Ja bij mij ook.. Britney Spears als vriendin... Oeps verkeerde topic Nee het wordt helaas toch maar afwachten op TC.... Zal wel cool worden...
Ja, okee dat is wel zo. Het is zelfs zo erg dat als je op straat staat en je wil en auto jacken en je kijkt naar links(ziet taxi op zich af rijden) naar rechts, en weer naar links, die taxi gewoon pleite is. Maar verder is het een hardstikke goed spel. Geen enkel ander spel is er tot nu toe in geslaagd om een grote, levende stad te creƫren. De gameplay is gewoon heel erg leuk, en de stijl is te gek. Stripboek geweld gecombineerd met elementen uit mafiafilms zoals Scarface, Carlitos way enz....enz.... En veel humor. De weer effecten zijn ook goed. Ik hoop maar dat TC: SoLA de gameplay in orde krijgt. Vergeet niet, hij komt ook op de PS2, dus er zullen nog veel autowrakken verdwijnen....
Dat gaan ze dus denk ik niet, want hij komt ook op de PS2. Het wordt gewoon weer zo'n high-res port met kortere laadtijden maar verder identiek. Net als Burnout en Simpsons en THPS 3, enz...enz... Je wordt gewoon genaaid met je superkrachtige console.