend is wat voor spel het precies is, van gta3 kon je verwachten dat het gta2 was in 3d (ongeveer zeg maar). als die vraagt om een cd, moet je een no-cd crack downloaden, probeer kazaa ofzo (verder zeg ik nix, hopelijk mag dit nog wel gezegd, bedoel het niet slecht ofzo). voor vragen over gta3 op de pc moet je ff naar Gathering of Tweakers.net gaan en zoeken op gta, dan vind je genoeg (of gewoon bij Spielerij kijken. succes!
Daar zeg je nou wat, maar wordt er niet altijd beweerd dat MS altijd z'n concurenten uitkoopt Alle bedrijven doen dus hetzelfde 'zodra ze met hun rug tegen de muur staan'...
is dat dan geen goed niews? dat betekent dan dat sony zich bedreigd voelt door de xbox hehe maar dat moete ze niet wage hoor, MGS2 exclusief make
Daar is het nu al telaat voor denk ik. Daarnaast zal die knakker die MGS gemaakt heeft (kan ff niet op z'n naam komen) het niet toelaten denk ik want er zijn echt heel veel mensen die MGS voor de xbox willen hebben (voor heel veel is MGS nog de enige reden om een ps2 in huis te hebben). Tenzij Sony natuurlijk echt geld teveel heeft... maar daar ga ik na hun laatste koopje niet echt van uit...
em, ik heb em ook op de pc, maar hij loopt echt klote bij mij, ik moet em op 800x600 zetten, dat hoef ik bijna nooit! (alleen bij jedi knight 2:jo in het swamp level)
ik hoor overal zegge dat GTA3 op de computer heelslecht draait, heel traag en zo maar de gameplay is wel toppie!
Misschien komt dat omdat sommige mensen een Pentium III, 1000mhz. hebben met een Riva tnt2 kaartje.. En 128MB intern geheugen. Ja dan wil dat weleens gebeuren... Das wel jammer, moet je weer een nieuwe videokaart kopen en wat intern geheugen!
Je moet ff een patch van MS downloaden. Ik zal ff de link zoeken en hier ff posten. Ik had hetzelfde probleem met mijn PC. Windows XP / AMD Athlon 700 / 384 RAM / Asus6800 deluxe DDR Hier kun je de patch/update downloaden. suc6
Ik zit hier met een AMD Athlon TB 1000mhz, 256mb PC133 SDRAM en een Geforce2 mx en hier loopt ie ook niet helemaal vlekkenloos, maar ja... het is goed te spelen dus dan maakt het niet zoveel uit Nog ff wachten op me nieuwe pc (P4 Northwood 2000) dan kan ik weer blazen
vanaf nu ben ik anti pc games wat een gezeur is het om een spel goed draaiende te krijgen hij doet het nu wel bij mij maar wel met haperingen
is eigenlijk niet meer dan eerlijk wanneer xbox dat ook doet met spellen als halo en alle andere goede spellen die uitkomen. Heb eigenlijk wel medelijden met sony. Zij hebben maar 2 spellen die goed zijn, gta en final fantasy. Die willen ze natuurlijk houden anders houden ze alleen nog maar prut over voor de ps2.
oeps foutje, heb alleen maar gelezen tot einde blad 1 en toen mijn re geplaatst, wist niet dat er al 4 blz waren
dat zou ik zeker doen, als ik nou nog wat geld overhad.... juist spaargeld opgedaan aan een xbox en ik wil nu nog wel wat meer spelletjes ervoor kopen hoor
Ik zit hier met een pentium 4, 2,4 ghz processor met 512 mb rimm geheugen en een 128 mb grafische kaart en op zich draait dat wel lekker.
nee geen medelijde met sony gewoon genadeloos zijn wanneer we ze de laatste klop geve en we de PS2 ver achter ons late
Juist ja!!! De PS2 heeft geruled!! Nu moeten we verder gaan... Nu roelen de Xbox en de NGC.... Alleen de Xbox roelt meer dan de NGC!!! Ja wat wil je als Xboxfanaat!!! De PS2 is binnenkort verleden tijd!!! Zal wel niet, maar hopen kan geen kwaad!
Howel de xbox natuurlijk geweldig is vertrouw ik ms niet echt. MS probeert keihard om deze markt nu ook al te veroveren, en als dat gaat lukken en de concurrentie verdwijnt, betwijfel ik of Ms nog zoveel kwaliteit spellen zou maken.