Hahahaha Super!!! Ze hebben het precies opgegeven met de filmpkes te verwijderen Ik was tss 14 en 15h aan het volgen en toen waren ze weg op nog 2 minuten tijd. En eentje weg en er waren er 5 bij Leuk filmpje!!!! PS: En ik zou is graag de statistieken zien zo van 1 dag als vandaag, van views en reply's in het Grand Theft Auto IV Wisselforum Volgens mij zijn we hier records aan het breken
Inderdaad. Die filmpjes maken me helemaal gek! En die poepkerel van de Top1Toys wil hem niet eerder verkopen, tenzij andere winkels dat wel doen.
alleen die gozer die speelt op die live feed bakt er echt niks van, echt ongeloofijk wat een kaknoob.
hij heeft hem ook niet legaal helaas..we moeten nog tot dindag wachten!! achja, wat is een weekje he.
haha super lol , die vent die bakt er echt niets van botst overal tegen aan , wtf al 1400 man kijken hem
Volgens mij heeft hij nu 6 sterren, omdat hij naar een ander gesloten gebied gaat Naja, ben weg laters
dat was trouwes wel echt ziek, heel vet, dat hij zo over die "brooklyn bridge" heen reed en ineens was er weer een blokkade, vliegt hij meters de brug op... bloedend staat ie op met de skotoe/popo/wouten of ja, de politie achter zich aan zie je aan de horizon enorm snel een politie auto aan komen rijden die hard in de slipt trekt en Boom! vol tegen onze Niko aan en was ie dood.
/Mod *knip*. Het lijkt mij inmiddels wel duidelijk dat dit absoluut niet wordt toegestaan. Dus ook een OW + Ban t/m de release voor jou - Cookie
Hmm ik begin mijn geduld te verliezen het wordt tijd dat die rus met zen live fees naar times square scheurt!