1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

gta3

Discussie in 'Algemeen' gestart door bigdaddy, 24 jul 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij mij ook..
    Britney Spears als vriendin... Oeps verkeerde topic

Nee het wordt helaas toch maar afwachten op TC....
    Zal wel cool worden...

2. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, okee dat is wel zo. Het is zelfs zo erg dat als je op straat staat en je wil en auto jacken en je kijkt naar links(ziet taxi op zich af rijden) naar rechts, en weer naar links, die taxi gewoon pleite is. Maar verder is het een hardstikke goed spel. Geen enkel ander spel is er tot nu toe in geslaagd om een grote, levende stad te creƫren. De gameplay is gewoon heel erg leuk, en de stijl is te gek. Stripboek geweld gecombineerd met elementen uit mafiafilms zoals Scarface, Carlitos way enz....enz.... En veel humor. De weer effecten zijn ook goed. Ik hoop maar dat TC: SoLA de gameplay in orde krijgt. Vergeet niet, hij komt ook op de PS2, dus er zullen nog veel autowrakken verdwijnen....:p :p

3. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk gaan ze lekker goed gebruik maken van de harde schijf van de Xbox!!

4. AmpH

AmpH PC gamer gone Mad

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel GTA 3 gewoon op m'n PC.

5. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaan ze dus denk ik niet, want hij komt ook op de PS2. Het wordt gewoon weer zo'n high-res port met kortere laadtijden maar verder identiek. Net als Burnout en Simpsons en THPS 3, enz...enz... Je wordt gewoon genaaid met je superkrachtige console.:'-( :'-(

Deel Deze Pagina